abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20244036
Zijn er mensen die Ladyline hebben gedaan/geprobeerd??

Ik zou graag willen weten of het echt werkt en wat je er van vond (makkelijk/leuk/moeilijk...)
  maandag 28 juni 2004 @ 09:53:26 #2
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_20244049
Wat is het??
If everything is under control, you're not going fast enough!!!
pi_20244128
Het is een manier om af te vallen, je kunt even op de site kijken; Ladyline.nl
pi_20244395
Mijn moeder heeft het gevolgd. Het was erg duur, dat weet ik nog. Ze viel er wel mee af, maar meteen toen ze stopte kwam alles weer terug. De begeleiding was wel goed, maar zonder lukte het niet.
Een vriendin is er inmiddels drie kilo mee afgevallen, maar dat is niet ontzettend veel natuurlijk. Ik denk dat de dieettopics hier beter werken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 28 juni 2004 @ 10:15:13 #5
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_20244416
Goed eten, Goed sporten << Gratizz advies......
Catch You On The Flip Side
pi_20244669
Een vriendin van mij doet het nu.
Ze is er zeer over te spreken. Ze volgt een kuur van 11 maanden en dan is ze op haar streefgewicht....daarna moet ze nog een half jaar blijven om er voor te zorgen dat ze niet direct weer kilo's aankomt.
Ze is nu 2 maanden bezig en ze ligt goed op schema (volgens ladyline) Het gaat langzaam, maar wel gestaag. Het meest vervelende vindt ze dat ze er zelf nog weinig van merkt.... het zou namelijk nog motiverender zijn (en dat wordt het voor haar dadelijk ook) als mensen vragen: "Ben je afgevallen?".

Het bevalt haar dus zeker en ze valt ook af. Tis alleen duur zoals Yppy al zei, maarja.
When life goes too fast, use emergency brake
Der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos!
pi_20244866
Wat is duur??

Op de site stond geen bedrag omdat het per persoon erg verschilt wat je er precies voor moet doen om op je streefgewicht te komen. Maar kunnen jullie een indicatie geven.
pi_20244902
Mijn vriendin is jaren geleden bij Ladyline geweest met wat vriendinnen, omdat meiden nou eenmaal altijd vinden dat ze te dik zijn.

Conclusie: het hielp wel, maar was veel te duur en het zat er ook net zo snel weer aan toen ze klaar waren.

Niet doen dus!
pi_20245845
Nog een vraagje:
Hoe lang duurt een "sessie" en hoeveel keer per week 'moet' je gaan??
pi_20246687
Ik citeer mijn vriendin ff:

Je moet twee keer in de week gaan. Ze weet niet meer hoe lang een sessie duurt. Is dat niet te vinden op de site?
pi_20247133
Nee, dat is volgens mij ook wel afhankelijk van wat je streven is en hoe je gezondheid is.

[ Bericht 0% gewijzigd door M82 op 28-06-2004 12:37:24 ]
pi_20248237
Niemand die me kan vertellen hoe duur het ongeveer is???
pi_20250378
quote:
Op maandag 28 juni 2004 10:31 schreef Boobobob het volgende:
Een vriendin van mij doet het nu.
Ze is er zeer over te spreken. Ze volgt een kuur van 11 maanden en dan is ze op haar streefgewicht....daarna moet ze nog een half jaar blijven om er voor te zorgen dat ze niet direct weer kilo's aankomt.
Ze is nu 2 maanden bezig en ze ligt goed op schema (volgens ladyline) Het gaat langzaam, maar wel gestaag. Het meest vervelende vindt ze dat ze er zelf nog weinig van merkt.... het zou namelijk nog motiverender zijn (en dat wordt het voor haar dadelijk ook) als mensen vragen: "Ben je afgevallen?".

Het bevalt haar dus zeker en ze valt ook af. Tis alleen duur zoals Yppy al zei, maarja.
Hoeveel kilo moet zij uiteindelijk afgevallen zijn na die 11 maanden??
pi_20250381
quote:
Op maandag 28 juni 2004 12:51 schreef M82 het volgende:
Niemand die me kan vertellen hoe duur het ongeveer is???
Een sessie duurt bij die vriendin van mij 1 uur...en ze gaat 2 keer in de week.
Ze wil rond de 50 kilo afvallen en dat gebeurt dus in 11 maanden.
Daarna dus nog 6 maanden om op gewicht te blijven

De prijs is ongeveer rond de 2500 euro
pi_20250511
Jezus!!

Dat had ik niet verwacht! Dat vin ik wel erg veel geld, maar ja aan de andere kant ik hoef geen 50 maar ongeveer 15 kilo kwijt. Zal ook wel uitmaken denk ik zo (hoop ik!)
  maandag 28 juni 2004 @ 14:23:12 #16
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_20250762
Maar dan is het nog wel prijzig hoor denk ik....ik denk dat je beter een bezoek aan een diëtist kunt brengen die je op weg helpt en dat het dan verder op eigen houtje doet...moet te doen zijn toch?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_20252258
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:14 schreef M82 het volgende:
Jezus!!

Dat had ik niet verwacht! Dat vin ik wel erg veel geld, maar ja aan de andere kant ik hoef geen 50 maar ongeveer 15 kilo kwijt. Zal ook wel uitmaken denk ik zo (hoop ik!)
Ja dat zal zeker uitmaken ja.....je zult minder lang een kuur hoeven volgen
Maarja weet niet wat het dan nog kost
pi_20253031
Hmm, ik denk dat ik wel die gratis figuuranalyse ga laten doen. Daarna zie ik wel verder wat de prijs voor mijn streefgewicht zou worden.

Allemaal hartsikke bedankt voor jullie verhalen en tips!!
pi_20258216
ts, verplaats je openingspost even hierheen: FokDieetclub deel 47
Deze dames hebben verstand van dieeten
Misschien vind je het ook leuk om je aan te melden? ( dieettopic)
Deze dan dicht.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_20259386
Mensen uit het dieettopic zien het onderwerp liever hier
Had hem verplaatst, aangezien er al meerdere topics over dieeten zijn..
Maargoed, weer open.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_20270988
quote:
Op maandag 28 juni 2004 19:23 schreef Brennie het volgende:
ts, verplaats je openingspost even hierheen: FokDieetclub deel 47
Deze dames hebben verstand van dieeten
Misschien vind je het ook leuk om je aan te melden? ( dieettopic)
Deze dan dicht.
Topic mag dicht, ik weet alles wat ik wilde weten.
Badankt voor de tip van het dieettopic!
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:34:45 #22
16715 Mylene
*schatje*
pi_20274438
Slotje op verzoek T.S. dan maar .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')