abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_20269779
Ik vind het toch sneu wat die man allemaal moet doormaken, hij doet zijn best en het enigste wat hij krijgt is een slechte naam in de media. Tuurlijk, die wissel was gewoon brak, dat heeft hij ook toegegeven, maar om er dan steeds maar op terug te vallen, nee... En verder zijn het toch echt de spelers die het echte werk moeten doen. Hij heeft misschien wel niet altijd de juiste opstelling gebruikt, maar toch zitten we nu in de halve finale. Ik vind dat die man toch wat respect moet krijgen. Mijne krijgt ie in ieder geval.

ZO dat wou ik ff kwijt. Kom nu maar met de reacties dat ie moet oprotten..

Koooooooom maar, kom maar, kom maar
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  dinsdag 29 juni 2004 @ 04:09:49 #2
17526 trie
't is wa.
pi_20270292
"enigste" is geen bestaand woord.

En daarnaast, tsja, hij wordt betaald om te winnen. Fouten mag je maken natuurlijk, maar dat soort fouten vind ik toch erg. Iemand die zoveel geld krijgt moet het ook verdienen toch? Verder vind ik de Zweden met hun 2 coaches wel erg sympathiek. Dat zou nou weer typisch iets voor Nederland zijn, maar op het gebied van voetbal zijn we helaas nog te bekrompen voor dat soort teamwork.
Een ei maakt nog geen kip (en zo is het voorspeld).
  dinsdag 29 juni 2004 @ 04:12:44 #3
19840 Libris
Live from Singapore
pi_20270295
Topic #1346624 over Advocaat...
pi_20270297
Die Advocaat mag van mij echt optiefen!
pi_20270298
Ik vind het maar een dick.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 29 juni 2004 @ 05:46:39 #6
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_20270338
Offtopic: P-etr-a, jij mag ook optiefen, want je onderbouwd niks?

Ontopic: Advocaat mag blijven

ben het gezeur zat, we zitten in de halve finale. Zie het probleem niet zo? Wij Nederlanders zijn ook nooit tevreden.
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
pi_20270344
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 05:46 schreef Skeffie het volgende:
Offtopic: P-etr-a, jij mag ook optiefen, want je onderbouwd niks?

Ontopic: Advocaat mag blijven

ben het gezeur zat, we zitten in de halve finale. Zie het probleem niet zo? Wij Nederlanders zijn ook nooit tevreden.
Precies,

Advocaat is echt lang zo slecht nog niet... Hij is d'r wel elke keer bij, hij zit bij de meeste pers minuten, geeft z'n eerlijke mening...

En komop, bij elk doelpunt een close-up van advocaat doet je nog harder juichen, prachtig om te zien hoe die man kan opspringen.

Aan een ieder die kritiek op um heb... probeer je voor te stellen wat voor druk er op je nek ligt zoals die bij dick ligt.

Groet!

Straks lekker pitten na m'n nachtdienstje
pi_20270634
Ik moet vampz gelijk geven want die man is ook maar een mens maar hij zit daar en dat betekent dat hij een van de beste is in wat hij doet en het is voor ook moeilijk. En de spelers moeten op het veld het zelf opknappen en daar kan dick weinig aan doen.

Hij zit daar op z'n bankje met nog es 16 miljoen bondscoaches achter zich die denken dat ze het beter weten...
Laat hem maar gewoon blijven want hij weet wat hij doet.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 08:21:23 #9
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_20270692
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 05:46 schreef Skeffie het volgende:
Offtopic: P-etr-a, jij mag ook optiefen, want je onderbouwd niks?

Ontopic: Advocaat mag blijven

ben het gezeur zat, we zitten in de halve finale. Zie het probleem niet zo? Wij Nederlanders zijn ook nooit tevreden.
Het gaat er niet om dat we nooit tevreden zijn. Met de halve finale zijn de meeste al tevreden. Het gaat erom dat de stemming zo snel omslaat. Eerst allemaal bashen, en nu staatie in de halve finale en krijg je topics van. Ah gut, het ging wel ver hoor.
Ophoeren allemaal, dan moet je in het begin ook je muil houden.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_20270728
Ik blijf erbij, het is niet advocaat die moet voetballen. Als wij een wedstrijd verliezen, vind ik dat je de reden op het veld moet zoeken en niet bij advocaat die aan de zijlijn zit.
this bitch bites
pi_20270759
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 29 juni 2004 @ 08:39:59 #12
80214 Valar
the harvey's
pi_20270805
Ik vind dat hij wel een leuk antwoord gaf op de laatste vraag van de persconferentie

-journalist: Tegen wie wil je in de finale staan?
-advocaat: Tegen Tsjechië, dan haal ik Robben eruit
  dinsdag 29 juni 2004 @ 09:38:23 #13
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20271626
Natuuurlijk heeft die man een GROTE fout begaan en ik ben daar zeer teleurgesteld over en zeer boos ook.... MAAR

Maar ik ben niet blij hoe Nederland massaal heeft gereageerd op Dick Advocaat. Ik kan begrijpen dat je boos bent of weet ik veel, maar de uitspraken die er zijn gemaakt...vind ik een beetje ver gaan.
Veel weet ik niet van voetbal maar ik geloof dat we met Advocaat best ver zijn gekomen als je kijkt naar de vorige EK! Laat ik maar niet eens beginnen over de WK.....

Ik vindt het jammer dat hij opstapt na de EK maar ik begrijp zijn beslissing. Ik zou denk ik hetzelfde doen in zijn plaats. Ik kan begrijpen dat hij geen zin meer heet om in Nederland te zijn. Dit is ook typisch Nederland, als iemand een fout doet, dan ben je helemaal NOT en als dezelfde persoon daarna iets goeds doet dan ben je weer helemaal HOT zonder bij na te denken wat je die persoon hebt aangedaan...
quote:
Ik blijf erbij, het is niet advocaat die moet voetballen. Als wij een wedstrijd verliezen, vind ik dat je de reden op het veld moet zoeken en niet bij advocaat die aan de zijlijn zit.
Mooi gezegd!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_20271693
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 05:46 schreef Skeffie het volgende:
Offtopic: P-etr-a, jij mag ook optiefen, want je onderbouwd niks?

Ontopic: Advocaat mag blijven

ben het gezeur zat, we zitten in de halve finale. Zie het probleem niet zo? Wij Nederlanders zijn ook nooit tevreden.
Nee, jouw onderbouwing is goed:
"Ben het gezeur zat, dus hij mag blijven."

Je hebt me overtuigd.

Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 09:46:02 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_20271771
tis heel simpel, de kritiek is terecht, de manier woorop met die kritiek heeft geuit is overdreven.

Advocaat is degene die de opstelling maakt, en die is niet optimaal en hij is degene die het wisselbeleid maakt, en dat was ook niet optimaal. 2 grote factoren die het verloop van dit EK hebben bepaald.

natuurlijk, we staan in de halve finale en als hij nu WEL eens de juiste mensen het veld instuurt (overmars/makaay ipv vd meyde bijvoorbeeld) dan kan het VANAF NU nog goedkomen DANKZIJ Advocaat. Dat we zover zijn gekomen is ONDANKS Advocaats fouten.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_20271846
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 09:46 schreef HeatWave het volgende:
tis heel simpel, de kritiek is terecht, de manier woorop met die kritiek heeft geuit is overdreven.

Advocaat is degene die de opstelling maakt, en die is niet optimaal en hij is degene die het wisselbeleid maakt, en dat was ook niet optimaal. 2 grote factoren die het verloop van dit EK hebben bepaald.

natuurlijk, we staan in de halve finale en als hij nu WEL eens de juiste mensen het veld instuurt (overmars/makaay ipv vd meyde bijvoorbeeld) dan kan het VANAF NU nog goedkomen DANKZIJ Advocaat. Dat we zover zijn gekomen is ONDANKS Advocaats fouten.
En toch vind ik de kritiek niet geheel terrecht, tuurlijk is het advocaat die de opstelling maakt en de wisselingen doet, maar zijn het de spelers die moeten voetballen. Het lijkt mij voor een coach dan ook niet makkelijk, een opstelling die je vandaag maakt op papier kan heel juist zijn, maar morgen in het veld een ramp.
this bitch bites
  dinsdag 29 juni 2004 @ 09:56:12 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_20271963
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 09:49 schreef RedBitch het volgende:

[..]

En toch vind ik de kritiek niet geheel terrecht, tuurlijk is het advocaat die de opstelling maakt en de wisselingen doet, maar zijn het de spelers die moeten voetballen. Het lijkt mij voor een coach dan ook niet makkelijk, een opstelling die je vandaag maakt op papier kan heel juist zijn, maar morgen in het veld een ramp.
Tuurlijk is ook zeker voor een deel zo, de spelers moeten het doen. Maar ja als je al begint met de verkeerde spelers, of met de goeie en die haal je eruit...
Ook tegen Zweden was de wissel van Davids voor mij totaal onbegrijpelijk, het was juist Seedorf die slecht speelde (in tegenstelling tot de 2 wedstrijden ervoor, ik ben geen Seedorf basher).

Al met al is het een samenspel van coach en spelers, maar de coach is eindverantwoordenlijk, zo werkt het nou eenmaal in het voetbal. Dat weet je als bondscoach. Natuurlijk zijn doodsverwensingen totaal overtrokken, maar kritiek, scherpe kritiek niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_20272029
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 09:49 schreef RedBitch het volgende:
tuurlijk is het advocaat die de opstelling maakt en de wisselingen doet, maar zijn het de spelers die moeten voetballen. Het lijkt mij voor een coach dan ook niet makkelijk, een opstelling die je vandaag maakt op papier kan heel juist zijn, maar morgen in het veld een ramp.
De opstellingen van Advocaat zijn een beetje vaak een ramp in het veld. Dat vindt hij zelf alleen niet, hij stuurt ze de volgende keer gewoon weer zo het veld in. Speelt z'n team een keer lekker dan is het de laatste keer geweest dat ze in die samenstelling spelen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20272065
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 09:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Al met al is het een samenspel van coach en spelers, maar de coach is eindverantwoordenlijk, zo werkt het nou eenmaal in het voetbal. Dat weet je als bondscoach. Natuurlijk zijn doodsverwensingen totaal overtrokken, maar kritiek, scherpe kritiek niet.
Tuurlijk is het een samenspel, daar zeg je alles mee ook. Het moet dus van 2 kanten komen. Dat hij Davids eruit haalde, snapte ik ook niet, maar hij zal er misschien een goede reden voor gehad hebben. Het is altijd makkelijk om commentaar op iemand zijn doen en laten te geven, zonder dat je weet wat iemand zijn beweegredenen zijn.
Maar ja, het is voor de spelers dan ook makkelijk. Hebben ze een keer een kutdag, advocaat is bondscoach, dus eindverantwoordelijke, dus pispaal!
this bitch bites
pi_20272093
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 09:59 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

De opstellingen van Advocaat zijn een beetje vaak een ramp in het veld. Dat vindt hij zelf alleen niet, hij stuurt ze de volgende keer gewoon weer zo het veld in. Speelt z'n team een keer lekker dan is het de laatste keer geweest dat ze in die samenstelling spelen.
Als velen er dan zo over denken, dat advocaat zo`n slechte is, dan snap ik niet dat ze hem al niet lang en breed de laan uit gestuurd hebben. Ergens zal die man toch wel iets goed doen, denk ik.
this bitch bites
pi_20272363
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 10:02 schreef RedBitch het volgende:

[..]

Als velen er dan zo over denken, dat advocaat zo`n slechte is, dan snap ik niet dat ze hem al niet lang en breed de laan uit gestuurd hebben. Ergens zal die man toch wel iets goed doen, denk ik.
Vandaar dat er zo veel kritiek is.

Een bondscoach wegsturen doen ze niet gauw, zeker niet vlak voor een groot toernooi of midden in een seizoen. Een geschikte vervanger is überhaupt niet 1-2-3 gevonden.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20272549
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 09:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tuurlijk is ook zeker voor een deel zo, de spelers moeten het doen. Maar ja als je al begint met de verkeerde spelers, of met de goeie en die haal je eruit...
Ook tegen Zweden was de wissel van Davids voor mij totaal onbegrijpelijk, het was juist Seedorf die slecht speelde (in tegenstelling tot de 2 wedstrijden ervoor, ik ben geen Seedorf basher).
Davids maakt heel veel fouten, dus het is wel logisch dat hij gewisseld werd. Hij had zijn dag niet waarschijnlijk
pi_20272585
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 10:16 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Vandaar dat er zo veel kritiek is.

Een bondscoach wegsturen doen ze niet gauw, zeker niet vlak voor een groot toernooi of midden in een seizoen. Een geschikte vervanger is überhaupt niet 1-2-3 gevonden.
Maar aan het kritiek te horen zijn er zovelen die het allemaal beter weten en denken te kunnen, dus vervanging zat, lijkt mij.
En zoniet, dan moeten we maar roeien met de riemen die we hebben.
this bitch bites
pi_20272717
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 10:23 schreef RedBitch het volgende:

[..]

Maar aan het kritiek te horen zijn er zovelen die het allemaal beter weten en denken te kunnen, dus vervanging zat, lijkt mij.
Een bondscoach moet gesteund worden door de KNVB, de spelersgroep en goodwill hebben bij de media en voetbalkenners. Hij moet ervaring hebben op hoog niveau als trainer en het liefst ook als speler, iig één van beiden.
De meest geschikte kandidaten zitten bij een club (met doorlopend contract), willen niet of komen er om andere redenen niet uit met de KNVB.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20273169
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 08:39 schreef Valar het volgende:
Ik vind dat hij wel een leuk antwoord gaf op de laatste vraag van de persconferentie

-journalist: Tegen wie wil je in de finale staan?
-advocaat: Tegen Tsjechië, dan haal ik Robben eruit
Het verbaasde me dat ie na zo'n persconferentie nog humor had.... Advocaat mag blijven
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')