Misschien omdat je broek ook een deel van je rug bedekt?quote:Op maandag 28 juni 2004 17:26 schreef leolinedance het volgende:
Ik vroeg me al af waarom ik men broek uit moest doen voor een foto van mijn rug maja okee.
de dok zei tegen me dat ze midden van men rug foto's gingen makenquote:Op maandag 28 juni 2004 17:39 schreef Lod het volgende:
[..]
Misschien omdat je broek ook een deel van je rug bedekt?
dank jequote:Op maandag 28 juni 2004 17:38 schreef SP het volgende:
vreselijk die gespeelde verontwaardiging, alleen maar tot doel het reeds gestreelde ego van de ts verder te strelen.
Narcistische inslag
Maar ik ben de kwaadste niet:
"Ja, belachelijk dat je zo bekeken bent, het is ook zó lastig om ook zó knap te zijn, ik leef met je mee!"
Wat hij zei.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:38 schreef SP het volgende:
vreselijk die gespeelde verontwaardiging, alleen maar tot doel het reeds gestreelde ego van de ts verder te strelen.
Narcistische inslag
Mijn vermoedens worden bevestigdquote:Op maandag 28 juni 2004 17:45 schreef darkcrystal het volgende:
Ik werk zelf in een ziekenhuis en kan me goed voorstellen dat als er een lekkere vent binnenkomt, ik hem meteen zijn kleren uit liet doen. Ook al kwam 'ie voor een foto van zijn hoofd!![]()
Zie het gewoon als een compliment!
Weet ik niet wat voor maffe broeken jij aan hebtquote:Op maandag 28 juni 2004 17:39 schreef Lod het volgende:
[..]
Misschien omdat je broek ook een deel van je rug bedekt?
Idd dat doe je niet, maar met z'n 5en een enorme sukkel uitlachen kan ik me wel voorstellen !quote:Op maandag 28 juni 2004 17:49 schreef darkcrystal het volgende:
Ik zou alleen geen 5 collega's erbij halen. als 'ie echt lekker is hou ik hem liever voor mezelf....![]()
Ik denk dat daar het probleem ligt... Hij wilde wel een "dikke unit", maar dat lukte hem niet en nu probeert hij met gespeelde verontwaardigheid (plaatsvervangende schaamte) zijn ego weer een beetje op te krikken...quote:Op maandag 28 juni 2004 17:55 schreef greatgonzo het volgende:
wees blij dat je er niet met een dikke unit stond
Dezelfde als jij waarschijnlijk. Je onderrug wordt bedekt door je broek.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:48 schreef Deindo het volgende:
Weet ik niet wat voor maffe broeken jij aan hebt
Wie zegt dat ik een sukkel ben? Je kent me niet, dus hou je commentaar dan gewoon voor je.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:54 schreef Denox het volgende:
[..]
Idd dat doe je niet, maar met z'n 5en een enorme sukkel uitlachen kan ik me wel voorstellen !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |