heb tzelfde probleem, lijkt wel alsof Google geen invites meer uitdeelt, klopt dat..?quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:32 schreef Remzz het volgende:
Ik heb al weer 2 a 3 weekjes gmail en ben er erg blij mee.
Alleen kan het kloppen dat ik nog steeds geen invites heb gehad?
Google heeft geen vaste patroon met invites uitdelen. Somige members krijgen na een paar dagen een invite, sommige members krijgen weer een paar weken later een invite.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:39 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
heb tzelfde probleem, lijkt wel alsof Google geen invites meer uitdeelt, klopt dat..?
Lijkt mij erg voor al die kiddies die lopen te smeken om een GMail accountjequote:Op woensdag 7 juli 2004 13:46 schreef Baris het volgende:
Het lijkt erop dat Google voorlopig genoeg members heeft en dat verklaart dus waarom er de laatste tijd weinig invites weg gegeven worden.
ik heb al 5 dagen geen invite meer gehad.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:39 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
heb tzelfde probleem, lijkt wel alsof Google geen invites meer uitdeelt, klopt dat..?
dat klinkt alsof je regelmatig invites kreeg ervoor. Ik heb Gmail vanaf 23 juni, dus da's al 14 dagen geleden.. maar goed we wachten af...quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:13 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ik heb al 5 dagen geen invite meer gehad.
Beter blijft Gmail nog heel lang een closed Beta. Dan kunnen wij nog genieten van onze exclusieve Gmail account.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lijkt mij erg voor al die kiddies die lopen te smeken om een GMail accountje
De import funcie van google werkte niet echt lekker bij mij. Ik heb alsnog alles handmatig moeten invoergenquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:49 schreef devzero het volgende:
Dit topic is een beetje dood gebloed. Ik heb nog niets gelezen over ervaringen met de nieuwe import mogelijkheid van gmail.
Alles selecteren en dan more actions -> delete foreverquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:40 schreef breakdancer2 het volgende:
ik heb een vraagje hoe moet ik alles uit de trash verwijderen??
met de firefox 0.8 doet hij het wel nog met de nieuwe nietquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:28 schreef Ruudboy het volgende:
Gmail doet het niet meer met Firefox???
Krijg blanko pagina.
Met IE doet ie het wel....
Kreeg laatst al melding dat Gmail het mogelijk niet goed doet in mijn browser,.....
damn
probleem heb ik oookquote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:00 schreef halleekes het volgende:
ik heb een probleem bij gmail:
Ik gebruik IE en als ik naar mijn inbox ga, dan krijg ik heel even mijn inbox te zien, echt een tiende van een sec ofzo en dan schakeld ie verder naar een witte pagina. echt heel raar, iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Ik ook nog steeds niet...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:15 schreef Joene het volgende:
ik heb al 2 maanden een account en nog steeds geen invite
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |