Tuurlijk ben je te vertrouwenquote:Op zondag 27 juni 2004 23:05 schreef Jerruh het volgende:
ik ben te vertrouwen, en da eeet mark ook wel.
anders ga ik m in elkaar rammen met een rundervink!
Ga jij niet naar de meet?quote:Op zondag 27 juni 2004 23:06 schreef WAik het volgende:
maarruh: wizzard gaat dus naar de 5jaarfuckmiet?
let's stalk!
komt door dat gat in je bedquote:Op zondag 27 juni 2004 23:07 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je te vertrouwen
Alleen als je bij mij gelogeerd heb loop ik de volgende dag altijd een beetje moeilijk![]()
![]()
Nee? ECHT? serieus? Wist ik nietquote:Op zondag 27 juni 2004 23:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga wel naar de 5 jaar meet trouwens
Ja wizard, en ik ga je zoekenquote:Op zondag 27 juni 2004 23:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee? ECHT? serieus? Wist ik niet
...dat jij zo graag opvult?quote:Op zondag 27 juni 2004 23:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
komt door dat gat in je bed.
ik ookquote:Op zondag 27 juni 2004 23:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga wel naar de 5 jaar meet trouwens
mond houwe of ik vul je op met dynamiet!quote:Op zondag 27 juni 2004 23:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
...dat jij zo graag opvult?
Gaan we verstoppertje spelen dan?quote:Op zondag 27 juni 2004 23:09 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja wizard, en ik ga je zoeken
Je gaat tochquote:Op zondag 27 juni 2004 23:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ook.
gaan we nog samen?.
stoere praatquote:Op zondag 27 juni 2004 23:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mond houwe of ik vul je op met dynamiet!
okayquote:Op zondag 27 juni 2004 23:11 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Je gaat toch![]()
Wat ben je toch moeilijk over te halen heOke wij gaan een tent delen, na lowlands hebben we dan toch wel genoeg ervaring op gedaan dan
Ja maar Ja maar...ik ging toch sletten op de camping dat weet je tochquote:Op zondag 27 juni 2004 23:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
okay.
en je weet wat het inhoud he!.
voor donker thuis.
jup.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
stoere praat
don't know yet... wanneer is het?quote:Op zondag 27 juni 2004 23:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ga jij niet naar de meet?
ja, in de tent dus, das ook op de campingquote:Op zondag 27 juni 2004 23:13 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja maar Ja maar...ik ging toch sletten op de camping dat weet je toch![]()
Ja dat lijkt me wel spannend in het donkerquote:Op zondag 27 juni 2004 23:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Gaan we verstoppertje spelen dan?
Ergens begin september. Hopelijk is er goed weer.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:14 schreef WAik het volgende:
[..]
don't know yet... wanneer is het?
Giel met zijn piel.... ielh!quote:Op zondag 27 juni 2004 23:13 schreef Weemz het volgende:Giel op 3FM (en dan vooral de bijbehorende TV-reclame
quote:Op zondag 27 juni 2004 23:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, in de tent dus, das ook op de camping.
In het donker nog welquote:Op zondag 27 juni 2004 23:15 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel spannend in het donker![]()
woehaa in september heb ik al twee weekenden (!)quote:Op zondag 27 juni 2004 23:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ergens begin september. Hopelijk is er goed weer.
1,2,3 wie niet weg is is gezien..quote:Op zondag 27 juni 2004 23:15 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel spannend in het donker![]()
doe ikquote:Op zondag 27 juni 2004 23:16 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]![]()
![]()
Jerre gedraag je es
je bent irrriiiiiiiiiquote:Op zondag 27 juni 2004 23:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben onzichtbaaaaaaaar!
en jij bent verliefd op Markquote:Op zondag 27 juni 2004 23:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je bent irrriiiiiiiii
Ik ook van jou.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doe ik
ik hou alleen van je..
Ja nu ik het filmpje wat beter bekeken heb is er ook niet veel aan nee... En wat betreft dat usericon, ik zou het niet weten, hij is origineel blauw, maar voor t EK heb ik 'm oranje geverfd. Ik heb hem uit DIT TOPIC...quote:Op zondag 27 juni 2004 23:16 schreef WAik het volgende:
[..]
Giel met zijn piel.... ielh!
hij is echt zum kotzen!
wat heb je een aparte usericon eik, is dat niet een bmet een ster
?
kheb die van mij maar ook even veranders...quote:Op zondag 27 juni 2004 23:21 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja nu ik het filmpje wat beter bekeken heb is er ook niet veel aan nee... En wat betreft dat usericon, ik zou het niet weten, hij is origineel blauw, maar voor t EK heb ik 'm oranje geverfd. Ik heb hem uit DIT TOPIC...
trustequote:Op zondag 27 juni 2004 23:27 schreef Jerruh het volgende:
ik ga slapen
baai
*oenk oenk oenk*quote:Op zondag 27 juni 2004 23:24 schreef wizarddragon het volgende:
*Sensation - The Anthem 2004.mp3*
Hmm van vorig jaar vond ik beter, klonk dramatischer. Nu is het echt stampen geblazen.
Nee, je bent nog in zichtquote:Op zondag 27 juni 2004 23:31 schreef WAik het volgende:
mwah, ben ook onzichtbaar blijkbaar
quote:Op zondag 27 juni 2004 23:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee, je bent nog in zicht
ik nietquote:Op zondag 27 juni 2004 23:39 schreef Andyvie het volgende:
Wie gaan er eigenlijk naar Sensation dit jaar?
Ik ook niet, wel naar Dance Valley.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:39 schreef Andyvie het volgende:
Wie gaan er eigenlijk naar Sensation dit jaar?
ben nog nooit naar zo'n muziekevent geweest, zou wel eens naar pinkpop of lowlands willen, maar ja, daar ontbreken vaak de centjes voorquote:Op zondag 27 juni 2004 23:44 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wat ongezellig!
*degauss*quote:Op zondag 27 juni 2004 23:42 schreef ikbengeweldig het volgende:
*knetterdeknetter*
*pruttelprettepruttel*quote:Op zondag 27 juni 2004 23:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*kloenk*
Dat klinkt niet zo gezond. Nieuwe kopen?quote:Op maandag 28 juni 2004 00:02 schreef ikbengeweldig het volgende:
*pruttelprettepruttel*
Hij's 'wel leuk'.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:07 schreef DennisMoore het volgende:
Trouwens. Het kan me niet schelen wat jullie er van vinden, maar ik vind dit een leuke avatar.
(Vrij naar Prins Zes.)
Zoo... Vijftien jaar, en dan al met de brommer?quote:Op maandag 28 juni 2004 00:16 schreef Waxxer het volgende:
Prins Zes is een statement
quote:Op maandag 28 juni 2004 00:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zoo... Vijftien jaar, en dan al met de brommer?
Nee, dat zegt MacBeth dan tegen Prins Zes. Omdat ie zo'n leuk helmpje op heeft.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:23 schreef Waxxer het volgende:
aha, je vond het een puberopmerking....
ooowww ja ik ken het niet precies, maar het figuurtje komt me wel bekend voorquote:Op maandag 28 juni 2004 00:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dat zegt MacBeth dan tegen Prins Zes. Omdat ie zo'n leuk helmpje op heeft..
Oooooohw.. vandaar dat ik het al niet kon volgen..quote:Op maandag 28 juni 2004 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ooowww ja ik ken het niet precies, maar het figuurtje komt me wel bekend voorIk ben net iets te laat in de jaren '70 verwekt
't Was wel een paar keer op tv.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:26 schreef Waxxer het volgende:
ooowww ja ik ken het niet precies, maar het figuurtje komt me wel bekend voorIk ben net iets te laat in de jaren '70 verwekt
quote:Op maandag 28 juni 2004 00:27 schreef Timmah het volgende:
Oooooohw.. vandaar dat ik het al niet kon volgen..
quote:Op maandag 28 juni 2004 00:27 schreef Timmah het volgende:
[..]
Oooooohw.. vandaar dat ik het al niet kon volgen..
Badmintonnen... Straat....? Neuh, ik heb lekker binnen Anime en Film gekeken..quote:Op maandag 28 juni 2004 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]titatovenaar
Hahaai!Heb je nog gebadmintonned vanavond op straat??
haha ja die heb ik gezienquote:Op maandag 28 juni 2004 00:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Was wel een paar keer op tv.
En 'k heb laatst de DVD gekocht, staat ook 'Kroamschudd'n in Mariaparochie' op..
naaahhh ik denk die gaat stoer tafeltennissen buiten en drankje erbij in de tuin bij het koekjestrommelhuisje met het raampje bovenin aan een klinkerstraatjequote:Op maandag 28 juni 2004 00:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
Badmintonnen... Straat....? Neuh, ik heb lekker binnen Anime en Film gekeken..![]()
Zow Zaans is het hier niet hoor.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
naaahhh ik denk die gaat stoer tafeltennissen buiten en drankje erbij in de tuin bij het koekjestrommelhuisje met het raampje bovenin aan een klinkerstraatjeen dan met een tol spelen en achter een hoepel aanrennen....
jaaaaaaaaquote:Op maandag 28 juni 2004 00:38 schreef Timmah het volgende:
[..]
Zow Zaans is het hier niet hoor.Voor die zooi moet je naar de Zaanse Schans, een paar weken terug heb ik daar nog op stelten
gelopen.
http://www.zaanseschans.nl/
Hier woon ik in de buurt
Guttegut, zijn we weer aan't kokketeren met onze leeftijd?quote:Op maandag 28 juni 2004 00:45 schreef DennisMoore het volgende:
Vroeger hadden ze geen dekbedovertrekken, maar dekens en lakens..
Oow..... jaaaa een deken van schapenwol van oom Teun, die is ook al boer, net als oom Harriequote:Op maandag 28 juni 2004 00:45 schreef DennisMoore het volgende:
Vroeger hadden ze geen dekbedovertrekken, maar dekens en lakens..
Ik geef het toe... je hebt me He-le-maal door...quote:Op maandag 28 juni 2004 00:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jaaaaaaaa![]()
Jawel daar woon jij wel en je loopt altijd op gele klompjes en dan moet je altijd op zaterdagmiddag naar oom Harrie fietsen en dan help je mee melkbussen halen en dan ga je naar de molenaar en dan krijg je een zak meel thuis en als je dan thuis komt dan ga je i de tobbe en maakt mamma appeltaart voor zondag en dan is het altijd feest omdat op zaterdag dan het hele huis naar appeltaart ruikt en dan doet pappa de kachel aan als het koud is en mamma kookt daar dan water op en zet thee en koffie daarop en dan doen jullie spelletjes als klaverjassen, ik zie ik zie wat jij niet ziet, mijn tante gaat op reis en galgje. En dan ga je slapen (je hebt een rood/wit geblokte dekbedovertrek) en dan is het altijd gezellig en dan op zondag op bezoek bij Ot en Sien en dat vind je altijd heel leuk want daar krijg je altijd limonade met een bastogne
Als ik bij mijn oma logeerde, dan sliep ik altijd onder wollen deken en lakens.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
Guttegut, zijn we weer aan't kokketeren met onze leeftijd?
quote:Op maandag 28 juni 2004 00:49 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik geef het toe... je hebt me He-le-maal door...![]()
Jouw oma ook al? Maar dat is toch juist de charme van bij oma logeren?quote:Op maandag 28 juni 2004 00:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als ik bij mijn oma logeerde, dan sliep ik altijd onder wollen deken en lakens.
Heel gedoe om op te maken. En als je per ongeluk het laken wat wegtrok, dan voelde je ineens zo'n kriebelende deken...
Dekbedden zijn stukken beter..
Dat komt meer in de richtingquote:Op maandag 28 juni 2004 00:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Of romantiseer ik het teveel? Dat het meer zo is dat jij Epica luistert en dat er dan drie keer van beneden wordt geschreeuw "Hey Tim zet gvd die muziek zachter!!!!" en dan reagfeer je er niet op en zet pappa de stroom er vanaf waarop jij e-n-o-r-m tekeer gaat?
Beverquote:Op maandag 28 juni 2004 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
.
Is dat een gaap of zing je daar een hoge gis?quote:Op maandag 28 juni 2004 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
.
En een warme kruik in bed enzo?quote:Op maandag 28 juni 2004 00:54 schreef ikbengeweldig het volgende:
Jouw oma ook al? Maar dat is toch juist de charme van bij oma logeren?
Heb ik nog wat gemist, denk je?quote:Op maandag 28 juni 2004 01:01 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.kamkrant.nl/foto/RozeZaterdag26062004/pictures1.php
*blader*
Het ziet er wel gezellig uit eigenlijk.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:04 schreef ikbengeweldig het volgende:
Heb ik nog wat gemist, denk je?
Ik ken er niemand.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het ziet er wel gezellig uit eigenlijk.
En ik zie al wat kennissen op foto's staan..
De Provincie is ook érg ver weg.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ik ken er niemand.
Precies, daar begint het al!quote:Op maandag 28 juni 2004 01:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De Provincie is ook érg ver weg..
Ik ook niet echt.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik ken er niemand.
aaahhh wreed manquote:Op maandag 28 juni 2004 01:19 schreef sooty het volgende:
959. Alleen vanwege dat nummer deze éénmalige bijdrage:
[afbeelding]
De Porsche 959
De technologisch meest geavanceerde Porsche auto van zijn tijd.
Iets met een olifant en een hele lange snuit?quote:Op maandag 28 juni 2004 01:23 schreef Waxxer het volgende:
kut ik kan geen afsluitende alinea bedenken
Dat is journalistiektechnisch niet slim om te doenquote:Op maandag 28 juni 2004 01:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Iets met een olifant en een hele lange snuit?
Tuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2004 01:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaahhh wreed man
staat bij jou voor?
Je zou er wel indruk mee maken.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:27 schreef Waxxer het volgende:
Dat is journalistiektechnisch niet slim om te doen
quote:Op maandag 28 juni 2004 01:18 schreef Waxxer het volgende:
Ik wel
[afbeelding]
alledrie, en de linker is mijn ex
Is de 'loop' zo klein dan in Enschedee?quote:Op maandag 28 juni 2004 03:07 schreef WAik het volgende:
[..]ik zag ook een 'ex' op de fotos (was heeel kort)...
quote:Op maandag 28 juni 2004 03:21 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Is de 'loop' zo klein dan in Enschedee?
Ik had ook nooit een slet achter je gezocht hoorquote:Op maandag 28 juni 2004 03:27 schreef WAik het volgende:
[..]
nope, heb nog maar 1x serieus wat gehad, en verder twee hele korte
geen slet dus
woohoo, verleidingstactieken via het forumquote:Op maandag 28 juni 2004 03:33 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik had ook nooit een slet achter je gezocht hoor
quote:Op maandag 28 juni 2004 03:35 schreef WAik het volgende:
[..]
woohoo, verleidingstactieken via het forum![]()
maar ik ga nu echt slapen, tis al veel later dan geplandtruste!
quote:Op maandag 28 juni 2004 03:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]! jij zoekt ook overal wat achter he?
Truste m'n schatquote:Op maandag 28 juni 2004 03:39 schreef WAik het volgende:
[..]![]()
gauw nog een keer truste roep
Dat klinkt wel erg Bassie & Adriaan.quote:Op maandag 28 juni 2004 07:21 schreef Vlarp het volgende:
'morge lieve homovriendjes![]()
Een goedemorgen terug.quote:Op maandag 28 juni 2004 08:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik moet jullie toch even goedemorgen wensen![]()
Ondanks mijn lange afwezigheids periode
Ongetwijfeld...quote:Op maandag 28 juni 2004 08:51 schreef DennisMoore het volgende:
SJ, je bent lek.
Stop er even een kauwgompje in ofzo, of een kauwgummetje.quote:Op maandag 28 juni 2004 08:51 schreef Sunjammer het volgende:
Ongetwijfeld...
Doe'k vanmiddag wel denk ik dan...quote:Op maandag 28 juni 2004 08:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Stop er even een kauwgompje in ofzo, of een kauwgummetje.
Caffeïne-kauwgom!quote:Op maandag 28 juni 2004 08:56 schreef Sunjammer het volgende:
Doe'k vanmiddag wel denk ik dan...
Ben nu ff suf enzo...
We komen er weer aanquote:Op maandag 28 juni 2004 08:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg Bassie & Adriaan..
Bën jij ër öök wëër?quote:Op maandag 28 juni 2004 10:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
bök
Nog even. Dan ben je van me verlost.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:57 schreef beaverhausen het volgende:
Bën jij ër öök wëër?
lökquote:Op maandag 28 juni 2004 10:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nog even. Dan ben je van me verlost.
Heb dan wel geen 8mbit verbinding, maar heb wel hetzelfde probleemquote:Op maandag 28 juni 2004 13:57 schreef WAik het volgende:
god, wat gaat die frontpage van fok toch traag... zit hier met een 8mbit verbinding en toch duurt het minuten voordat ik de volgende pagina zie...
Niet? Dus zelfmoord?quote:Eerste onderzoek heeft uitgewezen dat er geen sprake is van een misdrijf.
tijd dat daar een echte webdeveloper gaat zitten, die een beetje verstand van cachen heeft ofzo... dit is niet te geloven hoe traag... zoveel hits hebben zu nu ook weer niet op die pagina... (het is daar zelfs midden in de nacht traag... )quote:Op maandag 28 juni 2004 13:57 schreef Qecion het volgende:
[..]
Heb dan wel geen 8mbit verbinding, maar heb wel hetzelfde probleem
of het was toegestaan dat die vent/vrouw om zeep werd geholpenquote:Op maandag 28 juni 2004 13:58 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Niet? Dus zelfmoord?
Als je het tegen mij hebt...quote:Op maandag 28 juni 2004 14:06 schreef Marc_mga het volgende:@ nieuwe leden
Misschien is het wel één of andere enge heksen groep ofzoquote:Op maandag 28 juni 2004 14:06 schreef WAik het volgende:
[..]
of het was toegestaan dat die vent/vrouw om zeep werd geholpen![]()
Ik had het o.a tegen jou jaquote:Op maandag 28 juni 2004 14:11 schreef Qecion het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt...![]()
Heey Marc !
Was niet zo heel moeilijk... Of wel ?quote:Op maandag 28 juni 2004 14:13 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
kut! het kent mijn naam al
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:14 schreef Qecion het volgende:
[..]
Was niet zo heel moeilijk... Of wel ?
![]()
hoi qecion!quote:Op maandag 28 juni 2004 14:11 schreef Qecion het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt...![]()
Heey Marc !
Er is maar één belangrijke vraagquote:Op maandag 28 juni 2004 14:20 schreef WAik het volgende:
[..]
hoi qecion!
heb je het vragenlijstje al gevonden?
Nee, eigenlijk niet, zou jij het me kunnen geven of een linkje kunnen geven...quote:Op maandag 28 juni 2004 14:20 schreef WAik het volgende:
[..]
hoi qecion!
heb je het vragenlijstje al gevonden?
En die is ? Trouwens, volgens mij heb ik je vorige week in het echt gezien..quote:Op maandag 28 juni 2004 14:21 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Er is maar één belangrijke vraag![]()
Wanneer danquote:Op maandag 28 juni 2004 14:21 schreef Qecion het volgende:
[..]
En die is ? Trouwens, volgens mij heb ik je vorige week in het echt gezien..
Omgeving Utrecht en Maastricht, goh, dan zou het me verbazen als je me nog niet had gezienquote:Op maandag 28 juni 2004 14:23 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Wanneer dan![]()
Owquote:Op maandag 28 juni 2004 14:29 schreef Tally het volgende:
Dank je Marc maar dat help weinig aan de situatie..
Al is het natuurlijk wel heel lief..
De "situatie" is eigenlijk om je een breuk te lachen hoor..
Mn kruis (van mn panty) is der uit gescheurd
Afgelopen donderdag, tussen uhm... twee en half drie, op de statensingel. Misschien was het wel je dubbelganger op de fietsquote:Op maandag 28 juni 2004 14:23 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Wanneer dan![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:30 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
OwWaar anderen bij waren?
Donderdag 24? *agenda check*quote:Op maandag 28 juni 2004 14:32 schreef Qecion het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag, tussen uhm... twee en half drie, op de statensingel. Misschien was het wel je dubbelganger op de fiets
Sinds wanneer heb jij een dong voor je ding?quote:Op maandag 28 juni 2004 14:28 schreef wizarddragon het volgende:
*ding dong*
Ok dan, toch maar weer eens op pad voor een nieuwe brilquote:Op maandag 28 juni 2004 14:36 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Donderdag 24? *agenda check*
Volgens mij was ik toen gewoon thuis of in de stad maar statensingel iig niet. Wél ben ik erg vaak op de herbenusstraat die daar parallel aan ligt, sterker nog, ik heb vrijdag de 25ste 's avonds nog de hele tijd daar staan wachten op iemand maar dan denk ik toch dat je iemand anders hebt gezien
Oeps *glas omstoot*quote:Op maandag 28 juni 2004 14:33 schreef Tally het volgende:
[..]maar zo koel als ik ben heb ik dat natuurlijk niet laten merken..
Pffffffff... ff onthouden dat ik niet moet bukken
Wat goed van je dat je dat zo goed onthouden hebt dan, de precieze datum en tijd, mijn dubbelganger heeft indruk op je gemaakt?quote:Op maandag 28 juni 2004 14:38 schreef Qecion het volgende:
[..]
Ok dan, toch maar weer eens op pad voor een nieuwe bril![]()
Haha, best wel eigenlijk ... :quote:Op maandag 28 juni 2004 14:39 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Wat goed van je dat je dat zo goed onthouden hebt dan, de precieze datum en tijd, mijn dubbelganger heeft indruk op je gemaakt?
Kom maar op met die vragen !quote:Op maandag 28 juni 2004 14:41 schreef WAik het volgende:
hmmm had zonet een berichtje gepost, maar is blijkbaar niet aangekomen... mag iemand anders de vragenlijst bedenken![]()
Okay hier komt ie:quote:Op maandag 28 juni 2004 14:41 schreef WAik het volgende:
hmmm had zonet een berichtje gepost, maar is blijkbaar niet aangekomen... mag iemand anders de vragenlijst bedenken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohw, en je weet zeker dat het daar was? Is namelijk wel akelig dichtbij, ik spendeer zowat mijn halve tijd in die buurt maar nou net niet op de statensingelquote:Op maandag 28 juni 2004 14:41 schreef Qecion het volgende:
[..]
Haha, best wel eigenlijk ... :![]()
![]()
Tja, volgens mij was het wel de statensingel, ben nog niet zo bekend in Maastricht (maar na de zomer zeker wel !!) en ik dacht echt dat ik je zag fietsen...quote:Op maandag 28 juni 2004 14:44 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ohw, en je weet zeker dat het daar was? Is namelijk wel akelig dichtbij, ik spendeer zowat mijn halve tijd in die buurt maar nou net niet op de statensingel
Kans dat je mij hebt gezien is wel groot denk ik maar volgens mij niet op de statensingelquote:Op maandag 28 juni 2004 14:47 schreef Qecion het volgende:
[..]
Tja, volgens mij was het wel de statensingel, ben nog niet zo bekend in Maastricht (maar na de zomer zeker wel !!) en ik dacht echt dat ik je zag fietsen...
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:48 schreef WAik het volgende:
lijstje
-leeftijd?
-geslacht?
-uit de kast?
-lichaamslengte/haarkleur/oogkleur/huidskleur/etc (de vleeskeuring)
-werk/studie
-etc
zo. klaar.
wattisser?quote:Op maandag 28 juni 2004 14:51 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Zie voor juiste vragenlijstje een paar posts hoger (de spoiler)quote:Op maandag 28 juni 2004 14:52 schreef WAik het volgende:
[..]
wattisser?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat beantwoord een boel andere vragen nog nietquote:Op maandag 28 juni 2004 14:53 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Zie voor juiste vragenlijstje een paar posts hoger (de spoiler)
[..]
Je weet waar de dweil en mopemmer staan Marc..quote:Op maandag 28 juni 2004 14:38 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Oeps *glas omstoot*
Ow tallyyyyy ........
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:48 schreef WAik het volgende:
lijstje
-leeftijd? 17 jaartjes en 8 maanden
-geslacht?Nog altijd mannelijk
-uit de kast? Bij een aantal vrienden wel, bij ouders nog niet
-lichaamslengte/haarkleur/oogkleur/huidskleur/etc (de vleeskeuring) 1,83 m; bruin; bruin; getint, ben voor de helft van Indonesisch/Portugese afkomst
-werk/studie Net geslaagd voor VWO, ga in Maastricht Economics studeren
-etcNiet veel bijzonders, hobbies: films, muziek, lezen (yep doe ik echt), enz.
zo. klaar.
Ik hoop het niet (dat jij je vergist), als jij dat wel was, dan... heb ik je in het echt gezienquote:Op maandag 28 juni 2004 14:50 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Kans dat je mij hebt gezien is wel groot denk ik maar volgens mij niet op de statensingel
Of vergis ik me nu?
Grmblquote:Op maandag 28 juni 2004 14:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Je weet waar de dweil en mopemmer staan Marc..
Leef je uit..
Voor mij, heb jij nog vragen ?quote:Op maandag 28 juni 2004 15:05 schreef blublub het volgende:
oeh doen we lijstjes? voor wie?
ohw ik dacht dat wij de lijstjes moesten invullen voor jou ofzoquote:Op maandag 28 juni 2004 15:06 schreef Qecion het volgende:
[..]
Voor mij, heb jij nog vragen ?
Ow ok, uhm, leuke stad, en de studie die ik wil doen is er ook in Rotterdam, Tilburg en Groningen, maar dat lijken mij niet superleuke steden. Ben wel naar (bijna, alleen niet van Groningen) de open dagen geweest. Waarom heb jij voor Leiden gekozen ?quote:Op maandag 28 juni 2004 15:07 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw ik dacht dat wij de lijstjes moesten invullen voor jou ofzo![]()
euhm, nou nee, niet echt.... waarom ga je in Maastricht studeren (zoiets?)?
ohw ok, jah als ik uit die steden kon kiezen zou ik ook voor maastricht gaan denk ik. kun je bij Beavje op bezoek gaanquote:Op maandag 28 juni 2004 15:10 schreef Qecion het volgende:
[..]
Ow ok, uhm, leuke stad, en de studie die ik wil doen is er ook in Rotterdam, Tilburg en Groningen, maar dat lijken mij niet superleuke steden. Ben wel naar (bijna, alleen niet van Groningen) de open dagen geweest. Waarom heb jij voor Leiden gekozen ?
ow, ok, maar goed, ik ga naar de tandarts, wens me succes !! (hij heeft echt aso assistentes, geen lente te bekennen, alleen kauwgom...)quote:Op maandag 28 juni 2004 15:13 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw ok, jah als ik uit die steden kon kiezen zou ik ook voor maastricht gaan denk ik. kun je bij Beavje op bezoek gaan
pssst, ik studeer stiekem niet in leiden, is alleen voor de privacy![]()
veel plezier in maastrich!quote:Op maandag 28 juni 2004 14:55 schreef Qecion het volgende:
[lijstje met antwoorden]
quote:Op maandag 28 juni 2004 15:16 schreef Qecion het volgende:
[..]
ow, ok, maar goed, ik ga naar de tandarts, wens me succes !! (hij heeft echt aso assistentes, geen lente te bekennen, alleen kauwgom...)
alleen beavjequote:Op maandag 28 juni 2004 15:13 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw ok, jah als ik uit die steden kon kiezen zou ik ook voor maastricht gaan denk ik. kun je bij Beavje op bezoek gaan
pssst, ik studeer stiekem niet in leiden, is alleen voor de privacy![]()
Jawelquote:Op maandag 28 juni 2004 14:56 schreef Qecion het volgende:
[..]
Ik hoop het niet (dat jij je vergist), als jij dat wel was, dan... heb ik je in het echt gezienEnne, ik weet niet of je nu echt wel een foto van mij wilt zien....
quote:Op maandag 28 juni 2004 15:13 schreef blublub het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, ik zou ook graag bij jouw op bezoek willen, maar jij gaat naar Utrecht...quote:Op maandag 28 juni 2004 15:41 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
alleen beavje?
ohwquote:Op maandag 28 juni 2004 15:41 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
alleen beavje?
wat nouquote:Op maandag 28 juni 2004 16:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Ik hoorde mijn naamquote:Op maandag 28 juni 2004 16:11 schreef blublub het volgende:
[..]
wat nou?
en daar ga je zoquote:Op maandag 28 juni 2004 16:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik hoorde mijn naam.
er valt niks te updatenquote:Op maandag 28 juni 2004 16:13 schreef Cybart het volgende:
zeg blublub... hoe is het nou met jou en gerdo. geef ons eens een update
Ja!quote:Op maandag 28 juni 2004 16:13 schreef Cybart het volgende:
zeg blublub... hoe is het nou met jou en gerdo. geef ons eens een update
Ik zal er nog over nadenken...quote:Op maandag 28 juni 2004 15:42 schreef Marc_mga het volgende:
JawelUiterlijk boeit weinig hier
nog steeds niet....quote:Op maandag 28 juni 2004 16:14 schreef blublub het volgende:
[..]
er valt niks te updaten
Geloof er niks vanquote:Op maandag 28 juni 2004 16:14 schreef blublub het volgende:
[..]
er valt niks te updaten
nou nee dus hequote:Op maandag 28 juni 2004 16:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
nog steeds niet....
wij proberen hier met man en macht jullie te koppelen, jullie tot een nieuwe soap te creeeren en er gebeurd gewoon helemaal niks?
Sloof je je daarvoor uit.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
nog steeds niet....
wij proberen hier met man en macht jullie te koppelen, jullie tot een nieuwe soap te creeeren en er gebeurd gewoon helemaal niks?
hehe jammer voor je, je mag m wel even bellen om t te controleren hoor: 06-ikbengerdo :')quote:Op maandag 28 juni 2004 16:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geloof er niks van
jij slooft je helemaal niet uit mênquote:Op maandag 28 juni 2004 16:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sloof je je daarvoor uit..
Tsss...heteroows.
quote:Op maandag 28 juni 2004 16:16 schreef blublub het volgende:
[..]
nou nee dus hebtw, jullie hebben nog heel niks gedaan
Ja, als we op jullie twee moeten wachten...quote:wij creeeren zelf een soap hoor
sorry maar wij kunnen ook niet regelen dat jullie neuken, dat moeten jullie toch echt zelfg doen...quote:Op maandag 28 juni 2004 16:16 schreef blublub het volgende:
[..]
nou nee dus hebtw, jullie hebben nog heel niks gedaan, wij creeeren zelf een soap hoor
inderdaad !quote:Op maandag 28 juni 2004 16:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Ja, als we op jullie twee moeten wachten...
Dit hele topic zit zich uit te sloven zodat jullie twee eindelijk eens gaan nuecken mênquote:Op maandag 28 juni 2004 16:17 schreef blublub het volgende:
[..]
jij slooft je helemaal niet uit mên
quote:Op maandag 28 juni 2004 16:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
sorry maar wij kunnen ook niet regelen dat jullie neuken, dat moeten jullie toch echt zelfg doen...
oh jah, en wat hebben jullie dan allemaal wel niet gedaan dan he?quote:Op maandag 28 juni 2004 16:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dit hele topic zit zich uit te sloven zodat jullie twee eindelijk eens gaan nuecken mên
Jermans...quote:Op maandag 28 juni 2004 16:20 schreef Jerruh het volgende:
jow, net terug van een tentamen! ging goed!
enne, als uiterlijk zo weinig boeit, waarom moet er dan een foto komen?.
bartjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier een beetje stoere praat uitkramen maar ondertussen wel haske liev smsen en msnen met Gerdoowquote:Op maandag 28 juni 2004 16:19 schreef blublub het volgende:
[..]danku, ik koop wel ergens een SOA als ik er behoefte aan heb
sowwy gerdodude mocht je dit ooit nog kosteren![]()
![]()
andere nueckplannenquote:Op maandag 28 juni 2004 16:20 schreef blublub het volgende:
[..]
oh jah, en wat hebben jullie dan allemaal wel niet gedaan dan he?
en wie zegt dat wij zitten te wachten om met elkaar te nuecken, misschien hebben we allebei al wel andere nueckplannen
es geht!quote:Op maandag 28 juni 2004 16:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
Jermans...
mooi dat het goed ging
en ja, dat viel mij ook al op
hoe is ie verderz?
waarschijnlijk zit ze nu op de bank bij gerdo, met een laptop op haar schoot en een arm van gerdo om haar heen!quote:Op maandag 28 juni 2004 16:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hier een beetje stoere praat uitkramen maar ondertussen wel haske liev smsen en msnen met Gerdoow
en ondertussen neuken ze de boel platquote:Op maandag 28 juni 2004 16:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
andere nueckplannen![]()
nee hoor, we bellen slechts als we dronken zijn en dan hang ik altijd na 30 seconden op zonder duidelijke redenenquote:Op maandag 28 juni 2004 16:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hier een beetje stoere praat uitkramen maar ondertussen wel haske liev smsen en msnen met Gerdoow
quote:Op maandag 28 juni 2004 16:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
andere nueckplannen![]()
en welke boel bedoel je daar dan meequote:Op maandag 28 juni 2004 16:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en ondertussen neuken ze de boel plat.
Super !!quote:Op maandag 28 juni 2004 16:20 schreef Jerruh het volgende:
jow, net terug van een tentamen! ging goed!
Ik vind het niet zo prettig dat mijn foto op het internet staat. En het is op zich wel prettig als je je een beeld van iemand kan vormen, dan zie je een keer een foto bij iemand...quote:enne, als uiterlijk zo weinig boeit, waarom moet er dan een foto komen?.
oeh knuffelquote:Op maandag 28 juni 2004 16:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
es geht!
heb weer gemaild met dinges.
zwaar weekend gehad.
geestelijk dan.
met jou!?
blubslut!quote:Op maandag 28 juni 2004 16:24 schreef blublub het volgende:
[..]
maar jah, ik weet niet hoe t met Slerdowtje zit, maar ik heb nueckopties alom
quote:Op maandag 28 juni 2004 16:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
waarschijnlijk zit ze nu op de bank bij gerdo, met een laptop op haar schoot en een arm van gerdo om haar heen!
Psies!quote:Op maandag 28 juni 2004 16:23 schreef Jerruh het volgende:
en ondertussen neuken ze de boel plat.
da eerste snap ik. dat tweede snap ik alleen als je je al een beeld KAN vormen.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:24 schreef Qecion het volgende:
[..]
Super !!
[..]
Ik vind het niet zo prettig dat mijn foto op het internet staat. En het is op zich wel prettig als je je een beeld van iemand kan vormen, dan zie je een keer een foto bij iemand...
quote:Op maandag 28 juni 2004 16:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
blubslut!
playing hard to get noemen ze datquote:Op maandag 28 juni 2004 16:23 schreef blublub het volgende:
[..]
nee hoor, we bellen slechts als we dronken zijn en dan hang ik altijd na 30 seconden op zonder duidelijke redenen
kijk zo mag ik het zienquote:Op maandag 28 juni 2004 16:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
oeh knuffel
ja mij gaat ie erg lekker eigenlijk
zaterdagnacht een zware nacht gehad (23 pilsjes vonden het nodig om niet in mijn lichaam te blijven)
en gisteren ben ik voorgsteld aan de vrienden van Bas en daar zijn we mee gaan uit eten, en daarna zijn Bas en ik naar de film geweest. en toen zijn we nog even naar hem gegaan.
was weer erg leuk weekendje dus
vanavond ga ik waarschijnlijk klussen bij mijn beste vriendin
en morgen rond deze tijd zit ik bij heineken brouwerij
jah, het zou inderdaad een goed plan zijn als iemand jou dat eens zou leren kerelquote:Op maandag 28 juni 2004 16:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Psies!
Leer mij die hetero's kennen
en met u alles goed meneer Q?quote:Op maandag 28 juni 2004 16:29 schreef Qecion het volgende:
Ook een Goedendag Jerruh
ik heb t gelijk maar even tot mn signature gemaaktquote:Op maandag 28 juni 2004 16:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
blubslut!
quote:Op maandag 28 juni 2004 16:30 schreef blublub het volgende:
[..]
jah, het zou inderdaad een goed plan zijn als iemand jou dat eens zou leren kerel
quote:Op maandag 28 juni 2004 16:32 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb t gelijk maar even tot mn signature gemaakt
ik zal aan je denken als wij daar ketszat raken, en het daarna op de kermis nog even doorzettenquote:Op maandag 28 juni 2004 16:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kijk zo mag ik het zien!
ik wil ook brouwerijen maar ik heb tentamens.
tjonge waar halen mensen al die feesttijd vandaan zeg?quote:Op maandag 28 juni 2004 16:32 schreef Qecion het volgende:
Hij noemt mij meneer !!Alles gaat z'n gangetje, niets bijzonders. ben alleen nog een beetje brak van de feestjes gister en eergister. heb er vanavond weer een (een zwembadfeestje !!) Met U ook alles flex
? Lukt het een beetje met de tentamens ?
gerdo zit naast je... waarom bellen?quote:Op maandag 28 juni 2004 16:33 schreef blublub het volgende:
bellenbellenbellen, ik moet even bellen!
hahaha sinds ik vrijgezel ben, heb ik alweer berichtjes van m gehadquote:Op maandag 28 juni 2004 16:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zal aan je denken als wij daar ketszat raken, en het daarna op de kermis nog even doorzetten
hey, ik zag Kevin vandaag op tv. hij presenteerd blijkbaar vanaf vandaag puzzeltijd :S
jahquote:Op maandag 28 juni 2004 16:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]!!
!
Haha, getrouwd op m'n zeventiendequote:Op maandag 28 juni 2004 16:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tjonge waar halen mensen al die feesttijd vandaan zeg?
tentamens zijn net begonnen, vandaag was de eerste. volgende week pas de rest!.
maar ja, komt helemaal goed haha. en jij geslaagd/getrouwd/geevolueerd/tentamens gehad/gewoon vrije tijd?
kom hier kroelewoepje, dan geef ik je een hele grote knuffeliepuffelieeee *knuffel*quote:Op maandag 28 juni 2004 16:35 schreef blublub het volgende:
[..]
jahen toen lukte me dat dus weer eerst niet. nu wel hopelijk
![]()
hmmm scarry....quote:Op maandag 28 juni 2004 16:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha sinds ik vrijgezel ben, heb ik alweer berichtjes van m gehad.
Doe Gerdo de groetenquote:Op maandag 28 juni 2004 16:33 schreef blublub het volgende:
bellenbellenbellen, ik moet even bellen!
ow gefeliciteerd nog!! en geniet van die feestjes, voor je het weet, zijn ze voorbijquote:Op maandag 28 juni 2004 16:35 schreef Qecion het volgende:
[..]
Haha, getrouwd op m'n zeventiendeIk ben geslaagd, daarom heb ik al die feestjes
jup...quote:Op maandag 28 juni 2004 16:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
hmmm scarry....
ik weet nog hoe dat de vorige keer is gegaan
Zal ik zeker doen (vandaag is de laatste)...quote:Op maandag 28 juni 2004 16:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow gefeliciteerd nog!! en geniet van die feestjes, voor je het weet, zijn ze voorbij*met weemoed terug denkt*
laatste? hoeveel heb je er dan wel nie achter de rug?quote:Op maandag 28 juni 2004 16:40 schreef Qecion het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen (vandaag is de laatste)...
quote:Op maandag 28 juni 2004 16:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kom hier kroelewoepje, dan geef ik je een hele grote knuffeliepuffelieeee *knuffel*
Ik heb er nu 8 achter de rug... yeah, kan ik nog mee, nee ik kan niet, ik ga vrijdag op vakantiequote:Op maandag 28 juni 2004 16:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
laatste? hoeveel heb je er dan wel nie achter de rug?.
*donderdag naar nelly furtado!!!*
ik zei tegen de artsassistent aan de telefoon: "Je krijgt de groetjes van Beavje, Gerdo!" maar toen zei die assistent: "........ momentje alstublieft, ik schakel u even door". t volgende wat ik hoorde was: "goede dag, met dokter Veldhuis, psychiatrie"quote:Op maandag 28 juni 2004 16:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe Gerdo de groeten
quote:Op maandag 28 juni 2004 16:43 schreef blublub het volgende:
[..]
ik zei tegen de artsassistent aan de telefoon: "Je krijgt de groetjes van Beavje, Gerdo!" maar toen zei die assistent: "........ momentje alstublieft, ik schakel u even door". t volgende wat ik hoorde was: "goede dag, met dokter Veldhuis, psychiatrie"toen heb ik maar opgehangen
*Andyvie in bedje stop*quote:Op maandag 28 juni 2004 16:42 schreef Andyvie het volgende:Ik ben moe
oeh kan ik nog mee?quote:Op maandag 28 juni 2004 16:42 schreef Qecion het volgende:
[..]
Ik heb er nu 8 achter de rug... yeah, kan ik nog mee, nee ik kan niet, ik ga vrijdag op vakantie
Wil je mee naar het feestje of op vakantie ?quote:Op maandag 28 juni 2004 16:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oeh kan ik nog mee?.
ik heb 1 examenfeestje achter de rug hehe, en die was vermoeiend.
@blub: oeh woezliekoezlie van me.
laatstequote:Op maandag 28 juni 2004 16:50 schreef Qecion het volgende:
[..]
Wil je mee naar het feestje of op vakantie ?
Dan mis je wel je tentamens...quote:Op maandag 28 juni 2004 16:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
laatste.
ik ga toch nie
*jokin' music. *
och herkansingen hequote:Op maandag 28 juni 2004 16:52 schreef Qecion het volgende:
[..]
Dan mis je wel je tentamens...
quote:Op maandag 28 juni 2004 16:46 schreef Jerruh het volgende:
@blub: oeh woezliekoezlie van me.
me too.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:53 schreef blublub het volgende:
[..]wat een lievde alom! *kroel*
*best wat liefde kan gebruiken*
Haha, ik blijf wel een maand weg...quote:Op maandag 28 juni 2004 16:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och herkansingen he.
herkansingen zijn pas in aug ergensquote:Op maandag 28 juni 2004 16:54 schreef Qecion het volgende:
[..]
Haha, ik blijf wel een maand weg...
@blubblub: als je nog wat liefde nodig hebt, wil ik je ook nog wel een knuffel geven![]()
ja, daar heb je niet zo veel aan hequote:Op maandag 28 juni 2004 16:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
me too.
en geen fake liefde van mensen die pseudo om je geven, maar in feite je gewoon bekutten
*kroelt blub*
jupquote:Op maandag 28 juni 2004 16:56 schreef blublub het volgende:
[..]
ja, daar heb je niet zo veel aan heheb je last van mensen die dat doen dan?
*over bolletje aait*
[afbeelding]
liefquote:Op maandag 28 juni 2004 16:54 schreef Qecion het volgende:
[..]
Haha, ik blijf wel een maand weg...
@blubblub: als je nog wat liefde nodig hebt, wil ik je ook nog wel een knuffel geven![]()
Aiaiai, helaas...quote:Op maandag 28 juni 2004 16:56 schreef Jerruh het volgende:
maar dan mis ik dance valley, lowlands en zo.
wajo mên, this must be your lucky day! ik kan namelijk keigoed slaan! vechtsport gedaan in grijs verledenquote:Op maandag 28 juni 2004 16:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jup.
je mag ze slaan.
nuecken?
als je me dan terug brengt enzo en me weder ophaalt, moet het lukken...toch?quote:Op maandag 28 juni 2004 16:58 schreef Qecion het volgende:
[..]
Aiaiai, helaas...
Haha, ik ga in Amerika op vakantie en helaas niet met een private jetquote:Op maandag 28 juni 2004 17:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je me dan terug brengt enzo en me weder ophaalt, moet het lukken...toch?.
enorm!quote:Op maandag 28 juni 2004 16:59 schreef blublub het volgende:
[..]
wajo mên, this must be your lucky day! ik kan namelijk keigoed slaan! vechtsport gedaan in grijs verleden
eerst slaan en dan nuecken? vindt je dat sexy dan, slaande vrouwen?
quote:Op maandag 28 juni 2004 17:01 schreef beaverhausen het volgende:
blubslut
zwem je me dan?quote:Op maandag 28 juni 2004 17:02 schreef Qecion het volgende:
[..]
Haha, ik ga in Amerika op vakantie en helaas niet met een private jet![]()
Als jij dat wilt, tuurlijk !quote:Op maandag 28 juni 2004 17:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zwem je me dan?.
heb je wel eerste klas plaatsen?quote:Op maandag 28 juni 2004 17:04 schreef Qecion het volgende:
[..]
Als jij dat wilt, tuurlijk !![]()
![]()
ohwquote:Op maandag 28 juni 2004 17:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
enorm!
twee-in-een!quote:Op maandag 28 juni 2004 17:05 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw
nou, komt dat nog eens goed uit dan he
Forum Opties | |
---|---|