Nou ik lig daar niet wakker van hoor. Ik heb meerdere emailadressen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
tuurlijk wel. spambots pikken die adressen echt wel op, als ze gewoon worden neergezet.
Ik heb meerdere domeinen en dan kun je d'r aardig gestoord van worden wat je allemaal in de mailbox krijgt.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nou ik lig daar niet wakker van hoor. Ik heb meerdere emailadressen.
ik ook, maar dan nog, spam heb ik liever niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nou ik lig daar niet wakker van hoor. Ik heb meerdere emailadressen.
Ik zal hem proberen te forwarden! Zal ik later doen want nu gaan er wat mensen door elkaar inviten.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:06 schreef Jump het volgende:
[..]
kan je die ff doorsturen naar groentije ? donald had een invite gekregen paar posts hoger. maar stond verdoken aangegeven
de bovenstequote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:56 schreef ZX9R het volgende:
@ jump, wie kan ik er 1 sturen?
Ik heb 1 invite te vergeven!
je moet maar eens melden als je hem doorstuurtquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:59 schreef Bleh het volgende:
[..]
Ik zal hem proberen te forwarden! Zal ik later doen want nu gaan er wat mensen door elkaar inviten.
Voor de andere mensen: als je niet weet wie te inviten lees dan de uitleg in de OP eens door...
Jump, mag ik nou wel of niet op het lijstje?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:52 schreef Jump het volgende:
[..]
hoe ze het schrijven maakt me totaal niks uit, zolang ik er mailadres kan van maken
en at ipv is handig voor spam tegen te gaan
We zullen hem netjes inpakken met kerstpapier met een strikje er omheen en daarna naar je opsturenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:39 schreef PrivateRyan het volgende:
Als ik nu reageer, heb ik er dan één rond kerstmis?.
privateryan[at]fok.nl privateryan
Zes nieuwe invites maar liefst !!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:24 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb 6 nieuwe invites, die ga ik nu versturen aan:
De bovenste van de lijst.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:55 schreef teig het volgende:
ik heb dr ook een. Jump wie mag???
Ik heb nog nooit gehad..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zes nieuwe invites maar liefst !!!!!!!!!!![]()
En ik had alweer nix vandaag !![]()
het leven is niet rechtvaardig![]()
ooooooo...... dat is wel errg sneu en je bent al een week aan 't wachten dacht ik ?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb nog nooit gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |