Hoeveel kilo moet zij uiteindelijk afgevallen zijn na die 11 maanden??quote:Op maandag 28 juni 2004 10:31 schreef Boobobob het volgende:
Een vriendin van mij doet het nu.
Ze is er zeer over te spreken. Ze volgt een kuur van 11 maanden en dan is ze op haar streefgewicht....daarna moet ze nog een half jaar blijven om er voor te zorgen dat ze niet direct weer kilo's aankomt.
Ze is nu 2 maanden bezig en ze ligt goed op schema (volgens ladyline) Het gaat langzaam, maar wel gestaag. Het meest vervelende vindt ze dat ze er zelf nog weinig van merkt.... het zou namelijk nog motiverender zijn (en dat wordt het voor haar dadelijk ook) als mensen vragen: "Ben je afgevallen?".
Het bevalt haar dus zeker en ze valt ook af. Tis alleen duur zoals Yppy al zei, maarja.
Een sessie duurt bij die vriendin van mij 1 uur...en ze gaat 2 keer in de week.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:51 schreef M82 het volgende:
Niemand die me kan vertellen hoe duur het ongeveer is???
Ja dat zal zeker uitmaken ja.....je zult minder lang een kuur hoeven volgenquote:Op maandag 28 juni 2004 14:14 schreef M82 het volgende:
Jezus!!
Dat had ik niet verwacht! Dat vin ik wel erg veel geld, maar ja aan de andere kant ik hoef geen 50 maar ongeveer 15 kilo kwijt. Zal ook wel uitmaken denk ik zo (hoop ik!)
Topic mag dicht, ik weet alles wat ik wilde weten.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:23 schreef Brennie het volgende:
ts, verplaats je openingspost even hierheen: FokDieetclub deel 47
Deze dames hebben verstand van dieeten
Misschien vind je het ook leuk om je aan te melden? ( dieettopic)
Deze dan dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |