invite blijft 3 weken geldig vanaf dat deze verstuurd isquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:45 schreef R-Mon het volgende:
Hoe lang blijft een invite geldig? Of kan je ze gewoon onbeperkt opsparen (lijkt me niet maar goed)?
Ik bedoel eigenlijk, hoe snel moet je ze sturen nadat je er een hebt gekregen om te versturen?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:52 schreef Jump het volgende:
[..]
invite blijft 3 weken geldig vanaf dat deze verstuurd is
geen idee, denk dat de meesten ze wel direct verstuurd hebben. heb er zelf ook nog geen laten staan.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:57 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk, hoe snel moet je ze sturen nadat je er een hebt gekregen om te versturen?
Optie is er wel. Rechtsboven bij contacts en dan import contacts. Maar het probleem is dat Gmail *.csv wil en msn de lijst opslaat in *.ctt. Dus mijn vraag is of het anders kan.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:41 schreef _joepie_ het volgende:
ik heb begrepen dat Google bezig is met een adresboek, dus die optie is er nog niet
ik bedoel ook de import optie..sowwy, de link waar ik naar verwijs, komt die vraag ook regelmatig voor.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:46 schreef DragonChaser het volgende:
[..]
Optie is er wel. Rechtsboven bij contacts en dan import contacts. Maar het probleem is dat Gmail *.csv wil en msn de lijst opslaat in *.ctt. Dus mijn vraag is of het anders kan.
kijk eens naar m'n eerste reactie in dit topicquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:17 schreef DragonChaser het volgende:
Bestaat zoiets ook voor IE?
er is een update gekomen van dat proggie en ik heb begrepen dat dat probleem is voorbij (teminste ik heb er geen last meer van [versie 0.9])quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:07 schreef mcDavid het volgende:
hey mensen, laatst (een week terug ofzo) zag ik (op me werk) een topic, waar een vermeende oplossing stond voor de foutmelding die PGTGM geeft bij windows XP. schijnbaar hebben veel mensen hier last van.
ben alleen vergeten te bookmarken/tvp'en, en kan het topic nu niet meer vinden.
weet iemand misschien het topic te vinden, of de link die daarin genoemd werd?
bvd.
jah t is erg vaag, was dat topic ook
vandaag is er weer een nieuwere versie gekomen 1.0, deze was vanmorgen nog niet op de website te vinden., maar via versie 0.9 checked hij of er een nieuwere versie is en DL deze eventueel.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:55 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
er is een update gekomen van dat proggie en ik heb begrepen dat dat probleem is voorbij (teminste ik heb er geen last meer van [versie 0.9])
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |