quote:Op zondag 27 juni 2004 20:12 schreef bemeall het volgende:
k heb een tijdje afgewacht, maar zet me toch maar op de lijst
bemeall
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 juni 2004 20:24 schreef modestus het volgende:
kan ik op het ljstje? joost[apenstaartje]yoc[punt]nl
Okidoki.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:27 schreef Miss_Nexhil het volgende:
Invitation sent to : DarkGhostNL
en sylvesterrr, goed gelukt vandaag ?quote:Op zondag 27 juni 2004 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
[..]
Okidoki.
wie heeft antwoord op mijn vraag?quote:Op zondag 27 juni 2004 19:22 schreef onanymous het volgende:
vaag :S ik zie dus nu dat ik al een invite gehad heb, maar ben er wat laat achter (4 daagjes te laat)
ik zie de mail hier
[..]
maar klik maar even op die link :S
hij is al vergeven maar er staat niets over een expiration time ofzo??
Hoe krijg ik nu toch een Gmail account??
wat is de juiste meldingdat het krijgt? dat de invite al gebruikt is voor iemand anders ?quote:Op zondag 27 juni 2004 20:40 schreef onanymous het volgende:
[..]
wie heeft antwoord op mijn vraag?
Ja hoor.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:37 schreef Jump het volgende:
[..]
en sylvesterrr, goed gelukt vandaag ?
Geregistreerd op: zondag 27 juni 2004 @ 20:33quote:Op zondag 27 juni 2004 20:49 schreef Xevox het volgende:
Xevox
xevox_shift[at]hotmail[dot]com
check die post daarboven van me maar dan kan je de melding zelf zien... hij geeft idd dat iemand anders hem al heeft geclaimd :Squote:Op zondag 27 juni 2004 20:43 schreef Jump het volgende:
[..]
wat is de juiste meldingdat het krijgt? dat de invite al gebruikt is voor iemand anders ?
aah, diegene die je je een invite gestuurd heeft zal na paar dagen gezien hebben dat deze nog niet gebruikt was en zal deze dan doorgesturud hebben naar de bovenste die toen op de lijst stondquote:Op zondag 27 juni 2004 20:57 schreef onanymous het volgende:
[..]
check die post daarboven van me maar dan kan je de melding zelf zien... hij geeft idd dat iemand anders hem al heeft geclaimd :S
ik ook nietquote:Op zondag 27 juni 2004 20:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb nu al een week gmail, maar heb nog steeds geen invites gekregen
slar, heb sylversterrr en airraid ook url en pass gegeven van die "admin". aangezien geen enkel van ons 3 dit weekend veel aanwezig was. het is gisteren middag beetje uit de hand gelopen, 's avonds 50 man van lijst mogen halenquote:Op zondag 27 juni 2004 21:06 schreef Slarioux het volgende:
Was ie weer
het duurde bij mij ok zolangquote:Op zondag 27 juni 2004 20:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb nu al een week gmail, maar heb nog steeds geen invites gekregen
toegevoegdquote:Op zondag 27 juni 2004 21:50 schreef Verse_Koffie het volgende:
Mag ik misschien ook op de lijst?
-knip-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |