Jawel... maar ik snap je gevolgtrekking alleen niet...quote:Op maandag 28 juni 2004 11:36 schreef Tranceptor het volgende:
of mag ik dat niet hardop zeggen?
Dit topic is nou niet echt druk te noemen... ondanks vele views...dat wil dus zeggen dat niet veel mensen er zo overdenken...ergo....quote:Op maandag 28 juni 2004 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel... maar ik snap je gevolgtrekking alleen niet...
Sympathieke opmerking zeg...quote:Op maandag 28 juni 2004 11:24 schreef Tranceptor het volgende:
ben ik de enige niet-huillie hier?
Ik maak graag vrienden hier, daarvoor ben ik hierquote:Op maandag 28 juni 2004 11:51 schreef Moonah het volgende:
[..]
Sympathieke opmerking zeg...
Ow dus je mag hier in principe alleen posten als je een huilie bent met problemen, een enorm lage eigendunk...quote:Op maandag 28 juni 2004 11:54 schreef Moonah het volgende:
Nah, feit dat je het nodig vindt om anderen met zo'n opmerking op hun zgn plek te zetten, zegt mij meer dan jouw zelflovende woorden.![]()
Dat zeg ik niet.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow dus je mag hier in principe alleen posten als je een huilie bent met problemen, een enorm lage eigendunk...
En het slowchattopic in BH2quote:Op maandag 28 juni 2004 12:02 schreef Moonah het volgende:
Ik zeg dat ik het raar vind dat jij kennelijk zo lekker in je vel zit, maar het toch nodig hebt, om mensen die niet lekker in hun vel zitten een trap te geven. Mensen trappen vaak anderen naar beneden om er zo zelf beter bij af te steken. Die indruk maakt die opmerking op mij.
Ik vind je topic zo nietszeggend. Behalve dan: Kijk mij eens tevreden zijn met mezelf.
En daar hebben we HVJJN voor.
HVJJN is meer een momentopname, zelfs mensen die onzeker in het leven staan kunnen zich best een dag goed voelen oid, dit topic is volgens mij meer om een statement te maken dat je gewoon blij bent met jezelf. Dat, al ben je chago of verdrietig, je dat ook van jezelf mag zijn, omdat je het goed kunt vinden met jezelf, of je vindt dat je het waard bent om ook zulke gevoelens te hebben, dat je daardoor niet ineens minder bent dan een ander...quote:Op maandag 28 juni 2004 12:02 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Ik zeg dat ik het raar vind dat jij kennelijk zo lekker in je vel zit, maar het toch nodig hebt, om mensen die niet lekker in hun vel zitten een trap te geven. Mensen trappen vaak anderen naar beneden om er zo zelf beter bij af te steken. Die indruk maakt die opmerking op mij.
Ik vind je topic zo nietszeggend. Behalve dan: Kijk mij eens tevreden zijn met mezelf.
En daar hebben we HVJJN voor.
Of failliet...quote:Op maandag 28 juni 2004 12:12 schreef beerten het volgende:
Als iedereen is zo als ik ben, dan is de wereld perfect.
Ik werk harder voor een oprecht dankjewel dan voor geld, heb dan ook chronische geldproblemen.
Dit compenseer ik handig met een onbekende drang tot het uitegeven van geld.
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:47 schreef Frenkie het volgende:
maar da's logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |