ach, daar kan ik ook niks aan doen. je hebt het of je hebt het niet he, jij niet maar ach je bent de enige die zo slecht isquote:Op maandag 28 juni 2004 22:04 schreef rockstah het volgende:
[..]
waarom ben jij toch de alller.......... allerbeste op de wereld
Wat moet je met zilveruien?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:06 schreef capibar het volgende:
ik ben even weg-zilveruientijd
ach. je kan altijd jercovski nog nemen. ik heb nog wel een foto van jullie:quote:Op maandag 28 juni 2004 22:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
ach, daar kan ik ook niks aan doen. je hebt het of je hebt het niet he, ik ben blijkbaar de enige die het niet heeft
gadverdamme rockquote:Op maandag 28 juni 2004 22:11 schreef rockstah het volgende:
[..]
ach. je kan altijd jercovski nog nemen. ik heb nog wel een foto van jullie:
wat zijn jullie toch mooi samen![]()
geil, poepsex...quote:Op maandag 28 juni 2004 22:11 schreef rockstah het volgende:
[..]
ach. je kan altijd jercovski nog nemen. ik heb nog wel een foto van jullie:
[afbeelding]
wat zijn jullie toch mooi samen![]()
duh... opeten...quote:Op maandag 28 juni 2004 22:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat moet je met zilveruien?
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:12 schreef Tain het volgende:
[..]
gadverdamme rock
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:06 schreef rockstah het volgende:
ach.... ik was hier toch veel eerder. dus ik mag alles
to speknek komt
Vind je dat lekker?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:13 schreef capibar het volgende:
[..]
duh... opeten...
volgens mij heb ik een nieuw record, een hele pot in ongeveer 3 minuten![]()
eerst at ik potten met augurken leeg, leverworst is ook lekkerquote:Op maandag 28 juni 2004 22:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Vind je dat lekker?
Apart
passed out foto tijd....quote:Op maandag 28 juni 2004 22:16 schreef rockstah het volgende:
ik ben trouwens niet op die pagina geweest hoor. heb het van google
je lult maar wat man.... jij hebt die site zelf gemaaktquote:Op maandag 28 juni 2004 22:16 schreef rockstah het volgende:
Mijn tag staat op de eiffeltoren: Ruben, en daar onder -Mzraki-quote:
dan wil ik ook niet weten waar jij naar zoekt in je vrije tijd...quote:Op maandag 28 juni 2004 22:16 schreef rockstah het volgende:
mijn tag is geheim, maar jullie verklap ik het in bijna elke sta is het wel te vinden.... vaak met lichtquote:Op maandag 28 juni 2004 22:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mijn tag staat op de eiffeltoren: Ruben, en daar onder -Mzraki-
Niet op de ballustrade, maar op de muur, die nog vrijwel schoon was misschien omdat ze hem elke maand opnieuw verven
ik heb ze al een week geleden ingelevert ofzo...quote:Op maandag 28 juni 2004 22:19 schreef -Mzraki- het volgende:
Goed, ik ga even de kaften van mijn boeken kapotscheuren, mag ze morgen inleveren
Baas boven baas.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:20 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb ze al een week geleden ingelevert ofzo...
PASSED OUT FOTO TIJD!!!!!!!!quote:Op maandag 28 juni 2004 22:20 schreef rockstah het volgende:
ik kwam gisteravond wel op een een stream met pisfilmpjes ja
maar goed. ik ben wel wat gewent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |