abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20265845
ik woon in n studentenflat en de afzuigkap heeft geen motor ofzo helaas.
Er zouden grote motoren op t dak moeten staan die de lucht van mn kookkunsten zouden moeten afzuigen, maar helaas.. die dingen doen t niet.
nou had ik het idee om zelf een soort ventilatortje in te bouwen, heeft iemand een idee hoe zoiets moet?
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_20265925
red je nooit met een ventilatortje ben ik bang....
pi_20266004
Gewoon zonder afzuigkap. Lekker toch die kookgeuren. Het is een studentenflat we gaan toch geen eisen stellen he
Ja ik weet niet wat formaat ventilater je erin wilt zetten maar met een computer ventilatortje kom je niet ver.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_20266228
Het verbaast me dat er op dit tijdstip nog niemand een vrouwonvriendelijke opmerking heeft gemaakt.
pi_20266241
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:23 schreef _BR_ het volgende:
Het verbaast me dat er op dit tijdstip nog niemand een vrouwonvriendelijke opmerking heeft gemaakt.
Ik hield me dan ook in,
pi_20269145
ik ook

ik stel geen eisen maar vind t wel super irritant dat alles in de keuken na 2 weken helemaal plakt van het vet, vandaar
pi_20272696
Zelf ventilator inbouwen is niet zo'n goed idee, je blaast dan jouw kookluchtjes bij je medebewoners in hun keuken. Van de andere kant: Jij bent er vanaf.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_20280244
Opgeschoond, en een lief duwtje naar LIF.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 29 juni 2004 @ 15:11:52 #9
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_20280287
Zelf zuigen?
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
  Milf dinsdag 29 juni 2004 @ 15:12:57 #10
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_20280308
wat dacht je van de huurbaas bellen en zeggen dattie dat moet gan maken
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_20280348
Wij hadden ook een passieve afzuigkap in onze studentenflat. Gewoon een raam open zetten ofzo Of een nieuwe afzuigkap kopen!
pi_20280466
Een ventilator inbouwen in een motorloze afzuigkap is nooit een goed idee. Bovendien zal de beheerder het ook nooit toestaan aangezien dit een negatief effect heeft op het centrale afzuigsysteem. Je zal dus bij de beheerder van het gebouw moeten klagen dat er geen afzuiging is.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_20281527
heb ik al vele malen gedaan. probleem is dat er sinds n half jaar een nieuwe keuken is ingebouwd, met een hele mooie afzuigkap die nix doet! maargoed, ik berijp dat er gewoon niet veel aan te doen valt zolang de verhuurder zo laks blijft (ze zijn wel al 2x komen meten maar konden niet beloven dat ze iets zouden maken )
pi_20288980
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 15:56 schreef knuppelhout het volgende:
heb ik al vele malen gedaan. probleem is dat er sinds n half jaar een nieuwe keuken is ingebouwd, met een hele mooie afzuigkap die nix doet! maargoed, ik berijp dat er gewoon niet veel aan te doen valt zolang de verhuurder zo laks blijft (ze zijn wel al 2x komen meten maar konden niet beloven dat ze iets zouden maken )
Het is niet echt ernstig genoeg om je huur betaling ervoor op te schorten. Je kan natuurlijk ook een officiele klacht indienen bij je huisbaas waarin je hem even herinnerd aan zijn plichten: voorzien in woongenot en zorgdragen voor onderhoud aan installaties. Doe een beetje officieel met brief (eventueeel aangetekend).

Verdere klachten procedures zijn een beetje afhankelijk van type verhuurder (stichting/huisjesmelker e.d.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')