Inderdaad erg coolquote:Op zondag 27 juni 2004 22:56 schreef Chocobo het volgende:
STROL,... FSW co-op heeeeeeerst![]()
Hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerquote:En die granaat net was van mij![]()
![]()
Moest snel op mute omdat ik proestte. Wilde even zien of ik jou team ook kon killen met 1 granaat !
![]()
Hard,..........quote:Op maandag 28 juni 2004 00:06 schreef mr_Brown het volgende:
zoooooooooo heerlijk..... de avond toch nog eindigen met ELO boven Rouge..... lekker
Ze heeft net ons gehoord op Live natuurlijkquote:Op zondag 27 juni 2004 23:58 schreef D-Devil het volgende:
Sexen.
.
quote:Op maandag 28 juni 2004 08:09 schreef Quinny het volgende:
Een hele goedemorgen allemaal
Gunt?quote:Op maandag 28 juni 2004 02:46 schreef silver-surfer het volgende:
Ja poot... ik ben gepiept vannacht...
Ja, hij sloeg papa in elkaarquote:Op maandag 28 juni 2004 08:34 schreef Tigress74 het volgende:
[..]Quinny ...Daan was lekker aan het pruttelen hoorde ik net
En hj belde Sjo ook nog eens op omdat hij er niet uit kwam ofzo. Dus dubbel guntquote:Op maandag 28 juni 2004 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gunt?
quote:Op maandag 28 juni 2004 09:03 schreef Quinny het volgende:
[..]
En hj belde Sjo ook nog eens op omdat hij er niet uit kwam ofzo. Dus dubbel gunt![]()
![]()
Sjo gun ik het wel. Had die hoer me maar niet moeten opblazen met FSW.quote:Op maandag 28 juni 2004 09:03 schreef Quinny het volgende:
En hj belde Sjo ook nog eens op omdat hij er niet uit kwam ofzo. Dus dubbel gunt![]()
![]()
Gijssssssssssssssssss, vandaag FSW naakt halen wa?quote:Op maandag 28 juni 2004 09:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morguh![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 09:03 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
Zeusjequote:Op maandag 28 juni 2004 09:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morguh![]()
Post hem eens?quote:Op maandag 28 juni 2004 09:10 schreef Quinny het volgende:
Zeusje
Ik heb een leuke foto van ons drietjes van gisteren
Sjo had trouwens zaterdagavond tijdens de voetbal Surfer gepieptquote:Op maandag 28 juni 2004 09:06 schreef Tigress74 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Geweldig !!
Ik gun het ze ook wel hoor
met hemelvaart was ik het bokkie
Ik las "gepijpt".quote:Op maandag 28 juni 2004 09:12 schreef Quinny het volgende:
Sjo had trouwens zaterdagavond tijdens de voetbal Surfer gepiept
mmm... staat wel een beetje raar deze zin
quote:Op maandag 28 juni 2004 09:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sjo had trouwens zaterdagavond tijdens de voetbal Surfer gepiept
mmm... staat wel een beetje raar deze zin
Nee ik belde hem om het probleem te besprekenquote:Op maandag 28 juni 2004 09:03 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
Die granaatquote:Op maandag 28 juni 2004 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sjo gun ik het wel. Had die hoer me maar niet moeten opblazen met FSW.
quote:Op maandag 28 juni 2004 09:10 schreef Zeus-Nexium het volgende:
zodra de winkels open zijn ga ik hem halen.
En dan heb ik tot 4 uur om te gamen
quote:Op maandag 28 juni 2004 09:16 schreef Quinny het volgende:
Sjo is het goed als ik wat foto's post van gisteren?
Slaapkamer foto's?quote:Op maandag 28 juni 2004 09:16 schreef Quinny het volgende:
Sjo is het goed als ik wat foto's post van gisteren?
Was wel stoer!quote:Op maandag 28 juni 2004 09:16 schreef Chocobo het volgende:
Die granaat
Ja hij zit nu aan de telefoon met hem. Moest wel proesten. Zijn oor suist nu nogquote:Op maandag 28 juni 2004 09:20 schreef Zeus-Nexium het volgende:
thor voelt zich schuldig over die klap op surfer's gezicht.![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 09:23 schreef Chocobo het volgende:
Ja hij zit nu aan de telefoon met hem. Moest wel proesten. Zijn oor suist nu nog
Hahahahaha... nee... nergens voor nodig hoor.. Shit happens.. Gaat vanzelf weg..quote:Op maandag 28 juni 2004 09:20 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 28 juni 2004 09:20 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ja mooi... dat welquote:Op maandag 28 juni 2004 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja hij zit nu aan de telefoon met hem. Moest wel proesten. Zijn oor suist nu nog
Strolquote:Op maandag 28 juni 2004 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuurfer
Dit weekend is echt weer voorbij gevlogen!
*als wallpaper zet*quote:Op maandag 28 juni 2004 09:32 schreef chibibo het volgende:
[..]
Thor wilde Surfer op zijn achterhoofd slaan zoals die wel eens bij Nero doet maar Surfer draaide weg en de klap landde vol op zijn oor. Hij hoort nu nog een suisquote:Op maandag 28 juni 2004 09:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
Gaatje in zijn trommelvliesquote:Op maandag 28 juni 2004 09:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thor wilde Surfer op zijn achterhoofd slaan zoals die wel eens bij Nero doet maar Surfer draaide weg en de klap landde vol op zijn oor. Hij hoort nu nog een suis![]()
![]()
Fantastisch !!quote:Op maandag 28 juni 2004 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Wehehehehehehehehe...die foto's....GEWELDIG!!!![]()
![]()
Ziet er niet echt druk uit trouwens, ik las dat er 350.000 mensen waren. Hoe was het optreden van de band van Cho's broer trouwens gegaan?
Jaaaaaaa mooiquote:Op maandag 28 juni 2004 09:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
Gaatje in zijn trommelvlies![]()
WHOEHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 28 juni 2004 02:46 schreef silver-surfer het volgende:
Ja poot... ik ben gepiept vannacht...
Cool! Dus de reactie van het publiek was erg enthousiast?quote:Op maandag 28 juni 2004 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Fantastisch !!Ben erg trots op hem !
Geen station in de buurt met een FRS? Sommige winkels zijn al om 11:00 uur open. Ik had hetzelfde een paar weken geleden toen ik NG wilde kopen.quote:Op maandag 28 juni 2004 09:36 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik heb zo'n last dat de winkels nog niet open zijn.![]()
Ik zou 11:00 even naar de Mediamarkt gaan Gijsquote:Op maandag 28 juni 2004 09:36 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik heb zo'n last dat de winkels nog niet open zijn.![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 09:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ik belde hem om het probleem te besprekenMaar dat was niet zo laat. Rond 01:00 ! Verder hoorde ik dat hij tot 03:30 door is gegaan.
Brown,.......... kan het beter !!!![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHA....... nee joh!!! ik wil hem voortaan wel betalen hiervoor hoorquote:Op maandag 28 juni 2004 09:20 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Dat harde.........quote:Op maandag 28 juni 2004 09:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHA....... nee joh!!! ik wil hem voortaan wel betalen hiervoor hoor
STROOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op maandag 28 juni 2004 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
Brown
Gijsssssssssssssssssssssssssssssssss
quote:Op maandag 28 juni 2004 09:40 schreef mr_Brown het volgende:
STROOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL![]()
Heerlijke limburger van me![]()
quote:oh ja gijsss die bloemen bij Slurferschitterende bos......
maar wat the fuck stinken die dingen gijss
![]()
whehehehehehe zat ik em gisteren ook bang mee te maken ja hahahahaquote:Op maandag 28 juni 2004 09:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juni 2004 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb trouwens ruzie met mijn kuiken.Ze vond het niet zo leuk dat ik na de eerste helft van Denemarken – Tsjechië het voetbal afzette om te gaan gamen. Meestal is het ’s ochtends wel voorbij, maar ze was vanmorgen nog kwaad.
Komen daar ook foto's van ??quote:Op maandag 28 juni 2004 09:41 schreef Zeus-Nexium het volgende:
trainen en daarna FSW naakt halen![]()
![]()
ohhhhquote:Op maandag 28 juni 2004 09:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHA....... nee joh!!! ik wil hem voortaan wel betalen hiervoor hoor
Ik wilde alleen even tijdens de pauze kijken hoe FSW via live werkte. Maar toen was het opeens al 0:00 en lag zij boos in bed.quote:Op maandag 28 juni 2004 09:43 schreef Tigress74 het volgende:jij hebt last dus ....moet je ook niet doen he TV uitzetten dan ...
quote:Op maandag 28 juni 2004 09:28 schreef Quinny het volgende:
Daan moest er nog even over nadenken of hij het wel leuk vond
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thuis nog genoeg energie over om de babygym als klimrek te gebruiken
[afbeelding]
Om de huizelijke vrede niet nog eens te breken. Zou ik als ik jou was een tweede tv kopenquote:Op maandag 28 juni 2004 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb trouwens ruzie met mijn kuiken.Ze vond het niet zo leuk dat ik na de eerste helft van Denemarken – Tsjechië het voetbal afzette om te gaan gamen. Meestal is het ’s ochtends wel voorbij, maar ze was vanmorgen nog kwaad.
Ik denk dat je mazzel hebt dat Toadette as woensdag ook wil kijken anders dan hadquote:Op maandag 28 juni 2004 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wilde alleen even tijdens de pauze kijken hoe FSW via live werkte. Maar toen was het opeens al 0:00 en lag zij boos in bed.
Was ik al van plan in het nieuwe huis.quote:Op maandag 28 juni 2004 09:46 schreef Quinny het volgende:
Om de huizelijk vrede niet nog eens te breken. Zou ik als ik jou was een tweede tv kopen
quote:Op maandag 28 juni 2004 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was ik al van plan in het nieuwe huis.Eigenlijk was het de bedoeling om een 2e TV als laatste te kopen als we geld over hadden, maar ik geef het nu een iets hogere prioriteit.
quote:Op maandag 28 juni 2004 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was ik al van plan in het nieuwe huis.Eigenlijk was het de bedoeling om een 2e TV als laatste te kopen als we geld over hadden, maar ik geef het nu een iets hogere prioriteit.
quote:Op maandag 28 juni 2004 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wilde alleen even tijdens de pauze kijken hoe FSW via live werkte. Maar toen was het opeens al 0:00 en lag zij boos in bed.
Damn, 24 uur! Was het een grote zeilboot Gijs? Gefeliciteerd met het goede resultaat!quote:Op maandag 28 juni 2004 09:52 schreef kepler het volgende:
goeiemorgen
was de Efteling cool?
En de 24-uurs race was ook super cool! 24 uur lang gezeild
Maar we hebben in onze klasse gewonnen met 1,5 rondje voorsprong, en bijna ook nog van alle klasses.. Dat scheelde helaas maar 10 minuten op het laatste....
We hebben alleen 's nachts regen gehad, maar de rest supermooi weer!
Zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 28 juni 2004 09:54 schreef Thor-Nexium het volgende:
ja mooi hij was niet zo hard bedoeld man
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 28 juni 2004 09:54 schreef Thor-Nexium het volgende:
die foto is echt super cool geworden gijssquote:Op maandag 28 juni 2004 10:00 schreef Thor-Nexium het volgende:
mr broooooooowwn die foto is echt mega koel man
Hai keplerquote:Op maandag 28 juni 2004 09:52 schreef kepler het volgende:
goeiemorgen
was de Efteling cool?
Maar we hebben in onze klasse gewonnen met 1,5 rondje voorsprong, en bijna ook nog van alle klasses.. Dat scheelde helaas maar 10 minuten op het laatste....
Gewoon regelmatig op F5 duwen. Je kunt ook op My Active Topics klikken om te zien of er iemand gepost heeft.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:04 schreef Thor-Nexium het volgende:
ja mooi he hey maar gijs ik zit nu voor eerst op fokforum maar moet ik gewoon wachten tot je wat schrijft of moet ik de pagina refreshen
Oooohh... die smilies ook erbijquote:Op maandag 28 juni 2004 09:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
je kan ook refreshenquote:Op maandag 28 juni 2004 10:04 schreef Thor-Nexium het volgende:
ja mooi he hey maar gijs ik zit nu voor eerst op fokforum maar moet ik gewoon wachten tot je wat schrijft of moet ik de pagina refreshen
quote:Op maandag 28 juni 2004 09:52 schreef kepler het volgende:
goeiemorgen
was de Efteling cool?
quote:Op maandag 28 juni 2004 09:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Om de huizelijke vrede niet nog eens te breken. Zou ik als ik jou was een tweede tv kopen
Gewoon refreshen via de webbrowser dan.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:06 schreef Thor-Nexium het volgende:
f5 werkt bij mij niet ik werk met een mac
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen GijsjesWat een foto's ook weer
Wie is wie btw?
Die kale is Nero, met de zonnebril is Thor en Zeus zie je op de foto met mijquote:Op maandag 28 juni 2004 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen GijsjesWat een foto's ook weer
Wie is wie btw?
Een Macquote:Op maandag 28 juni 2004 10:06 schreef Thor-Nexium het volgende:
f5 werkt bij mij niet ik werk met een mac
Vond je wel leuk hequote:Op maandag 28 juni 2004 10:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zeus zie je op de foto met mij
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:08 schreef mr_Brown het volgende:
en die rechts van mij staat...... tja..... dat is Gay Nexium
Hahahaha gijs... geen probleem hoor... maak je niet druk...quote:Op maandag 28 juni 2004 09:54 schreef Thor-Nexium het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2004 09:52 schreef kepler het volgende:
goeiemorgen
was de Efteling cool?
En ik sta helaas acher de cameraquote:Op maandag 28 juni 2004 10:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[afbeelding]
die linker hoolie is Nero Nexium
en die hoolie die achter mij staat is Thor Nexium
Zeus is gewoon een lekkere knuffelbeerquote:Op maandag 28 juni 2004 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond je wel leuk he
Whahahahaha .. KKK +1quote:Op maandag 28 juni 2004 10:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[afbeelding]
die linker hoolie is Nero Nexium
en die hoolie die achter mij staat is Thor Nexium
Beter want dan was die foto gelijk minder leuk geweestquote:Op maandag 28 juni 2004 10:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En ik sta helaas acher de cameraWat een gasten he
Ze heersen !!
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Beter want dan was die foto gelijk minder leuk geweest![]()
Mijn vrouwquote:Op maandag 28 juni 2004 10:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wel gayer.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:11 schreef Quinny het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
Je hebt hem zeker liever in je mondquote:Op maandag 28 juni 2004 10:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Voordeel was dat ik dat gelul van Brown niet meer kon horen
Jullie kunnen ook eens met z'n allen gaan paintballenquote:Op maandag 28 juni 2004 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thnx Quinny, dan weet ik nu dat ik de volgende keer makkelijk kan schieten in RS3
Of dat paintballen zonder verf. Waar je met die replica’s kunt schieten.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:15 schreef Quinny het volgende:
Jullie kunnen ook eens met z'n allen gaan paintballen
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
whehehehehequote:Op maandag 28 juni 2004 10:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahaha .. KKK +1
je bent gewoon bang voor hem mietjequote:Op maandag 28 juni 2004 10:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahaha gijs... geen probleem hoor... maak je niet druk...![]()
Voordeel was dat ik dat gelul van Brown niet meer kon horen
Kunnen we dan wel met witte verf op Brown schieten?quote:Op maandag 28 juni 2004 10:17 schreef Thor-Nexium het volgende:
ben ik altijd voor in n partij paintball
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook eens met z'n allen gaan paintballen
Je moet brown gewoon helemaal wit verven. Anders wint hij altijd. Hij gaat opzeker kampen in een donker hoekjequote:Op maandag 28 juni 2004 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kunnen we dan wel met witte verf op Brown schieten?
Ja, hij zal zijn tent wel weer meenemen.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:23 schreef Quinny het volgende:
Je moet brown gewoon helemaal wit verven. Anders wint hij altijd. Hij gaat opzeker kampen in een donker hoekje
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je moet brown gewoon helemaal wit verven. Anders wint hij altijd. Hij gaat opzeker kampen in een donker hoekje
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, hij zal zijn tent wel weer meenemen.
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:28 schreef mr_Brown het volgende:
Gaaf dat je ervan geniet Gijsquote:Op maandag 28 juni 2004 10:12 schreef Thor-Nexium het volgende:
Heeeeerlijk Instant mix oooook lekker hard Fuck the buren
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[..]
Bij profiel kun je ook voor een webicon kiezen, moet je alleen even de url intypen.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:37 schreef Thor-Nexium het volgende:
het is heeeeeeeeerlijk ben alleen aan het proberen ook een plaatje bij mijn naam te krijgen maaaaaar het lukt niet zijn allemaal te groot iedere keer maga kanker
www.instantmix.nlquote:Op maandag 28 juni 2004 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
Je hebt zeker niet wat mp3-tjes van Instant mix Cho?
60 bij 60 pixels moet die zijn en de maximale Kb grootte staat erbij geloof ik.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:39 schreef Thor-Nexium het volgende:
ja dat doe ik maar hij zegt dat het plaatje te groot is
Straks thuis even kijken.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:39 schreef Chocobo het volgende:
www.instantmix.nlmaar de gehele site is aangepast dus ik weet niet zeker of ze er staan nu
![]()
rot voor je johquote:Op maandag 28 juni 2004 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een tyfus zooi zegIk moet vanaf mijn ouders' huis met de bus naar het station, maar ik kan niet vinden hoe laat hij vertrekt
Op de site van de BBA kan ik de vertrekhalte niet vinden, en vlgens ov9292.nl moet ik een kwartier lopen naar één of andere vage buurt waar ik een bus naar Vlijmen moet nemen
![]()
Daarvoor heb ik nu een auto.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een tyfus zooi zegIk moet vanaf mijn ouders' huis met de bus naar het station, maar ik kan niet vinden hoe laat hij vertrekt
Op de site van de BBA kan ik de vertrekhalte niet vinden, en vlgens ov9292.nl moet ik een kwartier lopen naar één of andere vage buurt waar ik een bus naar Vlijmen moet nemen
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:43 schreef Thor-Nexium het volgende:
bhoee hoeeee lukt me niet
Ga je anders (weer) even op slurfer afreageren.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:43 schreef Thor-Nexium het volgende:
En met RS3 suck je ook al... Jouw levenquote:Op maandag 28 juni 2004 10:43 schreef Thor-Nexium het volgende:
dag schatquote:Op maandag 28 juni 2004 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeeeeeeey Nadine! Goeiemorgen
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:48 schreef Thor-Nexium het volgende:
kill you m-f
halloquote:Op maandag 28 juni 2004 10:49 schreef Thor-Nexium het volgende:
Morguh Nadientje
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:49 schreef Nadientje het volgende:
[..]
dag schat
Die heeft hij volgens mij van iedereenquote:Op maandag 28 juni 2004 10:52 schreef Nadientje het volgende:
kreeg de zip file van ker zijn foto's... hij had gewoon ook een foto van mijn kont![]()
![]()
![]()
En terecht !quote:Op maandag 28 juni 2004 10:52 schreef Nadientje het volgende:
kreeg de zip file van ker zijn foto's... hij had gewoon ook een foto van mijn kont![]()
![]()
![]()
Wel een heerlijke Hageneesquote:Op maandag 28 juni 2004 10:50 schreef Thor-Nexium het volgende:
ja ja blijf een lastige hagenees he
Die heb ik ook.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:52 schreef Nadientje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:52 schreef Nadientje het volgende:
![]()
![]()
Vanavond gamen Gijs ?quote:Op maandag 28 juni 2004 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik neem haar vanavond wel mee naar Shrek 2.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:53 schreef Nadientje het volgende:
koop gewoon een bosje rozen voor toadette
Ja geen idee wie dat was maar de borsten waren zeeeeer okquote:Op maandag 28 juni 2004 10:54 schreef Quinny het volgende:
[..]![]()
Hai Nadine
Sjo had zelfs een foto van een andere vrouw haar borsten
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:54 schreef Quinny het volgende:
[..]![]()
Hai Nadine
![]()
Die heb je gister niet gepost.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:55 schreef Chocobo het volgende:
Ja geen idee wie dat was maar de borsten waren zeeeeer ok
Alleen had die knuppel moeten inzoomen!quote:Op maandag 28 juni 2004 10:56 schreef Nadientje het volgende:
die foto waar we allemaal opstaan is echt cool![]()
had die meneer goed gedaan
aardige meneer was dat ook dat die dat ff wilde doen
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die heb je gister niet gepost.
ja nouuuuuu beter dan zo'n wazige foto.... kon slechts nog alles gaan uitleggenquote:Op maandag 28 juni 2004 10:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alleen had die knuppel moeten inzoomen!Hij is toch wat korrelig.
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:54 schreef Quinny het volgende:
[..]![]()
Hai Nadine
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:59 schreef silver-surfer het volgende:
Ik heb de borsten van de zeemeermin op de video staan
En Daan die er naar kijkt ....
Ooooh ... riep je: Test..quote:Op maandag 28 juni 2004 10:57 schreef Chocobo het volgende:
Thor,......... ik liep net naar Surfer toe en ging met mijn mond naar zijn oor.... toen riep ik test,....test
Was een leuk moment !!![]()
rechtsboven in het bericht staat een rood pijltje met quotequote:Op maandag 28 juni 2004 11:01 schreef Thor-Nexium het volgende:
respect choco hey maar hoe reageer je op een bericht van iemand
Quoten, is dat icon rechts in beeld, met die pijl.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:01 schreef Thor-Nexium het volgende:
respect choco hey maar hoe reageer je op een bericht van iemand
ahaquote:Op maandag 28 juni 2004 11:02 schreef Nadientje het volgende:
[..]
rechtsboven in het bericht staat een rood pijltje met quote
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
24 uur lang zeilen!!!!
ben je niet helder
wel cooll..... maar zeker onwijs vermoeiend
let op ] achter [/quote gijsss.....quote:Op maandag 28 juni 2004 11:06 schreef Thor-Nexium het volgende:
[quote]Op maandag 28 juni 2004 11:05 schreef Nadientje het volgende:
jullie hoeven ook gewoon allemaal niet te werken he
[/quote
das het voordeel als je eigen baas bent haha
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
newbie
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:10 schreef mr_Brown het volgende:
newbie
heej magneetquote:Op maandag 28 juni 2004 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
He eindelijk weet ik de bustijden 27 en 57 over het hele uur.![]()
Tot zover de boeiende meededelingen van Roy
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:12 schreef Nadientje het volgende:
heej magneet
WHAHAHAHAHAHAHA Droogquote:Op maandag 28 juni 2004 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
Tot zover de boeiende meededelingen van Roy
ja lach maarquote:Op maandag 28 juni 2004 11:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
let op ] achter [/quote gijsss.....
newbie
[..]
heej magneet
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:13 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
ja lach maar
[..]
heej magneet
ok kom maar opquote:Op maandag 28 juni 2004 11:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
that's it...... en nu naar les 2
een smiley toevoegen
ik ook, om twaalf uurquote:Op maandag 28 juni 2004 11:13 schreef Nadientje het volgende:
ik moet dalijk wel werken
Ik moet 3 uur reizenquote:Op maandag 28 juni 2004 11:13 schreef Nadientje het volgende:
ik moet dalijk wel werken
jeeeeejquote:Op maandag 28 juni 2004 11:14 schreef mr_Brown het volgende:
ben de foto's aan het uploaden van de befteling
waarheen dan en waarom? En zijn er vrouwen bij?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet 3 uur reizen
Vanavond wel bowlen en pizza etenMaar weer niet LIVE dus
als je een quote doet..... dan zie je onderin toch al die smileys .... die kan je toevoegen door erop te klikkenquote:Op maandag 28 juni 2004 11:14 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
ok kom maar op
ze suckenquote:Op maandag 28 juni 2004 11:14 schreef kepler het volgende:
hoe was de efteling?
Haha -->quote:Op maandag 28 juni 2004 11:15 schreef Thor-Nexium het volgende:
hahah
zou het goed gaanquote:Op maandag 28 juni 2004 11:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
als je een quote doet..... dan zie je onderin toch al die smileys .... die kan je toevoegen door erop te klikken![]()
probeer het maar eenswhehehe
nee dat is een posticon...quote:Op maandag 28 juni 2004 11:16 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
zou het goed gaan
Delft, omdat ik nog dingen moet regelen enzo. Ja, Carolien is er als het goed is nogquote:Op maandag 28 juni 2004 11:15 schreef kepler het volgende:
[..]
waarheen dan en waarom? En zijn er vrouwen bij?
dat was bovenin gijssquote:Op maandag 28 juni 2004 11:16 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
zou het goed gaan
Dan moet hij via "reageren" posten, niet via dat hok onderaan het scherm.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:17 schreef mr_Brown het volgende:
dat was bovenin gijssmaar je hebt nu wel de post icon gevonden
..... ik bedoelde onderin je scherm
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:18 schreef Thor-Nexium het volgende:
ik heb alleen maar post icons geloof ik
He, das last. Heb je die acceptgiro van FOK! dan al betaald?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:18 schreef Thor-Nexium het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:18 schreef Thor-Nexium het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:22 schreef Thor-Nexium het volgende:
alleen het word smilies wel maar daar staat niks achter
Je moet ook alleem maar producten van ome Gates gebruiken.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:23 schreef Thor-Nexium het volgende:
bij mij niet zal wel weer komen omdat ik een mac heb .
Heb met msn ook altijd dat probleem.
zou er bijna van overtuigt zijn jaquote:Op maandag 28 juni 2004 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je moet ook alleem maar producten van ome Gates gebruiken.
kut mac gijsquote:Op maandag 28 juni 2004 11:22 schreef Thor-Nexium het volgende:
kut leven ook
doe eens msn eens aanzetten danquote:Op maandag 28 juni 2004 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Delft, omdat ik nog dingen moet regelen enzo. Ja, Carolien is er als het goed is nogKom deze week nog een keer langs, mag je spelen met mijn Z1
kom maar kom maar kom maar......quote:Op maandag 28 juni 2004 11:26 schreef Thor-Nexium het volgende:
ik ga maar een neger op straat in mekaar slaan
dat ken ik wel.
ff kijken of ik mr brown zie
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan moet je codes leren, zodat je ze zelf kan schrijven= : D
= : )
= _ O _
= : P
= 8 - )
= ; (
= : (
= } : |
= : {
= : { w
= : 7
= * )
= O +
Dat zijn de belangrijkste wel denk ik...
zuchtquote:Op maandag 28 juni 2004 11:27 schreef Thor-Nexium het volgende:
ik zie ze bij juliie ook niet staan hoor
royquote:Op maandag 28 juni 2004 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan kan ik je ook niet helpen Gijs... Maar goed, ik ga maar eens richting Delft. Houdoe Gijsjes
bijnaquote:Op maandag 28 juni 2004 11:30 schreef Nadientje het volgende:
heej brown schiet es op met die fotos ik moet zo gaan
[middelvinger smiley]quote:Op maandag 28 juni 2004 11:28 schreef kepler het volgende:
doe eens msn eens aanzetten dan
[afbeelding]
deze fotodie rechter negerin wil aan haar blik te zien Strol gelijk nemen
de rest lacht hem uit
en ze zijn ook nog eens 14 jaar![]()
![]()
hij ZIET geen smileysquote:Op maandag 28 juni 2004 11:31 schreef Magneet het volgende:
beetje vaag thor maar : ) is; ) is
en _ O - is
en * O * is
en dan zijne r nog veeeel meer uiterdaardw el zonder spaties doen dan
en toch was het coolquote:Op maandag 28 juni 2004 11:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[middelvinger smiley]
Die negerin denkt "daar kan mijn stam een hele maand van eten". Die anderen lachen me uit omdat ik zojuist 30ct heb betaald voor een plastic muntje.
Hey ChOas.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:32 schreef Thor-Nexium het volgende:
ik denk maar dat ik zelfmoord ga plegen ik ken hier niet meer tegen
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[middelvinger smiley]
Die negerin denkt "daar kan mijn stam een hele maand van eten". Die anderen lachen me uit omdat ik zojuist 30ct heb betaald voor een plastic muntje.
Weet ik nietquote:Op maandag 28 juni 2004 11:33 schreef kepler het volgende:![]()
whahaha
cool, maar wat kan je met dat muntje doen dan?
niksquote:Op maandag 28 juni 2004 11:33 schreef kepler het volgende:
[..]![]()
whahaha
cool, maar wat kan je met dat muntje doen dan?
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet ik nietBrown had me binnen 30 seconden gerold.
No shit Sherlock.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:34 schreef Magneet het volgende:
mmm das dan echt vaag dat je helemaal geen smilies ziet.
Hoe vindt je mijn Hawaai-shirt trouwens Gijs?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
No shit Sherlock.
Hij is coolquote:Op maandag 28 juni 2004 11:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe vindt je mijn Hawaai-shirt trouwens Gijs?
Volgende meet moet je die van jou aantrekken! Gaan we samen op de foto!quote:Op maandag 28 juni 2004 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij is coolDe foto hangt al in posterformaat boven mijn bed
rust in vrede gijs whehehequote:Op maandag 28 juni 2004 11:33 schreef Thor-Nexium het volgende:
KNAL
er staan er hier nog een paar die ik niet gepost heb..... kreeg een lamme klauw van het copy/pastequote:Op maandag 28 juni 2004 11:39 schreef Nadientje het volgende:
leuke fotos![]()
![]()
Whahahahaha die foto's van Strol zijn BRILJANTquote:Op maandag 28 juni 2004 11:38 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lievquote:Op maandag 28 juni 2004 11:41 schreef Nadientje het volgende:
klef.jpg
dezequote:Op maandag 28 juni 2004 11:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahaha die foto's van Strol zijn BRILJANT
![]()
![]()
![]()
whehehehehequote:Op maandag 28 juni 2004 11:41 schreef Nadientje het volgende:
klef.jpg
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:44 schreef Nadientje het volgende:
brown mag ik ze misschien in een zip filetje hebben in originele grootte.. hoeft nu niet maar wil ze graag afdrukken en dan moet ik ze iets groter hebben
Die had niet gehoeven Gijs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |