abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20245792
In navolging van Enorm lage eigendunk hebben een speciaal topic voor mensen die niet zo'n negatief zelfbeeld hebben, maar eerder een hoge eigendunk hebben.

Ik vind mezelf eigenlijk best ok, ik heb mijn scherpe kantjes zoals ieder ander, maar eens in de zoveel tijd kan ik toch 'I Rule' zeggen...

ben ik de enige niet-huillie hier?
  maandag 28 juni 2004 @ 11:27:38 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20245871
Good for you!
Noem het eigendunk of zelfkennis of juist niet , maar ik vind mezelf ook okay, olé. olé.

Natuurlijk heb ik ook mindere kanten en mindere dagen, maak ik hier en daar wel eens een blunder, maar overall ben ik tevreden met mezelf.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 28 juni 2004 @ 11:29:19 #3
25044 Isegrimm
Monsieur le dude
pi_20245917
Ik rule elke dag.
pi_20246142
Dit topic bewijst maar weer dat dit DE plek op Internet is voor mensen met een enorm lage eigendunk en persoonlijkheidsproblemen...

of mag ik dat niet hardop zeggen?
  maandag 28 juni 2004 @ 11:38:51 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20246192
quote:
Op maandag 28 juni 2004 11:36 schreef Tranceptor het volgende:

of mag ik dat niet hardop zeggen?
Jawel... maar ik snap je gevolgtrekking alleen niet...
pi_20246319
Zodra ik weer "I rule" kan zeggen met volle overtuiging, dan zul je mij hier niet meer zo vaak zien. Dat betekent dat ik mijn werktijd weer goed ga benutten namelijk :-)
Doe eens wild ....
pi_20246417
quote:
Op maandag 28 juni 2004 11:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jawel... maar ik snap je gevolgtrekking alleen niet...
Dit topic is nou niet echt druk te noemen... ondanks vele views...dat wil dus zeggen dat niet veel mensen er zo overdenken...ergo....

Zie drukte in enorm lage eigendunk....
pi_20246435
Ik ben tevreden met mezelf... Ik heb er hard voor moeten werken, maar ik vind mezelf nu gewoon een leuke meid met een eigen mening, spontaan en gezellig en ik doe mijn best anderen in hun waarde te laten (ook al ben ik soms wat kattig en bazig).

Natuurlijk zijn er dagen dat ik baal, maar dat komt vooral door dingen van buitenaf, niet door mezelf. En een rotdag wil nog niet zeggen dat ik ineens onzeker ben. Al ben ik nog zo chago, ik vind dat ik er mag zijn, en dat ik ook chago mag zijn. Dat maakt mij niet minder mezelf...
pi_20246459
Euhm

Daten ?
  maandag 28 juni 2004 @ 11:51:53 #10
11682 Moonah
Jolie femme
pi_20246600
quote:
Op maandag 28 juni 2004 11:24 schreef Tranceptor het volgende:
ben ik de enige niet-huillie hier?
Sympathieke opmerking zeg...

OT, ik ben erg tevreden met mezelf.
Maar om daar nou een topic voor te openen...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_20246623
quote:
Op maandag 28 juni 2004 11:51 schreef Moonah het volgende:

[..]

Sympathieke opmerking zeg...
Ik maak graag vrienden hier, daarvoor ben ik hier

Ow dus je mag wel huilie zijn met een 'enorm lage eigendunk', maar niet gezond zijn?
  maandag 28 juni 2004 @ 11:54:33 #12
11682 Moonah
Jolie femme
pi_20246680
Nah, feit dat je het nodig vindt om anderen met zo'n opmerking op hun zgn plek te zetten, zegt mij meer dan jouw zelflovende woorden.
pi_20246704
quote:
Op maandag 28 juni 2004 11:54 schreef Moonah het volgende:
Nah, feit dat je het nodig vindt om anderen met zo'n opmerking op hun zgn plek te zetten, zegt mij meer dan jouw zelflovende woorden.
Ow dus je mag hier in principe alleen posten als je een huilie bent met problemen, een enorm lage eigendunk...

ALs je dat dan uitdrukkelijk niet doet, zet je andere mensen op hun plaats?

Dus een R&P is alleen toegankelijk voor mensen met issues? Wat is er mis me happy met jezelf zijn...?

Mensen moeten eens eerder met dingen gelukkig zijn, dan was er ook geen deel 3 van 'enorm lage eigendunk'. Dat is echt iets waar je zelf iets aan kan doen....
  maandag 28 juni 2004 @ 12:02:24 #14
11682 Moonah
Jolie femme
pi_20246873
quote:
Op maandag 28 juni 2004 11:55 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ow dus je mag hier in principe alleen posten als je een huilie bent met problemen, een enorm lage eigendunk...
Dat zeg ik niet.
Ik zeg dat ik het raar vind dat jij kennelijk zo lekker in je vel zit, maar het toch nodig hebt, om mensen die niet lekker in hun vel zitten een trap te geven. Mensen trappen vaak anderen naar beneden om er zo zelf beter bij af te steken. Die indruk maakt die opmerking op mij.

Ik vind je topic zo nietszeggend. Behalve dan: Kijk mij eens tevreden zijn met mezelf.
En daar hebben we HVJJN voor.
pi_20246913
Ik ben zwaar ok.
pi_20246934
quote:
Op maandag 28 juni 2004 12:02 schreef Moonah het volgende:
Ik zeg dat ik het raar vind dat jij kennelijk zo lekker in je vel zit, maar het toch nodig hebt, om mensen die niet lekker in hun vel zitten een trap te geven. Mensen trappen vaak anderen naar beneden om er zo zelf beter bij af te steken. Die indruk maakt die opmerking op mij.

Ik vind je topic zo nietszeggend. Behalve dan: Kijk mij eens tevreden zijn met mezelf.
En het slowchattopic in BH2
pi_20247015
quote:
Op maandag 28 juni 2004 12:02 schreef Moonah het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.

HVJJN is meer een momentopname, zelfs mensen die onzeker in het leven staan kunnen zich best een dag goed voelen oid, dit topic is volgens mij meer om een statement te maken dat je gewoon blij bent met jezelf. Dat, al ben je chago of verdrietig, je dat ook van jezelf mag zijn, omdat je het goed kunt vinden met jezelf, of je vindt dat je het waard bent om ook zulke gevoelens te hebben, dat je daardoor niet ineens minder bent dan een ander...
pi_20247022
Ik rule altijd 100 x meer dan jullie
pi_20247120
Als iedereen is zo als ik ben, dan is de wereld perfect.
Als iedereen dan ook mijn slechte eigenschappen zou kennen, dan hadden we nog steeds een acceptabele wereld.
Kan al jaren met mezelf door één deur, kijk met trots en opgeheven hoofd in de spiegel. Mijn geweten is zuiver, slaap zonder problemen, geen onvolkomdheidje dat mij wakker houdt.
Ben prettig in de omgang, zeg precies dat wat je wil horen en doe wat ikzelf denk dat goed is. Dat wat ik doe doe ik goed en al het andere doe ik maar niet. Ik werk harder voor een oprecht dankjewel dan voor geld, heb dan ook chronische geldproblemen. Dit compenseer ik handig met een onbekende drang tot het uitegeven van geld. Op is op is mijn motto.
Hmmm, ik mag mij wel!
pi_20247232
Hoe hoger je klimt, des de harder is de klap zodra je valt....
Doe eens wild ....
  maandag 28 juni 2004 @ 12:16:36 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20247246
quote:
Op maandag 28 juni 2004 12:12 schreef beerten het volgende:
Als iedereen is zo als ik ben, dan is de wereld perfect.

Ik werk harder voor een oprecht dankjewel dan voor geld, heb dan ook chronische geldproblemen.
Dit compenseer ik handig met een onbekende drang tot het uitegeven van geld.
Of failliet...
pi_20247912
Ik heb dat ook wel. Niet dat ik mezelf helemaal geweldig vind, maar ik ben wel tevreden met mezelf.
  maandag 28 juni 2004 @ 12:47:50 #23
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_20248131
Deel 1 uit de titel verwijdert.. (estethische waarde).
Het mag ook geen verassing zijn dat ik best tevreden ben met mijzelf... maar da's logisch.
  maandag 28 juni 2004 @ 12:49:04 #24
11682 Moonah
Jolie femme
pi_20248175
quote:
Op maandag 28 juni 2004 12:47 schreef Frenkie het volgende:
maar da's logisch.
  maandag 28 juni 2004 @ 12:49:36 #25
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_20248187
Anyway.. wat wil je met dit topic zeggen Tranceptor?? Wil je een tegengeluid laten horen?? Ofzo??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')