Ja hoor, dat kan niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:10 schreef Whiskers het volgende:
Heet iemand enig id hoe je kunt voorkomen dat ieder gemaild emailadres automatisch in je Contacts gezet wordt?
echt een aanrader...quote:Op de homepage van Nextgen Media kan GMail Notifier 0.3.3 worden opgehaald. Zoals de naam al aangeeft is dit te gebruiken om eenvoudig een account van Google's GMail te checken. GMail Notifier is echter geen los programma wat in de systemtray huist, maar een extention voor Mozilla 1.4+ en Firefox 0.8+ en daardoor ook platform onafhankelijk.
................ ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:28 schreef Sport_Life het volgende:
vraagje he, is het mogelijk om echt een contactpersonen lijst te maken met gmail zoals bij hotmail? Zodat je in de adresregel alleen de titel hoeft in te vullen om de mail naar meerdere mensen rond te sturen?
de titel waarvan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:28 schreef Sport_Life het volgende:
vraagje he, is het mogelijk om echt een contactpersonen lijst te maken met gmail zoals bij hotmail? Zodat je in de adresregel alleen de titel hoeft in te vullen om de mail naar meerdere mensen rond te sturen?
van de lijst met emailadresssen/mensen die je onder één naam/titel hebt ondergebracht?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:52 schreef paultje- het volgende:
[..]
de titel waarvan?![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:05 schreef Whiskers het volgende:
[..]
van de lijst met emailadresssen/mensen die je onder één naam/titel hebt ondergebracht?
Ik merk de laatste tijd ook dat ze af en toe problemen hebben en ik er niet in kan komen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:05 schreef sioux_ het volgende:
ik kan sinds ik XP Service Pack 2 heb geinstalleerd niet meer connecten met Gmail. iemand anders met dit probleem? het is erg irritant. ik kan zowel met IE als met Mozilla Firefox dus gewoon niet meer bij mijn e-mail en heb het dus al 3 dagen niet kunnen checken.
EDIT: het ligt dus niet aan SP1, want met mijn andere PC kan ik er ook niet bij (W2000)
Ik heb geen problemen met GMail in combinatie met SP2.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:05 schreef sioux_ het volgende:
ik kan sinds ik XP Service Pack 2 heb geinstalleerd niet meer connecten met Gmail. iemand anders met dit probleem? het is erg irritant. ik kan zowel met IE als met Mozilla Firefox dus gewoon niet meer bij mijn e-mail en heb het dus al 3 dagen niet kunnen checken.
EDIT: het ligt dus niet aan SP1, want met mijn andere PC kan ik er ook niet bij (W2000)
Ik heb ook wanadoo cable en kan zonder enige moeite mn gmail account gebruiken. Waarschijnlijk dat het dus aan wat anders ligt. En wat betreft die standaardzoekpagina, dat klinkt eerder als spyware dan als wanadooquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:05 schreef ray_nl het volgende:
ik heb een Gmail-account , als ik op mijn werk naar de Gmail-box surf dan kan ik hem gewoon openen. Ben ik echter thuis dan weigert de site te openen
Thuis gebruik ik Wanadoo-cable, met andere sites heb ik nergens last van.
Het lijkt haast wel of Wanadoo de toegang blokkeerd, lijkt me stug maar ze hebben de standaardzoekpagina ook al veranderd dus misschien dat ze dit ook durven toe doen
Heeft iemand anders hier ook last van??
Ik gebruik Windows 2000 met IE 6.0
heeft 't niet met javascript instellingen te maken? volgens mij is gmail helemaal in JS opgezet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:05 schreef ray_nl het volgende:
ik heb een Gmail-account , als ik op mijn werk naar de Gmail-box surf dan kan ik hem gewoon openen. Ben ik echter thuis dan weigert de site te openen
Thuis gebruik ik Wanadoo-cable, met andere sites heb ik nergens last van.
Het lijkt haast wel of Wanadoo de toegang blokkeerd, lijkt me stug maar ze hebben de standaardzoekpagina ook al veranderd dus misschien dat ze dit ook durven toe doen
Heeft iemand anders hier ook last van??
Ik gebruik Windows 2000 met IE 6.0
Ik heb overigens al m'n Firewall uitgezet. Daarnaast zit ik wel achter een router hier thuis.
hmm ik ben het hele weekend weg geweest en net weer terug, maar ik kan nog steeds niet connecten met gmail.google.com. Als ik die site ping krijg ik ook een connection time-out. Ik heb toevallig ook Wanadoo Cable...waar kan dit aan liggen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:38 schreef ray_nl het volgende:
Gevonden!
Ik moest me draadloze router resetten, toen deed ie het wel!
haha. ik kom ook al vrienden te kortquote:Op donderdag 2 september 2004 12:22 schreef Tweater het volgende:
waar kan ik mijn invites kwijt? ik kan het topic niet vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |