kan je die ff doorsturen naar groentije ? donald had een invite gekregen paar posts hoger. maar stond verdoken aangegevenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:02 schreef Bleh het volgende:
Hey ik heb maar één invite gekregen
Ga nu nu donald_dick inviten...
Gedaan.
is je mail gewoon mij(apenstaart)isdronken.nl of probeer je nog een ander mail duidelijk te maken ?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:10 schreef groenteboer het volgende:
indien enigszins mogenlijk zou ik graag een invite krijgen voor mij @ isdronken.nl
muchos kusjes enzo voor degene die mij invite
de wortels!
jij hebt te lang met een zak over je hoofd geleefd...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:17 schreef JohnDope het volgende:
WTF is GMAIL?
We hebben icq. msn. irc. en te veel email adressen? Volgens mij moet je wel heel communicatiegeorienteerd zijn lees chatverslaafd, om nu ook weer aan de G(ay)mail te gaan
En andersl lees je de OP even, voor je besluit te reageren in een topicquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:17 schreef JohnDope het volgende:
WTF is GMAIL?
ik verwees naar je avatarquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:25 schreef JohnDope het volgende:..
En jumpie ik heb niet lang met een zak over me kop geleefd, maar ik ben een jaar of 3 geleden al afgekicked van de internet wereld, ik heb geen vrienden op internet en niemand heeft me telefoonnummer, me leven is al druk genoeg, misschien dat ik daarom niet weet wat gmail is.
..
hehequote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:30 schreef Jump het volgende:
[..]
ik verwees naar je avatar
Hoe moest ik weten dat je een invite gelijk moet activeren, en als je dat niet doet, dat die dan niet meer actief is?? Ik d8 dat ik gerust kon w88. Hoe vaak moet ik dan nog zeggen dat het me spijt?quote:Op maandag 28 juni 2004 15:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dit is niet 1x maar 2x gebeurt
Eerst zeggen "ik zit klaar "en dan verdwijnen En dàt maakte mij dus argwanend en toen ik dus het profiel ging checken en zag dat 't om iemand ging die nog maar net op fok was ging ik er van uit dat die "iemand " het leuk vond om de boel te beduvelen en toen heb ik den link dus naar iemand gestuurd die ik wèl betrouwbaar achtte.
Gaat mrfox nog een beetje over me zitten liegen òòk![]()
Als je het er niet mee eens was ( met mijn beslissing ) had je eerder moeten reageren dat had ik wèl op prijs gesteld. Op deze manier wek je nou niet bepaald een betere indruk vind ik .......
1000 MB ruimtequote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:40 schreef JohnDope het volgende:
kan iemand mij nou een voordeel noemen van GMAIL?
nou als het alleen om die 1000 mb gaat dan heb ik dat niet nodig.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:44 schreef mrfox het volgende:
[..]
1000 MB ruimte
het apestaartje werkt niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:48 schreef damatrix het volgende:
Mag ik ook op de lijst?
nanhoe at xs4all punt nl
Wordt gedaan ivm privacy.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
het apestaartje werkt niet?
test: billgates@microsoft.com
edit werkt wel.
OOW tegen die adresrovers. ik zou daar niet zo wakker van liggen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:51 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wordt gedaan uivm privacy.
Kan iet zomaar iemand knippen en plakken.
hoe ze het schrijven maakt me totaal niks uit, zolang ik er mailadres kan van makenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
het apestaartje werkt niet?
test: billgates@microsoft.com
edit werkt wel.
De kans is groot dat ze jou niet 'adde'n' omdat het irritant over komt dat "at" & "punt".
Ja maar als die spamboeren slim zijn dan hebben ze meerdere filters niet alleen op @tjes neem ik aan. Het wordt wel een stukje moeilijker gemaakt, dat wel, maar je kan altijd nog je best doen om hier weer een filter voor te maken, dat levert in ieder geval veel geld op.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:52 schreef Jump het volgende:
[..]
hoe ze het schrijven maakt me totaal niks uit, zolang ik er mailadres kan van maken
en at ipv is handig voor spam tegen te gaan
Nee.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:52 schreef JohnDope het volgende:
OOW tegen die adresrovers. ik zou daar niet zo wakker van liggen.
tuurlijk wel. spambots pikken die adressen echt wel op, als ze gewoon worden neergezet.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
OOW tegen die adresrovers. ik zou daar niet zo wakker van liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |