Poesjesquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:43 schreef mordradead het volgende:
kijk eens even aan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
best pokke om die beesten op de foto te krijgen
hoeveel dagen is dat ookalweerquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:26 schreef -Mzraki- het volgende:
Oeh, ik heb vandaag mijn boeken ingeleverd, vakantie
Vanmiddag werken, morgen voorbereidingen treffen voor.... Werchter
Goede manier om je vakantie te beginnen
die heb jij echt niet, dit is b12 voor havo 4... had ik ff voor iemand gescandquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:39 schreef capibar het volgende:
[afbeelding]
dit wiskunde boek heb ik ook :')
wtfquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:49 schreef capibar het volgende:
heb jij een ricoh capilo RR120![]()
nee, maar wel die serie...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
die heb jij echt niet, dit is b12 voor havo 4... had ik ff voor iemand gescand
ik wil er ook heenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:26 schreef -Mzraki- het volgende:
Oeh, ik heb vandaag mijn boeken ingeleverd, vakantie
Vanmiddag werken, morgen voorbereidingen treffen voor.... Werchter
Goede manier om je vakantie te beginnen
speelt k3 daar ook?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:50 schreef mordradead het volgende:
het is idd een ricoh, een lelijk vast die 120![]()
[..]
ik wil er ook heenvolgend jaar hoop ik, alle 4 de dagen dan
uiteraard, het is belgie hequote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:51 schreef capibar het volgende:
[..]
speelt k3 daar ook?![]()
dan hebben ze daar ook camera'squote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
uiteraard, het is belgie he
n00b, als je er geen verstand van hebt moet je het er ook maar niet meer over hebbenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:54 schreef capibar het volgende:
[..]
dan hebben ze daar ook camera's
serieus, bij die voetbalwedstrijden zit ik de hele tijd naar die camera's te kijken
mijn ouders keken een paar dagen geleden wimbledon, en mijn vader roep ineens "kijk, een digitale camera"
dus ik kom ook zo even kijken, zie ik nog 1 seconde alleen de lens, zeg ik zo "dat is een nikon coolpix 8700" mijn vader zovan "jaja, hoe kan jij dat nou weer weten"
toen heb ik hem opgezocht, en bleek het toch de nikon coolpix 8700 te zijn![]()
ik had hem uiteindelijk goed hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
n00b, als je er geen verstand van hebt moet je het er ook maar niet meer over hebben![]()
trouwens, mijn camera is de beste
uiteindelijk wel ja, maar niet op het beginquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:56 schreef capibar het volgende:
[..]
ik had hem uiteindelijk goed hoor![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:57 schreef mordradead het volgende:
[..]
uiteindelijk wel ja, maar niet op het begin
beter lezen, knulletje...quote:"dat is een nikon coolpix 8700" mijn vader zovan "jaja, hoe kan jij dat nou weer weten"
toen heb ik hem opgezocht, en bleek het toch de nikon coolpix 8700 te zijn
al die vage nummertjes, zet het er dan neer in normaal nederlands dat het bleek dat jij het goed had, dit is een dubbele nogwatquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:59 schreef capibar het volgende:
[..]
[..]
beter lezen, knulletje...
ok.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
al die vage nummertjes, zet het er dan neer in normaal nederlands dat het bleek dat jij het goed had, dit is een dubbele nogwat
maar als je niet zeker weet dat het die camera is op tv dan kan je hem (die je denkt dat het is) wel pozoeken want dan klopt het natuurlijk altijdquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:01 schreef capibar het volgende:
[..]
ok.
ik zag een camera, ik zei dat het een bepaald type camera was, mijn vader geloofde mij niet, ik zocht de camera op, en het bleek dat ik gelijk had.
dat gaat een beejte moeilijk, je moet eerst op een merk klikken, en dan krijg je een rijtje met typenummers...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:03 schreef mordradead het volgende:
[..]
maar als je niet zeker weet dat het die camera is op tv dan kan je hem (die je denkt dat het is) wel pozoeken want dan klopt het natuurlijk altijd
maar je weet niet welke je zoektquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:03 schreef capibar het volgende:
[..]
dat gaat een beejte moeilijk, je moet eerst op een merk klikken, en dan krijg je een rijtje met typenummers...
jawel, de nikon coolpix 8700...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
maar je weet niet welke je zoekt
dat wist je niet zeker want dat dacht je alleen maarquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:06 schreef capibar het volgende:
[..]
jawel, de nikon coolpix 8700...
ik zal ff de klojo's van catan installeren, moet ik daar miss een review over schrijven?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:06 schreef pkwarts het volgende:
en weer terug naar games.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |