Ik ga bij Gelly staan als je het niet erg vindquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
nee NS moet het doen ik vin hem eng!!!!
Ik heb een witte Union. Is dat ook goed?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:23 schreef nikky het volgende:
is er dan niemand die mij uit mijn lijden kan verlossen ?
zijn er geen prinsen meer op het witte paard? ( ferrari mag ook )
wat ben jij gemeenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:25 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb begrepen dat het een soort wepsylotaurus is, deze beesten leven in groepen en komen nooit alleen. Dus als je slim bent plak je nu alle kieren en gaten dicht, want vannacht zal de rest van de groep langskomen.
Ik weet niet of je altijd met je mond open slaapt, maar voor vanavond raad ik je dat dan af.
ga dan je fietsbel maar poetsenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb een witte Union. Is dat ook goed?
Maar ik ga die beesten niet aanraken..
Die glimt altijd al hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:26 schreef nikky het volgende:
[..]
ga dan je fietsbel maar poetsen

DAN POETS JE MAAR WAT ANDERS DAN JE FIETSBELquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die glimt altijd al hoor..
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:24 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik ga bij Gelly staan als je het niet erg vind.
Dit is de eerste keer dat ik geil ben geworden van de blik van een dier.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:27 schreef mvdlubbe het volgende:
[afbeelding]
rummi. rekent af met, ja, veel dingen.
Heb je de film "The fly" gezien?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:26 schreef nikky het volgende:
[..]
wat ben jij gemeen![]()
*doodsbang is*
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:25 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb begrepen dat het een soort wepsylotaurus is, deze beesten leven in groepen en komen nooit alleen. Dus als je slim bent plak je nu alle kieren en gaten dicht, want vannacht zal de rest van de groep langskomen.
Ik weet niet of je altijd met je mond open slaapt, maar voor vanavond raad ik je dat dan af.
Ik was ook helemaal niet van plan langs te komen op mjin fiets. Met het OV was het al way te ver.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:27 schreef nikky het volgende:
[..]
DAN POETS JE MAAR WAT ANDERS DAN JE FIETSBEL
als je dat beest niet voor me pakt hoef je ook niet langs te komen op je witte union
DOE ER WAT AAN MIETJE!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:27 schreef gelly het volgende:
Ze komen al een paar weken met gigantische kevers binnen wandelen, maar kennelijk hebben ze nu vleugels gekregen
* Allan24 ziet het voor zich...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:29 schreef shmoopy het volgende:
Gelly, kistjes aan, ernaar toe rennen, armen omhoog, gillen als een meisje en stampen maar!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |