Bedankt he!quote:Op zondag 27 juni 2004 20:00 schreef Adugra het volgende:
sheepcidus heeft een invite gekregen !!!
Oke, mijn fout. Maar is het dan teveel gevraagd om nog een keer op de lijst te mogen?????quote:Op maandag 28 juni 2004 13:44 schreef Funnie het volgende:
mrfox. het ging daar helemaal niet om. Het ging om het feit dat je zei dat je er klaar voor zat. En iemand heeft toen de moeite genomen om jou er 1 te sturen. (speciaal voor jou terwijl jij niet eens boven aan stond !!!) Vervolgens nam je het niet aan. Maw je zat helemaal niet klaar. En toen pas kwam hij erachter dat je je net geregistreert had. En hebben ze hem naar iemand toe gestuurt die wel klaar zat. punt uit.
post eerst wat meerquote:Op maandag 28 juni 2004 13:51 schreef pleevis het volgende:
Naam: Tobias
Email: -knip mail-
Jump, kun jij me er weer op plaatsen?quote:Op maandag 28 juni 2004 13:54 schreef Jump het volgende:
Lijst geupdate
[..]
post eerst wat meer
je bent kwartier geleden nog maar geregistreerd
ik weet het, working on it horquote:Op maandag 28 juni 2004 13:54 schreef Jump het volgende:
Lijst geupdate
[..]
post eerst wat meer
je bent kwartier geleden nog maar geregistreerd
Ik heb ook geen invites te vergevenquote:Op maandag 28 juni 2004 12:56 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb òòk weer helemaal geen invites gekregen![]()
Wat vàls van google![]()
Dit is niet 1x maar 2x gebeurtquote:Op maandag 28 juni 2004 13:44 schreef Funnie het volgende:
mrfox. het ging daar helemaal niet om. Het ging om het feit dat je zei dat je er klaar voor zat. En iemand heeft toen de moeite genomen om jou er 1 te sturen. (speciaal voor jou terwijl jij niet eens boven aan stond !!!) Vervolgens nam je het niet aan. Maw je zat helemaal niet klaar. En toen pas kwam hij erachter dat je je net geregistreert had. En hebben ze hem naar iemand toe gestuurt die wel klaar zat. punt uit.
nope je hebt helemaal gelijk, en wat mij betreft kan hij het vergeten. Als ik invites krijg en hij is aan de beurt. Dan wordt hij door mij iig overgeslagen !quote:Op maandag 28 juni 2004 15:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dit is niet 1x maar 2x gebeurt
Eerst zeggen "ik zit klaar "en dan verdwijnen En dàt maakte mij dus argwanend en toen ik dus het profiel ging checken en zag dat 't om iemand ging die nog maar net op fok was ging ik er van uit dat die "iemand " het leuk vond om de boel te beduvelen en toen heb ik den link dus naar iemand gestuurd die ik wèl betrouwbaar achtte.
Gaat mrfox nog een beetje over me zitten liegen òòk![]()
Als je het er niet mee eens was ( met mijn beslissing ) had je eerder moeten reageren dat had ik wèl op prijs gesteld. Op deze manier wek je nou niet bepaald een betere indruk vind ik .......
Zo hee, jij bent goed bezigquote:Op maandag 28 juni 2004 16:37 schreef Tootoo het volgende:
[5 namen]
Hebben een invite bij deze, dat zijn al 10 invites weggegeven door mij
Ben toch wel benieuwd wat je wou zeggen?quote:Op maandag 28 juni 2004 16:53 schreef Troel het volgende:
never mind
Wilde even een verhaal gaan ophangen over mensen onder de 100 posts, maar 'k ben bang dat dat alleen maar bagger teweeg brengt
Dan kan je ze net zo goed de toegang tot de lijst gaan weigeren, omdat ze dan toch nooit aan de beurt komen.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:59 schreef Funnie het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd wat je wou zeggen?
Dit is wat ik denk. Mijn menig dus.
Mensen die al jaren lid zijn van fok. Maar gewoon actieve lurkers enzo
zijn. Kunnen wat mij betreft in de lijst. Door registratie datum kun je zien of ze al een tijd lid zijn of niet. Dan maken mij de posts aantal niet eens uit.
Mensen die zich hier speciaal voor aanmelden vind ik heel anders.
Ze mogen wat mij betreft wel op de lijst. Maar achteraan. En als er mensen komen die eerder lid waren dan hun. Gaan die gewoon weg voor. Das mijn idee dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |