Kan zijn dat er geen ads bij de content van je mailtjes past. Dat heb ik ook met de google ads op m'n weblog; die verschijnen ook niet bij elk bericht.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:16 schreef Baris het volgende:
Ligt het nou aan mij, of heb ik nog geen text ads? Want heb al een aantal mailtjes ontvangen en heb nog geen text ads gezien. Niet dat ik het erg vind ofzo.
De enige mailtje die zo een ad bevatte was die van gmail zelf. Maar ik heb een mailtje ontvangen van fok, gamer.nl, waarschuwings dienst enz en helemaal geen ad. Wel lekker relaxt.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan zijn dat er geen ads bij de content van je mailtjes past. Dat heb ik ook met de google ads op m'n weblog; die verschijnen ook niet bij elk bericht.
quote:en meteen vertaald:
Ok stel dat je emailadres is
BeaverMan@gmail.com
Nu kun je een + achter beaverman zetten als volgt
BeaverMan+Forum@gmail.com
BeaverMan+Blog@gmail.com
BeaverMan+buddy@gmail.com
BeaverMan+Gmail@gmail.com
Elk mailtje zal uiteindelijk terechtkomen in beaverman@gmail.com
Maar als je dan een "new filter" creeert in gmail als volgt kun de je + optie pas echt gebruiken:
in de filter optie is een box genaamd "to"
zet daar nu als optie in "beaverman+forum@gmail.com" , en zet de filteroptie zo dat er een label aangehangen wordt, in dit geval label "forum".
Nu kun je voortaan mailtjes sturen naar beaverman+forum@gmail.com en alles zal automatisch een label "forum" krijgen en terechtkomen onder "forum"
(vergeet niet een label "forum eerst aan te maken voordat je dit alles doet)
Je kunt ook meteen het filter zo instellen dat de inbox gebypassed wordt en al het "forum" gelabeld materiaal meteen daar terecht komt.
Je inbox blijft op deze manier leeg en schoon
Ik heb alleen nog text ads gehad bij de invites die ik verstuurd heb en het welkomstmailtjequote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:16 schreef Baris het volgende:
Ligt het nou aan mij, of heb ik nog geen text ads? Want heb al een aantal mailtjes ontvangen en heb nog geen text ads gezien. Niet dat ik het erg vind ofzo.
tvp's hoeven eigenlijk niet meer, daar hebben ze dat handige mapje voor gemaakt achter de titel van dit topic, dan worden ze opgeslagen in een apart bookmarkmapje voor je, welke je bovenaan deze pagina kunt vinden, tussen opties en FAQ inquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:56 schreef The_Hives het volgende:
werkt het hier ook met de tvp ?
of blijft het hier gewoon staan![]()
weet ik, maar daar kijken ik en vele anderen zelden in (heb er wel een zootje instaan). Het staat niet voor niets bij dat andere topicquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:14 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
tvp's hoeven eigenlijk niet meer, daar hebben ze dat handige mapje voor gemaakt achter de titel van dit topic, dan worden ze opgeslagen in een apart bookmarkmapje voor je, welke je bovenaan deze pagina kunt vinden, tussen opties en FAQ in
Nee, want je kan meerdere labels aan 1 bericht hangen, ik kan bijvoorbeeld een bericht markeren als een bericht dat EN belangrijk is voor vrienden EN belangrijk voor mijn band... (bijvoorbeeld een optreden)quote:Op maandag 28 juni 2004 00:54 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Idd ja
Verder vind ik GMail ook gewoon als een mail programma werken, zoals bijv. het auto aanvullen van mail adressen.
En het voordeel van gmail boven outlook is dat je je mail overal ter wereld kunt bekijken![]()
zou dan de optie "naam"+label1+label2@gmail.com ook werken..?? dan zou het bericht dus onder beiden labels terecht moeten komen..??quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:57 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee, want je kan meerdere labels aan 1 bericht hangen, ik kan bijvoorbeeld een bericht markeren als een bericht dat EN belangrijk is voor vrienden EN belangrijk voor mijn band... (bijvoorbeeld een optreden)
Dus dan hang ik 2 labels aan een bericht, en kan ik later nog steeds het verschil zien tussen band, vrienden, en belangrijk voor beide
Dat vraag ik me ook af. Heb ook nog geen invites gekregen...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wel raar is dat ik t nu al een aantal dagen heb, maar ik zie nergens invites om weg te geven...
hoe lang duurt dat dan voordat die komen?
Maar daarom mag ik het me toch wel afvragen??quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:25 schreef Redux het volgende:
Kan het fout hebben hoor, maar ik geloof dat dat duidelijk in de OP staat..
ik heb wel gelezen dat t een paar dagen duurt hoor.. maar das een ruim begrip...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:33 schreef Redux het volgende:
Nee, want het staat nogal dom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |