Ik vind het ook zeer matig. Het is TE gemaakt. En die constante uitleg. Dat past niet bij zo’n serie. Zo zegt een van die wijffies tegen haar twee vriendinnen: "Ik had gisteren zeemseks" vraagt die andere vriendin: "wat is zeemseks?" En dus legt dat wijffie het uit aan haar vriendinnen. Dat is zoooo nep en past ook totaal niet bij zo’n show. Ik bedoel die vriendinnen kennen elkaar al jaren die weten toch wel wat zeemseks is? Dat vragen is gewoon puur voor de onwetende kijkers thuis en dat soort uitleg vind ik niet passen bij zo’n show. Net zoals die info die die advocaat geeft: "Ik was een studiemaatje (dat zei hij toch? Nou ja iets in die trant) van je vader", misschien ligt het aan mij maar ik vind dat dat de serie heel matig maakt.
De serie probeert wanhopig IETS te pakken van "Absolutely Fabulous" en "Sex and the City". Het is gewoon een heel zielige show vind ik. Typisch BNN.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."