owkee dat van MJ wist ik dus niet......quote:Op woensdag 21 juli 2004 04:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Michael Jackson heeft ook een liedje Speechless.. was een van de betere nummers van Invincible.. maar goed.. het is gewoon een woord natuurlijk..
courgette is trouwens zucchini in het Engels! cool hè?
Ga je morgen Kip Tandoori maken dan?
Ik heb net Babi Pangang gemaakt.. morgen wordt er voor me gekookt:) daarna Hollandse pot!
Wat voor sport doe je? Wel echte sport toch.. niet body kombat, aquarobics, steps of dergelijke ongein?
ik ben verpleegkundige, dus nachtdiensten zijn part of the job.. maar het is ook niet mijn hobby hoor....quote:Op woensdag 21 juli 2004 04:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik doe beveiligingswerk.. neem het over van een vriend van me.. een weekje maar gelukkig.. ik bluf me er nu net doorheen
Mijn pa draaide eerder altjd nachtdiensten bij de politie.. als je zag hoe dat die man sloopte.. respect voor hem.. en dus ook voor jou!
Ik voetbal al.. um.. reken.. 17 jaar! En ik heb al weer zin in het nieuwe seizoen2e en laatste jaar bij een studentenvoetbalvereniging.. ik speel toch liever bij een ECHTE club..
Welke provincie woon je?
ik weet eigenlijk niet bij welke club hij heeft gespeeld... hij is er ook al bijna weer een jaar mee gestopt.. dusss geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 21 juli 2004 05:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
nou.. dan heeft hij waarschijnlijk ook bij Knickerbockers gespeeld.. want Forward is alleen voor hele speciale mensen..
je bent nu aan het werk?? Was er nog iets bijzonders op je ronde?
Ik doe een hele kleine studie.. ben over een maand klaar.. dan ga ik een lerarenopleiding doen.. en dan is het helemaal gebeurd.. maar dat is vooral praktijk hè.. en betaald ook
Tuurlijk heeft Nederland wel goede clubs! Maar ik vind het ook altijd mooi als de Nederlanders in Engeland, Spanje of waar dan ook het goed doen.. maakt me dan niet uit welke club verder..
Neej nog nooit uitgebreide paella gemaakt, maar na het lezen van dit topic krijg ik er toch wel zin in, misschien een keer als ik een weekend vrij ben.. en dan samen met mijn vriendquote:Op woensdag 21 juli 2004 05:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Eigenlijk moet het over paella gaan hè.. heb je ook wel eens uitgebreid gemaakt dan? of alleen Paella Knorriana?
Dat is echt slecht dat je niet weet voor welke club je vriend heeft gespeeld! Schaam je..
wat voor afdeling zit je dan? mooi dat het rustig is.. hier is het ook lekker rustig.. ik woon in een buitenwijk van Groningen.. kom ook uit een dorp oorspronkelijk.. zal nooit een echt stadsmens worden..
oh ja dat ging over volleybal hè.. haha.. ik dacht al weer voetbal.. tja.. dat geldt eigenlijk voor allebei.. maar het is een gezonde zaak denk ik dat de beste spelers weg gaan.. alleen in het voetbal is het zo dat de 2e en 3e categorie spelers soms ook weg gaan naar het buitenland en dat is niet de bedoeling..
Hoe lang moet je nog werken?
Heb jij dan nog een goed recept?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:07 schreef DAMH het volgende:
Paella uit een pakje van knorr pfff eigenlijk schandelijk dat ze dat erop durve zetten
en als je geen tijd/zin what ever hebt om echte Paella te maken, dan maak je gewoon simpel rijst met kip vis what ever derin maar ga dan niet zeggen dat je Paella hebt gegeten want dat is niet zo
Ik zie dat deze vraag nog niet beantwoord is, dus nogmaals...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:11 schreef biawa het volgende:
Misschien een gekke vraag, maar als je saffraan-draadjes gebruikt, lossen die dan helemaal op of zit je tijdens het eten dan ineens te flossen?
update: ik opende dit topic omdat ik paella ging maken voor 2 vrienden en 3 meiden in Utrecht op de dag van Nederland-Portugal, de halve finale op het EK.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
vrienden,
of ik kan niet zoeken of er is nog geen topic over Paella..
Heeft iemand nog leuke tips voor wat in de paella te doen of wat lekker is voor erbij?
Je merkt er niets van tijdens het eten, maar je kan ze beter fijnstampen vooraf, dan geven ze de kleur beter afquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:38 schreef biawa het volgende:
[..]
Ik zie dat deze vraag nog niet beantwoord is, dus nogmaals...
Bedankt.quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Persoonlijk vindt ik dat die dame haar excuus moet maken voor het meelezen van je SMS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |