ik had het over de opquote:Op maandag 28 juni 2004 21:41 schreef capibar het volgende:
[..]
kijk eens boven je... ofzo
wat doe je?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mijn zus is ook geinteresseerd in camera's
Ze heeft een Nikon, spiegelreflex, wat voor een weet ik niet, maar hij is wel mooi
Nee, dat wilde ze niet. Volgens haar kun je met analoog veel beter dingen afstellen, (sluitertijd, e.d.)quote:Op maandag 28 juni 2004 21:41 schreef capibar het volgende:
[..]
digitale?
Het is al klaarquote:Op maandag 28 juni 2004 21:42 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wat doe je?![]()
Man, xboxen kostten tegenwoordig werkelijk niets meer, er is vast wel ergens een actie gaande dat als je een scheet laat je er een gratis mee mag nemenquote:Op maandag 28 juni 2004 21:43 schreef mordradead het volgende:
laten we het over xbox hebben.... ik wil er eentjemaar eerst een creative ddts-100
jullie zijn ook verstotenquote:Op maandag 28 juni 2004 21:42 schreef mordradead het volgende:
ik heb ook geen foto van mezelf gepost toch??? homerj ook niet![]()
bij digitale camera's kun je evenveel instellen, zoniet nog meer zelfs.quote:Nee, dat wilde ze niet. Volgens haar kun je met analoog veel beter dingen afstellen, (sluitertijd, e.d.)
maar alsjeblieft, vraag het mij allemaal niet, ik hou het bij wegwerp camera's
Een gamecube kost niet eens een scheet meer, ga je die nog kopen?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Man, xboxen kostten tegenwoordig werkelijk niets meer, er is vast wel ergens een actie gaande dat als je een scheet laat je er een gratis mee mag nemen
Je moet er trouwens wel een hebben, Halo 2, Halo 2, Halo 2.
ik wil een ps2 met soul calibur 2quote:Op maandag 28 juni 2004 21:43 schreef mordradead het volgende:
laten we het over xbox hebben.... ik wil er eentjemaar eerst een creative ddts-100
Die heeft een homie al, ik speel het vaak genoegquote:Op maandag 28 juni 2004 21:44 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Een gamecube kost niet eens een scheet meer, ga je die nog kopen?
vertel me alsjeblieft niet dat je naar rap luisterdquote:Op maandag 28 juni 2004 21:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Die heeft een homie al, ik speel het vaak genoeg
heb ik een paar topics terug al gedaan....quote:Op maandag 28 juni 2004 21:46 schreef -Mzraki- het volgende:
cap, post eens een foto van jezelf, ik wil weten hoe de gemiddelde 14 jarige Nieuwegeiner er tegenwoordig uitziet
Dat was niet serieusquote:Op maandag 28 juni 2004 21:46 schreef capibar het volgende:
[..]
vertel me alsjeblieft niet dat je naar rap luisterd![]()
Toen was ik er nog niet.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:46 schreef capibar het volgende:
[..]
heb ik een paar topics terug al gedaan....
Wat luister je dan?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:46 schreef mordradead het volgende:
ik luister naar de beste muziek van iedereen hier, daarbij heb ik ook nog eens de beste smaak van iedereen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |