abonnement Unibet Coolblue
pi_20254299
Ik zat zojuist even Rtl Z te kijken en toen was er een stukje over de persconferentie van Dick Advocaat... toen vroegen ze iets ( volgens mij of hij een beetje verbitterd was) en toen kreeg de bondscoach traanogen...

moeten we niet eens met zijn allen achter deze man gaan staan, die ons nu toch anar de halve finale heeft gebracht. Hij leeft duidelijk mee, of is het misschien een truc om het medeleven van supporters en journalisten te winnen?
  maandag 28 juni 2004 @ 16:44:14 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_20254318
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:43 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Ik zat zojuist even Rtl Z te kijken en toen was er een stukje over de persconferentie van Dick Advocaat... toen vroegen ze iets ( volgens mij of hij een beetje verbitterd was) en toen kreeg de bondscoach traanogen...

moeten we niet eens met zijn allen achter deze man gaan staan, die ons nu toch anar de halve finale heeft gebracht. Hij leeft duidelijk mee, of is het misschien een truc om het medeleven van supporters en journalisten te winnen?


NEEN
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_20254419
quote:
'Ik ben erg teleurgesteld'

Uitgegeven: 28 juni 2004 16:27

ALBUFEIRA - Ongeacht het eindresultaat van het Nederlands elftal op het EK in Portugal moet de KNVB waarschijnlijk op zoek naar een nieuwe bondscoach. Dick Advocaat liet maandag voor aanvang van de voorbereidingen op de halve finale tegen Portugal doorschemeren dat hij weinig zin meer heeft om zijn tot en met het WK van 2006 lopende contract helemaal uit te dienen.

"Ik ben erg teleurgesteld", verklaarde Advocaat. "Ik ben heel tevreden over de spelers. Ze groeien steeds meer naar elkaar toe en vormen een heel hecht team. Ik ben ook heel trots dat deze spelersgroep die eigenlijk al twee jaar geleden al was afgeschreven toch gewoon in de halve finale staat. Dat kunnen Frankrijk, Duitsland, Engeland, Italië en Spanje niet zeggen. Toch ben ik wel teleurgesteld. Er zijn dingen gebeurd waardoor ik niet meer echt kan genieten."

Wissel

Advocaat doelde op de gebeurtenissen na het duel tussen Nederland en Tsjechië. Bij een voorsprong van 2-1 wisselde de oefenmeester uitblinker Robben voor Bosvelt. Oranje verloor de controle over de wedstrijd en stapte alsnog met een nederlaag (3-2) het veld af.

"Er zijn vervolgens dingen gebeurd die echt niet kunnen", aldus Advocaat. "Slecht is slecht en iedereen mag kritiek hebben. Maar er zijn ook grenzen overschreden. Ik moet ook nog terug naar Nederland. Dat realiseert zich kennelijk niet iedereen. Wat dat betreft ben ik blij dat we de halve finale nog hebben gehaald."

Nu.nl
pi_20254432
Die man moet eens niet zo pathetisch doen. Gek word ik ervan!! Hoop nu niet dat iedereen daar weer in gaat trappen...bleegh! Hij krijgt dik betaald om zijn werk te doen (wat ie echt niet zo geweldig doet) en dan moet ie niet gaan zitten miepen....
geniet nooit met mate
  maandag 28 juni 2004 @ 16:49:36 #5
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_20254468
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:48 schreef gimme.shelter het volgende:
Die man moet eens niet zo pathetisch doen.
dat geldt eigenlijk voor alle voetballers die zo zielig doen om te verliezen
komop jongens, tis maar voetbal, niet zo janken zeg
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
pi_20254475
We moeten sowieso achter hem gaan staan. Of we het nu met zijn keuzes eens zijn of niet, het werkt alleen maar tegen hem als we hem de grond in boren. Verneukt alleen zijn stemming en die van het team en helpt zeker niet om de prestaties te verbeteren.
  maandag 28 juni 2004 @ 16:51:03 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_20254520
Sja, je weet gewoon dat je in die positie aan de schandpaal genageld kan worden, dat is gewoon onderdeel van het werk. Al vond ik het af en toe ook wel een beetje ver gaan. Lekker jennen en pesten ok, maar openlijk praten over ophangen en stenigen is natuurlijk te idioot voor woorden.

Ik ben het nog STEEDS niet eens met het beleid van Advocaat ondanks dat we in de halve finale staan. HIj is nog steeds te behoudend en te voorzichtig, wisselt verkeerd, stelt de verkeerde mensen op etc.

Ook al worden we EK, hij zal toch weg moeten ,
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_20254559
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:47 schreef -Mk- het volgende:

[..]
Gadverdamme, wat een jankerd
Kritiek is opart of the job lijkt mij.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 28 juni 2004 @ 16:54:53 #9
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_20254636
Feit is wel dat hij op een dusdanige manier is aangevallen, dat hij in Nederland geheid letterlijk en figuurlijk stront over zich heen gaat krijgen. DAAR doelt hij op. NIET op kritiek wat wij, en velen met ons, gaven op de in onze ogen verkeerde wissel.
Daarbij, geeft hij toe dat die wissel niet goed was. Maar daar hoor je niemand over

Ik ben ook geen advocaat fan, maar ben er FEL op tegen hoe die man persoonlijk aangevallen is door andere lafbekken die het zelf niet aan durven (vnl. media mensen)
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_20254659
Ik kan het me goed voorstellen, dat zo'n man emotioneel wordt. Maar hij heeft het toch wel over zichzelf afgeroepen met die belachelijke wissel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 28 juni 2004 @ 16:56:40 #11
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_20254689
Willem van H. doet iig al goed zijn best om in de smaak te vallen bij het publiek, hij maakt grapjes en nu schijnt hij " ineens " een contract te hebben wat niet direct aan het contract van Dick is gekoppeld en d.w.z. dat wanneer Dick vertrekt dat Willem kan blijven, dit was schijnbaar eerst niet het geval.
  maandag 28 juni 2004 @ 16:56:54 #12
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20254700
Sjeesus en dan denk je dat je nu alles wel zo'n beetje gezien hebt voor wat betreft Advocaat ... what's next?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_20254735
Wanneer pakt de media zijn verantwoording eens op. Eerst Pim Fortuyn en nu Dick Advocaat. De media moet gewoon eens hard worden aangepakt, ze moeten zich bewust worden van hun macht en als ze dat niet doen moeten ze bestraft worden. De media is het uitschot van onze samenleving.
pi_20254749
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:56 schreef Harry_Sack het volgende:
what's next?
Ik hoop dat we hem deze week nog met die cup in zijn handen zien staan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_20254751
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:56 schreef Harry_Sack het volgende:
Sjeesus en dan denk je dat je nu alles wel zo'n beetje gezien hebt voor wat betreft Advocaat ... what's next?
Het europees kampioenschap voor ons
pi_20254835
Je haalt niet zomaar de halve finale. Daar moet gewoon ook een aandeel voor Dick Advocaat en Van Hanegem bij hebben gezeten. Lui als Hugo Borst e.d. moeten maar eens flink door het stof gehaald worden.
  maandag 28 juni 2004 @ 17:02:51 #17
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20254848
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik hoop dat we hem deze week nog met die cup in zijn handen zien staan.
Hij huilt op voorschot
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_20255132
Ik snap het wel hoor, die gast is door zoveel mensen uitgemaakt voor wat dan ook. Kranten stonden vol, heb het wel 100x voorbij zien komen op tv etc. Logisch dat je jezelf dan rot voelt, hij was zich ervan bewust dat hij een fout heeft gemaakt, kan iedereen overkomen.
pi_20255315
Ik ben niet tevreden over het spel wat het nederlands elftal heeft laten zien de afgelopen 2 jaar, daar word je als bondscoach op afgerekent. en de wissel van robben was in mijn ogen heel dom en pakte helemaal verkeerd uit voor hem. daar mag de media kritiek op hebben, dat is helemaal terecht, hoort bij het vak, maar beginnen over stenigen en ophangen gaat echt veel te ver, dat is echt te belachelijk voor woorden. Ook advocaat is een mens en kan fouten maken

in colombia is er al een keer 1 dood geschoten vanwege een eigen doelpunt en in nederland lopen ook genoeg mafkezen rond met zieke gedachtes, kijk maar naar wat er met pim fortuyn gebeurt is.
pi_20255833
Wat zou ik de media graag eens een lesje leren.
pi_20255860
quote:
Op maandag 28 juni 2004 17:13 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik snap het wel hoor, die gast is door zoveel mensen uitgemaakt voor wat dan ook. Kranten stonden vol, heb het wel 100x voorbij zien komen op tv etc. Logisch dat je jezelf dan rot voelt, hij was zich ervan bewust dat hij een fout heeft gemaakt, kan iedereen overkomen.
Dat vond ik inderdaad wel te ver gaan, tenminste dat het alleen ging om die wissel. Ik uitte minstens zoveel kritiek maar niet alleen om die wissel maar om een heleboel dingen die eraan vooraf gingen.

Vanaf de kwalificatie blundert hij al voortdurend, zo ook tegen Schotland, waar Sneijder de eerste wedstrijd op de bank zat terwijl 90% van het volk hem in de basis wilde, toen het volk in de return gelijk kreeg wonnen we ook.

Tegen Duitsland (EK) was 90% voor de komst van Robben, maar Dick Advocaat kiest voor (schrikwekkend gewoon) Zenden. Dan de Wissel tegen Tsjechie, waarbij ik al eerder kritiek had op het sowieso meenemen van Bosvelt en geen Nigel de Jong.

Tegen Zweden speelt Advocaat veel te behoudend met Heitinga voor Davids, in plaats van Sneijder/ v.d. Vaart voor Davids (Heitinga had voor F. de Boer moet komen en niet Bouma).

Maar wat mij het meest verbaast is dat Cocu na zijn blunder tegen Tsjechie nog speelminuten krijgt!
Kortom, het lijkt me voor iedereen het beste als Dick Advocaat vertrekt, ongeacht het resultaat dat we behalen op het EK.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_20255936
quote:
Op maandag 28 juni 2004 17:36 schreef Shreyas het volgende:
Maar wat mij het meest verbaast is dat Cocu na zijn blunder tegen Tsjechie nog speelminuten krijgt!
Kortom, het lijkt me voor iedereen het beste als Dick Advocaat vertrekt, ongeacht het resultaat dat we behalen op het EK.
Ik denk juist dat het wel goed is dat Dick niet bij de waan van de dag regeert.
pi_20256051
quote:
Op maandag 28 juni 2004 17:36 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Maar wat mij het meest verbaast is dat Cocu na zijn blunder tegen Tsjechie nog speelminuten krijgt!
Kortom, het lijkt me voor iedereen het beste als Dick Advocaat vertrekt, ongeacht het resultaat dat we behalen op het EK.
Op de meeste punten ben ik het met je eens, maar met die van Cocu niet. Als De Boer er niet in staat is meneer Cocu de aanvoerder van het Nederlands elftal. Je ziet in geen 1 elftal, dat een speler wordt afgerekent op 1 individuele fout. Toen die Engelse tegen de Fransen die foute terugspeel bal gaf, stond hij er de volgende wedstrijd toch ook in(volgens mij). Een speler moet niet afgerekent worden op 1 fout, want voor de verderest heeft hij geen cruciale fouten gemaakt.
pi_20256611
quote:
Op maandag 28 juni 2004 17:36 schreef Shreyas het volgende:
Maar wat mij het meest verbaast is dat Cocu na zijn blunder tegen Tsjechie nog speelminuten krijgt!
Dit is wel een hele domme opmerking, en ik wou er zelfs nog bijna serieus op reageren. Maar de opmerking is ZO dom dat ik er verder maar geen aandacht aan besteed...
  maandag 28 juni 2004 @ 18:26:35 #25
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_20256925
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:58 schreef Steijn het volgende:
Wanneer pakt de media zijn verantwoording eens op. Eerst Pim Fortuyn en nu Dick Advocaat. De media moet gewoon eens hard worden aangepakt, ze moeten zich bewust worden van hun macht en als ze dat niet doen moeten ze bestraft worden. De media is het uitschot van onze samenleving.
Appels en peren...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')