je kunt het niet nog even kort toelichten?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:34 schreef Oldbie het volgende:
[..]
je hebt blijkbaar wat gemist....geeft verder niet hoor.
Davids was aanwezig op een persconferentie.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:37 schreef quattro het volgende:
[..]
je kunt het niet nog even kort toelichten?
sensatie![]()
Ajax ?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:11 schreef quattro het volgende:
en vertel jij is even waar Davids hiervoor heeft gevoetbald?![]()
![]()
Je moet teleurgesteld zijn in jezelf dat je alles wat de media schrijft zo maar klakkeloos aanneemt zonder zelf je verstand te gebruiken, je dacht toch niet dat dit letterlijk zo gebeurd en gezegd is he?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:05 schreef Pumatje het volgende:
Ik ben best teleurgesteld in die speler.
Juventus dus. Samen met Nedved.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 07:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ajax ?
Precies. Ook dat trucje dat ie flikte bij Heitinga. Ok. Zo is het voetbal van tegenwoordig, maar hij is wel erg overdreven.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:08 schreef alki het volgende:
Vind t maar een aansteller, alleen maar kaarten uitlokken als je naar m kijkt valt ie al om.
Dus jij bent teleurgesteld in de Engelse "supporters" die de prive gegevens van scheidsrechter Meier, verkregen via de media, gebruikten om die arme man lastig te vallen en te bedreigen?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je moet teleurgesteld zijn in jezelf dat je alles wat de media schrijft zo maar klakkeloos aanneemt zonder zelf je verstand te gebruiken, je dacht toch niet dat dit letterlijk zo gebeurd en gezegd is he?
Gewoon de draai die de journalist er van maakt, Nedved maakt een geintje, de tsjechen zijn samen uit samen thuis, maar dat schrijft niet leuk weg, dus kleine draai eraan en sensatie!
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:56 schreef Ms.Henne het volgende:
Ik hoop zo dat ie in de halve finale een gele kaart krijgt (Nedved) zijn we er in de finale mooi vanaf
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:56 schreef Ms.Henne het volgende:
Ik hoop zo dat ie in de halve finale een gele kaart krijgt (Nedved) zijn we er in de finale mooi vanaf
Bij normale mensen uit één stuk....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:32 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
Ik heb gehoord dat zijn knieschijffen uit drie stukken bestaan. Bij normale mensen uit twee stukken.
Vandaar dat het net lijkt of ie schaatst over het veld![]()
Ieren schijnen weer verbrijzelde knieschijven te hebben, vandaar dat het lijkt alsof ze zwalken over het veld.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:32 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
Ik heb gehoord dat zijn knieschijffen uit drie stukken bestaan. Bij normale mensen uit twee stukken.
Vandaar dat het net lijkt of ie schaatst over het veld![]()
Dat is gewoon de alcohol hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ieren schijnen weer verbrijzelde knieschijven te hebben, vandaar dat het lijkt alsof ze zwalken over het veld.
jij weet waar we het over hebbenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 07:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ajax ?
Idd. Bij normale mensen uit één stuk. Bij één op de zoveel duizend mensen uit twee stukken en meneer Nedved moet weer drie stukken hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:34 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Bij normale mensen uit één stuk....
daar klagen we ook niet over. hier gaat het over zijn gedrag. Dat hij goed voetbalt betekend niet dat hij van die rare trekjes moet krijgenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat hebben veel mensen toch tegen Nedved? Hij is tot nu toe de enige topspeler die zijn status waar maakt. Hij bikkelt de hele wedstrijd en tilt zijn team naar een hoger niveau.
Er zijn zoveel mensen op dit toernooi aanwezig met nare trekjes. Om dan alleen Nedved te haten vind ik niet fair.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:05 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
daar klagen we ook niet over. hier gaat het over zijn gedrag. Dat hij goed voetbalt betekend niet dat hij van die rare trekjes moet krijgen
wie zegt dat alleen hij word gehaat? kan me ook een of andere totti herinneren. Dat dit topic voor hem geopend wordt betekent sowieso niet dat niemand anders word gehaatquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen op dit toernooi aanwezig met nare trekjes. Om dan alleen Nedved te haten vind ik niet fair.
Totti werd idd ook gehaat ja. Dat vond ik ook overdreven trouwens. Die man rochelde iemand in zijn gezicht. Daar werd hij 3 wedstrijden voor geschorst dan is het klaar. Nedved naaide Heitinga een rode kaart aan, maar kreeg zondag zelf een gele aangenaaid, met de kans dat hij de finale misloopt.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:20 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
wie zegt dat alleen hij word gehaat? kan me ook een of andere totti herinneren. Dat dit topic voor hem geopend wordt betekent sowieso niet dat niemand anders word gehaat
Daarbij komt nog dat hij zich respectloos gedraagd naar zijn eigen team en daar gaat het hier juist omquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Totti werd idd ook gehaat ja. Dat vond ik ook overdreven trouwens. Die man rochelde iemand in zijn gezicht. Daar werd hij 3 wedstrijden voor geschorst dan is het klaar. Nedved naaide Heitinga een rode kaart aan, maar kreeg zondag zelf een gele aangenaaid, met de kans dat hij de finale misloopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |