4 dagen, van donderdag t/m zondagquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:38 schreef capibar het volgende:
[..]
hoeveel dagen is dat ookalweer
of is het maar 1 dag?
Matig boe, zeker de nakijkboeken zijn om te huilenquote:
ze stoppen er express fouten in, anders zou je het klakkeloos over kunnen schijven uit dat boekje.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Matig boe, zeker de nakijkboeken zijn om te huilen
ik doe wis B 1,2
ik ook. krijg volgend jaar 'slechts' 11 boeken ervoor......quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Matig boe, zeker de nakijkboeken zijn om te huilen
ik doe wis B 1,2
zekerquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:39 schreef pkwarts het volgende:
lagen er nog genoeg?
kom anders ook gelijk gamen met royquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:39 schreef gieling het volgende:
[..]
zeker>> direct naast de XBOX pod
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:39 schreef gieling het volgende:
[..]
waar ben je geweestquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:39 schreef gieling het volgende:
[..]
Lame aap, waarom schrijf je het dan ook over? Die boeken zijn al zo makkelijkquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:34 schreef capibar het volgende:
[..]
ze stoppen er express fouten in, anders zou je het klakkeloos over kunnen schijven uit dat boekje.
zo kan de docent controleren of je wel echt je werk zelf hebt gemaakt.
ben ik jammergenoeg achtergekomen![]()
als dank zal ik een beetje mild voor je zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:41 schreef gieling het volgende:
[..]
Jep
ik moest voor een extra punt bij een proefwerk iets van 6 bladzijdes met opgaven maken, en het was de avond ervoor, een half uur voordat ik wou gaan slapenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Lame aap, waarom schrijf je het dan ook over? Die boeken zijn al zo makkelijk
oeh! die in utrecht is echt grootquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:42 schreef gieling het volgende:
[..]
MM
Oeh, doe maar nietquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:42 schreef pkwarts het volgende:
[..]
als dank zal ik een beetje mild voor je zijn![]()
![]()
wel bij de video cams jaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:43 schreef capibar het volgende:
[..]
oeh! die in utrecht is echt groot
ben je ook bij de camera's geweest?![]()
nee man, die bij de amsterdam arena! die is pas groot!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:43 schreef capibar het volgende:
[..]
oeh! die in utrecht is echt groot
ben je ook bij de camera's geweest?![]()
daar heb je niks aanquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:44 schreef gieling het volgende:
[..]
wel bij de video cams ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |