je aanvraag is verloren gegaan bij de postquote:Op zondag 27 juni 2004 22:48 schreef deff het volgende:
kan je mij ook weer terug zetten, just in caser whoop het niet meer gaat lezen (mail addy is ook niet zichtbaar anders had ik wel gemaild).
tia
toegevoegdquote:Op zondag 27 juni 2004 22:50 schreef Alter_Ego het volgende:
Als iemand mij er ook bij kan zetten
AlterEgo
[at]planet[punt]nl
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:51 schreef Jump het volgende:
[..]
QG heeft ondertussen een invite verstuurd naar Weeman-Diederik
krijg bij xs4all dusdanig idiote hoeveelheden spam binnen dat ik soms de moeite niet neem om het ffkes op me gemak te lezen.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:50 schreef Jump het volgende:
[..]
je aanvraag is verloren gegaan bij de post
je staat erbij
Goed en hoe krijg ik nu dus tóch een GMail account??quote:Op zondag 27 juni 2004 21:00 schreef Jump het volgende:
[..]
aah, diegene die je je een invite gestuurd heeft zal na paar dagen gezien hebben dat deze nog niet gebruikt was en zal deze dan doorgesturud hebben naar de bovenste die toen op de lijst stond
ik kan je anders wel terug in de lijst plaatsen. is korte lijs ten wachttijd zal niet echt zo lang zijn nu (hopelijk)quote:Op zondag 27 juni 2004 22:56 schreef onanymous het volgende:
[..]
Goed en hoe krijg ik nu dus tóch een GMail account??
mail adres is -knip-
da's nummer 2... was de 1e al geweest? iig heb ik 'm naar nummer 3 gestuurd (pimpin)quote:Op maandag 28 juni 2004 00:24 schreef GenesiZ het volgende:
Ik heb mijn invite naar KOS gestuurd.
Veel plezier ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |