had naar het usernummer gekeken en dat is ergens in de 14000. In profiel heb je ook "Geregistreerd op: woensdag 8 augustus 2001 @ 12:31". Dus die is er ook niet speciaal voor aangemeld.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:33 schreef Alter_Ego het volgende:
Waarom zet je supaknakka wel in de lijst, hij heeft maar 3 posts :/
als je lief bentquote:Op maandag 28 juni 2004 21:58 schreef pleevis het volgende:
jongens, voeg mij nou maar toe aan die lijst, want ik ben een die hard fokker...![]()
ik post alleen nooit, en heb eigenlijk iemand anders email moeten gebruiken om hier te registreren...
ik wilde dus al een tijdje registreren, maar had de hele tijd een hotmail adres, waar ik iets aan wil doen dmv gmail, want gmail is the bomb![]()
Hmmm ik weet ook niet goed wat ik van mijn aanvaring met mrfox moet denken, hij staat wel op het lijstje met de " gelukkigen " maar hoe hij daar op beland is heb ik niet uit kunnen vissen. Is er voor mij wel door iemand een invite aan hem verstuurdquote:Op maandag 28 juni 2004 21:38 schreef Jump het volgende:
maar zal vanavond eens verderzien naar wie er nu allemaal in de lijst staat met amper 1 post
hij stond eerst op de lijst van de wachtenden. dan is er invite naar hem gestuurd en zal die verplaatst zijn.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hmmm ik weet ook niet goed wat ik van mijn aanvaring met mrfox moet denken, hij staat wel op het lijstje met de " gelukkigen " maar hoe hij daar op beland is heb ik niet uit kunnen vissen. Is er voor mij wel door iemand een invite aan hem verstuurdEn zo ja , wat is dąąr dan mee gebeurt ? Het maakt toch een erg vreemde indruk als je eerst uitgebreid gaat klagen dat je een invite bent misgelopen en vervolgens niet eens de moeite neemt om je nieuwe invite in gebruik te nemen.
![]()
Om 12.49 meld hij dat ie klaar staat om de invite in ontvangst te nemen en om en om 17.55 u komt hij pas klagen dat de link onbruikbaar is. Beetje erg laat als je zegt klaar te staan niet waar ?![]()
En ondanks mijn oproepen liet hij daar tussen in nix van zich horen.
Maar goed wat vind jij dat ik er mee aan moet![]()
Ik vind het eigenlijk erg vervelend dat het zņ gelopen is![]()
geen brilquote:Op maandag 28 juni 2004 22:24 schreef deedeetee het volgende:
@ jump :
Hmmppf volgens mij zitten er errug donkere glazen in die bril van jou
ik beslis dan zelf wel wat ik ermee aan moet
Welke lijst?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:43 schreef Jump het volgende:
@deedeetee:
aah, maar in het echte leven geen bril
vond die avatar ooit eens op GoT en vond het een toffe![]()
ik ben zo:![]()
@vampier:
Daffodil31LE
deze staat vanboven in de lijst
de lijst uit de openingspostquote:Op maandag 28 juni 2004 22:47 schreef Vampier het volgende:
[..]
Welke lijst?
Tnx!quote:Op maandag 28 juni 2004 23:13 schreef Jump het volgende:
Hare en sport_life toegevoegd
gaan maffe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |