Verder: Yvonne's roddelrubriek met heet nieuws, de column en uiteraard veel leuke muziek. Details vind je op www.actionradio.nlquote:Favoriete muziek:
Rock
Favoriete artiest:
Eén favoriete artiest opnoemen is voor een DJ onmogelijk!
Favoriete DJ:
Rob Stenders, omdat hij lekkere flauwe humor combineert met sterke interviews.
Waarom jij als nieuwe BNN jock op 3FM:
Ik ben jong en pas dus goed bij het publiek van 3FM en BNN. Verder probeer ik een stijl te creëren, waarin bijvoorbeeld tv-fragmentjes terugkomen.
Is dat nog mogelijk dan?quote:Op zondag 27 juni 2004 21:35 schreef static het volgende:
We zijn iig wat eerder om e.e.a. door te spreken; niet alle smeuige en ranzige details van vorig jaar zijn bespreekbaar c.q. geschikt om uitgezonden te worden, dan gaan er nl. nogal wat reputaties naar de filestijnen enzo.
hier ook, het gaat me nu te verquote:Op zondag 27 juni 2004 23:24 schreef static het volgende:
*afmeldt*
Nee. Meestal 2 uur en 40 minuten.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:19 schreef TimmyAsd het volgende:
duurt het trouwens echt 2 en een half uur?
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee. Meestal 2 uur en 40 minuten.
Wij zijn wel eerder weg.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee. Meestal 2 uur en 40 minuten.
Heb je het nummer van de taxi al?quote:Op maandag 28 juni 2004 14:51 schreef static het volgende:
[..]
Wij zijn wel eerder weg.
Vraag ik aan de taxichauffeur.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heb je het nummer van de taxi al?
ivm traagheid kan deze ook:quote:Op maandag 28 juni 2004 12:09 schreef Nolius het volgende:
Laffer en Static live over hun meeting in FOK!Radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |