Thnx KNAKquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:01 schreef KNAK het volgende:
add zimnako to the list
Hij mag dan wel nieuw zijn maar ik ken hem goed en zal zijn invites hier uitdelen
ook niet in de bulk mail ?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:10 schreef Groentjie het volgende:
Wie kan me een nieuwe sturen, heb dus 1 gedaan op groentjie [at] hotmail.com maar dat heeft blijkbaar niet gewerkt, want sta er niet meer op en heb dus niks ontvangen.
dus dan maar op m.stuger [at] hetnet.nl
Thanks
Daarom houdt ik bij wie ik geinvited heb en check of die wel goed is aangekomen. Jammer dat niet iedereen dat doetquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:02 schreef deff het volgende:
dat kan soms wel een probleem zijn...
Neem mij bvb, ik heb van user Whoops al een invite gehad (volgens de topics) maar omdat ik die niet verwachte heb ik die met het spam mee verwijderd.
Nu is er voor mij geen enkele mogenlijkheid om in contact te treden met whoops of hij/zij hem opnieuw wil zenden (ik heb de pm functie hier nog niet gevonden)..
Mag ik er ook weer bij? Yo-mama, MaTTers en NijnKonijn staan er al wel weer op, maar ik nog nietquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zou jet Yo-mama, rubll, MaTTers en NijnKonijn ook ff terug op het lijstje kunnen zetten?...![]()
Ik heb al van iemand anders een invite gehad.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:39 schreef PrivateRyan het volgende:
Als ik nu reageer, heb ik er dan één rond kerstmis?.
privateryan[at]fok.nl privateryan
Je moet eerst bevestigen dat dat e-mail adres wel echt van jouw is denk ik. Normaal heb je 2 mails gekregen over dat passport, in 1 van die mails staat een link waarop je moet klikken om te bewijzen dat dat adres echt is, dan pas kan je je naam wijzigen. Hier is het toch zo gelukt, ook met een gmail account...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:36 schreef koele het volgende:
ff een vraagje... sinds ik met mn gmail een passport heb aangemaakt, kan ik mn naam in msn niet meer veranderen... iemand een oplossing?
nou ?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:48 schreef Kiedis het volgende:
waarom de fuck ben ik weer 4 plaatsen terug gezakt ?
omdat er een paar users waren waarvan gemeld was dat ze een uitnodiging zouden krijgen, maar deze niet hebben gehad. Omdat ze eerder in de rij stonden,mogen ze ook weer bovenaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:48 schreef Kiedis het volgende:
waarom de fuck ben ik weer 4 plaatsen terug gezakt ?
tering, doe es rustigquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:58 schreef Kiedis het volgende:
[..]
nou ?
ok sorry voor mijn overhaaste reactiequote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tering, doe es rustig
De user naam vet schrijven anders ziet jump of een ander hem nietquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:49 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Eindelijk een invite! #1 ga ik nu inviten
Slindenau ofzo...
Edit: Slindenau [aaat home puntje nl] is geinvited
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |