zoek efff in dit forum is al eerder een topic overgeweest..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:36 schreef koele het volgende:
ff een vraagje... sinds ik met mn gmail een passport heb aangemaakt, kan ik mn naam in msn niet meer veranderen... iemand een oplossing?
Inmiddels ontvangen en geactiveerd.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:46 schreef TjetMaster het volgende:
White__Tiger heeft een invite toegestuurd gekregen van mij.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:57 schreef DaCybrSrfr het volgende:
* mien-moeke heeft nog altijd geen invites...:(:(
You're welcomequote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:05 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Inmiddels ontvangen en geactiveerd.
Hartstikke bedankt![]()
![]()
Hij was helaas al gebruikt, maar toch bedankt..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:07 schreef Bleh het volgende:
OK dan doe ik slindenau, die moet dan even oppassen of donald_dick die invite niet misbruikt!
Ga nu de invite forwarden.
Ik heb donald_dick ook gevraagd deze niet te gebruiken.
En slindenau gezegd dat hij even moet melden of het dan wel/niet gelukt is.
Ja, heb nu al 2 week Gmail, majaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:19 schreef deedeetee het volgende:
[..]
ooooooo...... dat is wel errg sneu en je bent al een week aan 't wachten dacht ik ?
Jouw naam kwam op de lijst langs toen ik stapels invites had. Dat waren nog eens tijden
Misschien krijgen we morgen wel invites![]()
Laat ZX9R de invite opnieuw sturen naar dat andere adres .quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:46 schreef Groentjie het volgende:
op mijn hotmail gaat het dus blijkbaar niet goed.
dan svp op de lijst onder m.stuger [at] hetnet.nl?
Zou jet Yo-mama, rubll, MaTTers en NijnKonijn ook ff terug op het lijstje kunnen zetten?...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:57 schreef Bleh het volgende:
Dat is niet zo netjes dick!misschien wel asociaal, had er nog een mail over gestuurd!
Maar ja niks meer aan te doen. Jump kun je slindenau weer op de lijst zetten?
dat kan soms wel een probleem zijn...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Laat ZX9R de invite opnieuw sturen naar dat andere adres .
Done!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:28 schreef The_Hives het volgende:
Ik meld me ook aan![]()
bakkerclan op wanadoo.nl
heb uiteraard eerst de search gebruikt, maar helaas, kon niets vinden...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:56 schreef mschol het volgende:
[..]
zoek efff in dit forum is al eerder een topic overgeweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |