ik heb op ik ben capibar gestemtquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:00 schreef HomerJ het volgende:
Poll: Heb jij een vriendin?Ja! Nee, maar zou ik wel willen Nee, meisjes hebben vlooien Nee, ik val op computers/consoles Vrouwen? Kan je dat eten? Ik ben Capibar(nee dus)
Tussenstand:
[afbeelding]
WE DONT CARE!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:02 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb op ik ben capibar gestemt![]()
het zou leuk zijn als daar 2 stemmen op kwamen
rockstah, ik ben er net achtergekomen dat ik 3 dagen nadat de school weer is begonnen zeilkamp heb![]()
wellusquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:06 schreef capibar het volgende:
Poll: gaat rockstah zijn gitaarexamen halen?ja nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
iew, een depressieve gothquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:12 schreef Rahl het volgende:
waarom is er geen "Nee, ik ben zoekende" optie?
www.sugababes.nl/~FenellaEarth~
da's mijn ex, gothic-achtig breezersletje
dit was mijn eerste avatar ooit gemaaktquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:05 schreef capibar het volgende:
Poll: is rockstah's avatar gaar?ja nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
ieulw!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:12 schreef Rahl het volgende:
waarom is er geen "Nee, ik ben zoekende" optie?
www.sugababes.nl/~FenellaEarth~
da's mijn ex, gothic-achtig breezersletje
klinkt als noodles, ik heb hongerquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:14 schreef jpzegthallo het volgende:
Toedels.
wat is dr ieulw aan?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:16 schreef rockstah het volgende:
[..]
ieulw!
JAAAAAA!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:14 schreef jpzegthallo het volgende:
Toedels.
noddles, dat at ik eerst met bakken tegelijk, maar nu ga ik al over me nek als ik dat spul alleen al ruikquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:16 schreef Rahl het volgende:
[..]
klinkt als noodles, ik heb honger
kom op man.... het is een gothicquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:17 schreef Rahl het volgende:
[..]
wat is dr ieulw aan?
ik vond dr knap
ik vin der engquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:17 schreef Rahl het volgende:
[..]
wat is dr ieulw aan?
ik vond dr knap
nee, ze was preutsquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:18 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik vin der eng
heeft ze je pik er al afgebeten?
volgens dat cu2kloon gebeuren drinkt ze graag bacarde (breezer dusquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:21 schreef Rahl het volgende:
[..]
nee, ze was preuts
in het echt valt ze best mee hoor, ze heeft nog nooit de kop ondergetekend zoals op die foto (alleen die keer)
ja, en ze is vaak chagerijnig enzowquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:24 schreef capibar het volgende:
[..]
volgens dat cu2kloon gebeuren drinkt ze graag bacarde (breezer dus) en is haar hobby urenlang nadenken....
right...![]()
maar dat zei ik ookquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:50 schreef capibar het volgende:
[..]
je hebt me wel gehoort...
of wacht, misschien kan het bij internet explorer wel....
maar wie gebruikt er nou nog internet explorer?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |