quote:Op zondag 27 juni 2004 17:16 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
"Gelieve te wachten met oversteken. Er kan nog een rollator aankomen."
quote:Op zondag 27 juni 2004 17:23 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
"Kijk uit, loslopende bejaarden zonder rollator. Dit gebied betreden op eigen risico"
Goeiemorgen meneer mango!quote:Op zondag 27 juni 2004 17:24 schreef xman het volgende:
Môge![]()
Aan een doosje vol aardeien knabbelt!![]()
Haha die step!quote:Op zondag 27 juni 2004 17:25 schreef beaverhausen het volgende:
De Grote CBR Rollator Race 2004
[afbeelding]
"Op uw plaatsen. Klaar. Af!"
Haha ja lekker hoor...beetje gaar maar verder doet alles het nog!quote:Op zondag 27 juni 2004 17:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Goeiemorgen meneer mango!
Lekker geslapen?
Ow gelukkig. Geen onderdelen met permanente beschadigingen?quote:Op zondag 27 juni 2004 17:27 schreef xman het volgende:
[..]
Haha ja lekker hoor...beetje gaar maar verder doet alles het nog!
Kei goedquote:En hoe is het met Beavie?![]()
Hé hagenees, je hebt wat gemist gister! Het was net Queer as Folk in de Bolke man! Leuke mannen overal waar het oog reikt. En het was bloedje heet! En druk ja.quote:Op zondag 27 juni 2004 17:28 schreef XMN8R het volgende:
nouhou...
Ik heb het al zo moeilijk sinds ik met mijn brommobiel te water ben geraakt omdat ik mijn hoed even recht deed.... mijn hoed is nooit meer teruggevonden in het vijvertje
[afbeelding]![]()
En jij zo van: M'n hoed wat doe je?!quote:Op zondag 27 juni 2004 17:28 schreef XMN8R het volgende:
nouhou...
Ik heb het al zo moeilijk sinds ik met mijn brommobiel te water ben geraakt omdat ik mijn hoed even recht deed.... mijn hoed is nooit meer teruggevonden in het vijvertje
[afbeelding] :'(
Oeh!quote:Op zondag 27 juni 2004 17:30 schreef xman het volgende:
[..]
Hé hagenees, je hebt wat gemist gister! Het was net Queer as Folk in de Bolke man! Leuke mannen overal waar het oog reikt. En het was bloedje heet! En druk ja.
*stelt lief maastrichts accent voor*quote:Op zondag 27 juni 2004 17:29 schreef beaverhausen het volgende:
Kei goed
Nouhouuu!quote:Op zondag 27 juni 2004 17:32 schreef xman het volgende:
[..]
*stelt lief maastrichts accent voor*![]()
![]()
![]()
Plucked her eyebrows on the wayquote:Op zondag 27 juni 2004 17:34 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
"en als het dan weekend is, meet ik mij een andere identiteit aan"
hihihiquote:Op zondag 27 juni 2004 17:34 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
Je weet niet half hoe leuk het buiten 't Bölke wasquote:Op zondag 27 juni 2004 17:30 schreef xman het volgende:
Hé hagenees, je hebt wat gemist gister! Het was net Queer as Folk in de Bolke man! Leuke mannen overal waar het oog reikt. En het was bloedje heet! En druk ja.
Een jongen die Tuut heet?quote:Op zondag 27 juni 2004 17:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe leuk het buiten 't Bölke was
Ben je Tuut nog tegen gekomen in het schuim?
tjaquote:Op zondag 27 juni 2004 17:47 schreef Cazman het volgende:
Een jongen die Tuut heet?
Ahquote:Op zondag 27 juni 2004 17:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe leuk het buiten 't Bölke was
Ben je Tuut nog tegen gekomen in het schuim?
ietsiepietsie ouder dan de gemiddelde leeftijd hierquote:Op zondag 27 juni 2004 17:48 schreef skizmo het volgende:
en wat mag dat dan wel zijn ???
wat is de gem. leeftijd hier dan?quote:Op zondag 27 juni 2004 17:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ietsiepietsie ouder dan de gemiddelde leeftijd hier
niet té oud natuurlijk (geen dinosaurussen!); jij bent (met jouw leeftijd) nog steeds welkom
18quote:Op zondag 27 juni 2004 17:57 schreef WAik het volgende:
[..]
wat is de gem. leeftijd hier dan?
ik gok 23/24quote:Op zondag 27 juni 2004 17:57 schreef WAik het volgende:
wat is de gem. leeftijd hier dan?
ik denk ook zoietsquote:Op zondag 27 juni 2004 18:00 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik gok 23/24
de jongste is 18...quote:Op zondag 27 juni 2004 18:00 schreef xman het volgende:
[..]
18![]()
22quote:Op zondag 27 juni 2004 18:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik denk ook zoietsof meer richting 22
da dacht ik ookquote:Op zondag 27 juni 2004 18:02 schreef WAik het volgende:
[..]
22![]()
Ik denk dat het gemiddelde wel rond de 25/26 zit, aangezien er enkele uitschieters naar boven zijn. Fulco, XMN8R, ERROR zitten veilig binnen de 30-iger jaren. En ik ben zelf ook 27, Beavie 28.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de jongste is 18.... nou ja... tizmo is er jammer genoeg nie meer, die is 17.
Dit topic is dan ook aan die groep opgedragen: de oudere jongeren van dit topicquote:Op zondag 27 juni 2004 18:03 schreef Jerruh het volgende:
da dacht ik ook
alhoewel, twoflower, DM en consorten zorgen wel voor een verhoging dus ik denk dat 24 beter in de buurt komt
Doewd!!quote:Op zondag 27 juni 2004 18:05 schreef xman het volgende:
[..]
Ik denk dat het gemiddelde wel rond de 25/26 zit, aangezien er enkele uitschieters naar boven zijn. Fulco, XMN8R, ERROR zitten veilig binnen de 30-iger jaren. En ik ben zelf ook 27, Beavie 28.
een soort van newbee?!quote:Op zondag 27 juni 2004 18:07 schreef Jerruh het volgende:
ik voel me nu opeens errrrug jong.
Je bent ouder?quote:Op zondag 27 juni 2004 18:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doewd!!
ik ontken alles
Slotje! Ban!quote:Op zondag 27 juni 2004 18:11 schreef xman het volgende:
[..]
Je bent ouder?![]()
Uhm.. Ik ben 17quote:Op zondag 27 juni 2004 18:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de jongste is 18.... nou ja... tizmo is er jammer genoeg nie meer, die is 17.
daggutniequote:Op zondag 27 juni 2004 18:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
een soort van newbee?!
Helemaal mee eens !quote:Op zondag 27 juni 2004 18:12 schreef wizarddragon het volgende:
Stelletje opoe's hier..
quote:Op zondag 27 juni 2004 18:13 schreef Qecion het volgende:
[..]
Uhm.. Ik ben 17
hmmz...quote:Op zondag 27 juni 2004 18:14 schreef Jerruh het volgende:
daggutnie.
man ik ben dna wel nie de langs zittende, ik ben zeker een aanwinst geweest voor het topic...ofzoquote:Op zondag 27 juni 2004 18:18 schreef XMN8R het volgende:
[..]
hmmz...
*bushokje weer opberg*
Hebben jullie het over mij?quote:Op zondag 27 juni 2004 18:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
aanwinst voor het topic.
Mijn eerste homo post was in de Centraal Homo Topic Deel LXXX (80)quote:Op zondag 27 juni 2004 18:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
een soort van newbee?!
Hoe toepasselijk!quote:Ishit I always miss all the fun!
*naar IKEA rij, laagste kastje uitzoek en aan jerruh geef*quote:Op zondag 27 juni 2004 18:19 schreef Jerruh het volgende:
man ik ben dna wel nie de langs zittende, ik ben zeker een aanwinst geweest voor het topic...ofzo.
ik nie op kastquote:Op zondag 27 juni 2004 18:22 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*naar IKEA rij, laagste kastje uitzoek en aan jerruh geef*
zooo, dan zit je er lekker makkelijk op
remember to look at the PI
*instemt*quote:Op zondag 27 juni 2004 18:12 schreef wizarddragon het volgende:
Stelletje opoe's hier..
sjoequote:Op zondag 27 juni 2004 18:23 schreef Jerruh het volgende:
ik nie op kast.
ik wilde alleen ff de kans aangrijpen om mijn (on)nut aan te tonen.
tja, je kunt ook moeilijk aan inso vragen of ze een ban wilt geven als ze erachter komt dat je eigenlijk een oude vieze man bentquote:Op zondag 27 juni 2004 18:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Slotje! Ban!
die goede oude tijd... zucht...quote:Op zondag 27 juni 2004 18:22 schreef xman het volgende:
Mijn eerste homo post was in de Centraal Homo Topic Deel LXXX (80)
Dat was 8 november 2002 Dat waren de tijden hè XMN8R?
quote:Op zondag 27 juni 2004 18:27 schreef XMN8R het volgende:
[..]
die goede oude tijd... zucht...
www.ns.nlquote:Op zondag 27 juni 2004 18:25 schreef WAik het volgende:
[..]
tja, je kunt ook moeilijk aan inso vragen of ze een ban wilt geven als ze erachter komt dat je eigenlijk een oude vieze man bent![]()
![]()
jij mij op transport willen stellen??quote:Op zondag 27 juni 2004 18:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
www.ns.nl
Zoek maar een treintje uit. Kan wat vertraging zijn.
quote:Op zondag 27 juni 2004 18:29 schreef Gerdo het volgende:
Goeie smiddags!.
Yaerrúúúúúhhhhh!quote:Op zondag 27 juni 2004 18:30 schreef Jerruh het volgende:
gerdoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
Hollanddddd!quote:Op zondag 27 juni 2004 18:30 schreef WAik het volgende:
[..]@ gerdow
en we zijn door!
quote:Op zondag 27 juni 2004 18:29 schreef WAik het volgende:
[..]
jij mij op transport willen stellen??
doe es lief
me 2.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:31 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Hollanddddd!.
.
Vanavond Tsjechië - Denemarken, ben benieuwd!.
Ik heb meer posts dan jijquote:
tsss die nukkige bejaarden van tegenwoordig...quote:Op zondag 27 juni 2004 18:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben woensdag de hele dag vrij, maar donderdag moet ik weer gewoon werken: oh jee!quote:Op zondag 27 juni 2004 18:32 schreef WAik het volgende:
[..]
me 2.
* Gerdo al zin krijgt in woensdag, want dan is de vakantie begonnen, lekker bbq-en, en dan bieren + feesten
Mijn bushokje, wat doe je?!quote:
ik meer dan jijquote:Op zondag 27 juni 2004 18:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb meer posts dan jij
Da's de ouwe tijd?quote:Op zondag 27 juni 2004 18:27 schreef XMN8R het volgende:
[..]
die goede oude tijd... zucht...
Zoek de verschillen:quote:Op zondag 27 juni 2004 18:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb meer posts dan jij
Bedankt voor het lenen!quote:Op zondag 27 juni 2004 18:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Mijn bushokje, wat doe je?!
ik ben blij dat het er nu gem. 68 per dag zijn 9tijdens mijn pfeiffer waren het er 100 gem. hehe)quote:Op zondag 27 juni 2004 18:37 schreef Cazman het volgende:
Jullie hebben ziekelijk meer posts.
ik verwacht het wel!quote:Op zondag 27 juni 2004 18:35 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik ben woensdag de hele dag vrij, maar donderdag moet ik weer gewoon werken: oh jee!.
Dat gaat een leuke avond worden denk ik, en nu maar hopen dat ze die Portugezen een goede klap op hun donder verkopen!.
Als ik het allemaal zo lees dan ging het toen dan wel erg mutserig en miepperig aan toe daar.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:22 schreef xman het volgende:
[..]
Mijn eerste homo post was in de Centraal Homo Topic Deel LXXX (80)
Dat was 8 november 2002 Dat waren de tijden hè XMN8R?
Kwaliteit boven kwantiteit, Cazquote:Op zondag 27 juni 2004 18:37 schreef Cazman het volgende:
Jullie hebben ziekelijk meer posts.
Insoquote:
tja, kleine jongens worden groot en leren rellenquote:Op zondag 27 juni 2004 18:40 schreef wizarddragon het volgende:
Als ik het allemaal zo lees dan ging het toen dan wel erg mutserig en miepperig aan toe daar.
schraal hoor, die abominabele aantallen met abominabele kwaliteitenquote:Op zondag 27 juni 2004 18:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit, Caz.
kwaliteit en kwantiteit kunnen ook goed samen gaanquote:Op zondag 27 juni 2004 18:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*bushokje terugvraag van xman*quote:Op zondag 27 juni 2004 18:43 schreef Jerruh het volgende:
schraal hoor, die abominabele aantallen met abominabele kwaliteiten.
past dat wel in het mandje van je rollatortje, meneertje!?quote:Op zondag 27 juni 2004 18:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*bushokje terugvraag van xman*![]()
Mwah mijn posts zijn niet bepaald kwaliteitquote:Op zondag 27 juni 2004 18:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ja het homotopic is wel ongelofelijk veranderd. Maar het zijn nu ook hoofdzakelijk andere mensen die hier nu posten.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo lees dan ging het toen dan wel erg mutserig en miepperig aan toe daar.
ik heb toevallig wel een keimegacoole rollator hoor, daar kunnen wel twéé bushokjes op! *trots kijk*quote:Op zondag 27 juni 2004 18:46 schreef Jerruh het volgende:
past dat wel in het mandje van je rollatortje, meneertje!?
ahc ik ben wel zo lief om je dan eventjes te helpen dragen.
*alstu*quote:Op zondag 27 juni 2004 18:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*bushokje terugvraag van xman*![]()
Ach ja, ik heb begrepen dat die ook niet lang meer mod zal zijn.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Insogooit mijn topics niet op slot
dank uquote:Op zondag 27 juni 2004 18:49 schreef xman het volgende:
*alstu*
Sinds wanneer word ik als oud gezien?!quote:Op zondag 27 juni 2004 18:05 schreef xman het volgende:
[..]
Ik denk dat het gemiddelde wel rond de 25/26 zit, aangezien er enkele uitschieters naar boven zijn. Fulco, XMN8R, ERROR zitten veilig binnen de 30-iger jaren. En ik ben zelf ook 27, Beavie 28.
Nou de homo 1000 jubileum komt er binnenkort aan. Misschien moeten we er dan een special van maken.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:48 schreef Cazman het volgende:
[..]
Mwah mijn posts zijn niet bepaald kwaliteit
DIT is ouwe tijd
Het Centrale Homo Topic: Part IX
kan k m tweedehands ritsen tegen de tijd da ik m nodig heb?quote:Op zondag 27 juni 2004 18:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik heb toevallig wel een keimegacoole rollator hoor, daar kunnen wel twéé bushokjes op! *trots kijk*
Zoals ik al eerder zei, ik wil ze eerst geedit zien voordat je ze post!quote:Op zondag 27 juni 2004 18:56 schreef fulco- het volgende:
En deze meeter heeft foto's, maar xman krijgt de zijne niet hoor!![]()
Sjoerrrrd. En Rauz de paddo man.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:59 schreef Jerruh het volgende:
2002, das de tijd waarin ik op gay.jongeren al mensen kende.
zoals sjoerd, rauzmaus, vlarp enzo..
jupz en jou ook. sjoerd kende ik al vanaf mei 2001, uit #triviant hahahaquote:Op zondag 27 juni 2004 19:01 schreef Cazman het volgende:
[..]
Sjoerrrrd. En Rauz de paddo man.
Ik kwam toen (nog) op irc. Dat heb ik overigens sinds 1997 gedaan.quote:Op zondag 27 juni 2004 19:01 schreef Cazman het volgende:
[..]
Sjoerrrrd. En Rauz de paddo man.
Haai!!quote:Op zondag 27 juni 2004 19:01 schreef xman het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, ik wil ze eerst geedit zien voordat je ze post!
Moet ook aan mijn reputatie denken.
@Waxxer: Haai!
Hmmm ja vondt het heel erg jammer dat je niet meekon. Volgende keer maar beter plannen dan?quote:Op zondag 27 juni 2004 19:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haai!!
Heb ik je toch nog gezien op het nippertje!! Echt cool dat je speciaal daarvoor naar het station bent getuft!!![]()
Echt kl*** dat ik meteen weer weg moest, hetzelfde verhaal als de vorige keer
maar toch leuk dat ik iedereen weer gezien heb! Heb je nog een parkeerplekkie kunnen vinden voor de wagen?
dat was best wel
![]()
hahaha sorry
Maar ik lees dat het erg gezellig was 's avonds ook!!
Lijm is zoo 2003quote:Op zondag 27 juni 2004 19:08 schreef ajuu het volgende:
hallo lekkere lijmsnuivertjes!
Ja ik dus ookquote:Op zondag 27 juni 2004 19:10 schreef xman het volgende:
[..]
Hmmm ja vondt het heel erg jammer dat je niet meekon. Volgende keer maar beter plannen dan?
Het was vanaf 2000 uur gratis parkeren daar in het centrum, dus dat viel reuze mee. Volgende keer probeer ik wel wat vroeger te komen. Haha! Ik zal de volgende keer proberen niet de weg kwijt te raken
(of gewoon met de trein gaan kan ook)
quote:Op zondag 27 juni 2004 19:13 schreef fulco- het volgende:
Ik vond het wel een beetje sneu dat xman zo laat was, omdat ie de weg kwijt geraakt was.:{
Maar goed... het was wel een geslaagd dagje. Het was zonnig en warm weer, sfeer was goed, we zijn XMN8R heel lang kwijtgeweest in de stad
quote:WaXXer was wel de degelijke brave Hendrik
quote:en het was lekker Duitse Bratwurst eten met Xman!
Hmmm ja de Bratwurst was zekerquote:Op zondag 27 juni 2004 19:13 schreef fulco- het volgende:
Ik vond het wel een beetje sneu dat xman zo laat was, omdat ie de weg kwijt geraakt was.:{
Maar goed... het was wel een geslaagd dagje. Het was zonnig en warm weer, sfeer was goed, we zijn XMN8R heel lang kwijtgeweest in de stad, WaXXer was wel de degelijke brave Hendriken het was lekker Duitse Bratwurst eten met Xman!
Heb je ook kaassouffleetjes in de Achterhoek?quote:Op zondag 27 juni 2004 19:35 schreef Waxxer het volgende:
Hahaha nou, komen jullie een keertje Bratwursten eten in de achterhoek![]()
En ik een Brave Hendrik?? Ja, dat zeg ik al de hele tijd, maar dat geloofden jullie nooit
ja, maar dan heten ze 'koassoevlees'quote:Op zondag 27 juni 2004 19:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Heb je ook kaassouffleetjes in de Achterhoek?![]()
o-oh, zitten er dan opeens tóch dooie koeien enzo in?quote:Op zondag 27 juni 2004 19:43 schreef Waxxer het volgende:
ja, maar dan heten ze 'koassoevlees'
Die komen uit het Spannend Bosjequote:Op zondag 27 juni 2004 19:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
o-oh, zitten er dan opeens tóch dooie koeien enzo in?
Jaquote:Op zondag 27 juni 2004 19:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
o-oh, zitten er dan opeens tóch dooie koeien enzo in?
Hai! Vertel jij hier verkapt dat je iets Heel Heftigs hebt gedaan??quote:Op zondag 27 juni 2004 19:51 schreef wizarddragon het volgende:
uh..hi
quote:Op zondag 27 juni 2004 19:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die komen uit het Spannend Bosje
Geen commentaarquote:Op zondag 27 juni 2004 19:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai! Certel jij hier verkapt dat je iets Heel Heftigs hebt gedaan??
dan ga ik maar niet mee naar de Achterhoek denk ikquote:Op zondag 27 juni 2004 19:54 schreef Waxxer het volgende:
Jadaar drukken ze een abces uit en daar gooi je een beetje paneermeel overheen en klaar is het...
*boe roep*quote:Op zondag 27 juni 2004 19:57 schreef wizarddragon het volgende:
Geen commentaar
Jij bent vandaag gewoon dermate heftig klaargekomen dat een flinke onweersbui als niets wordt ervarenquote:Op zondag 27 juni 2004 19:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Geen commentaar
Was er dan onweer? Kheb echt niks gemerktquote:Op zondag 27 juni 2004 20:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij bent vandaag gewoon dermate heftig klaargekomen dat een flinke onweersbui als niets wordt ervaren
Mja... da's klote terugrijden. Maar als ik je ouders was, had ik wel een nieuwe ruit laten plaatsen. Terugrijden met een ruit minder over zo'n afstand, is niet te doen! Waarom zitten er trouwens 2 radio's in? Een voor je moeder en een voor je vader, zodat allebei naar hun eigen muziek kunnen luisteren?quote:Op zondag 27 juni 2004 20:06 schreef Waxxer het volgende:
Oohhh ja ook nog ff het vermelden waard: er is ingebroken in mijn vader's autotwee autoradio's weg (cd-speler en cassette), rijbewijs, mobiele telefoon en een stapel cd's... Stond geparkeerd in een parkeergarage, heel slim dat ze zo naief die dingen erin laten zitten
geld hebben ze niet gevonden, in de armleuningen van de voorportieren zitten opbergvakjes en daar zat het in. Echt STOM dat ze dat allemaal erin hadden liggen. Maar aan de radio's hebben ze niks, heeft nl een code als hij opnieuw aangesloten wordt. Mobiele telefoon was oud, kunnen ze echt nergens kwijt, en wat moet je met een Nederlands rijbewijs in Noorwegen?
Nu rijden ze naar huis met een vuilniszak over de plek waar eerst een ruit zat
(rechter achterportier). Maar wel balen natuurlijk.....
Dat geluid werd vast en zeer overkreundstemd door iets anders!quote:Op zondag 27 juni 2004 20:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Was er dan onweer? Kheb echt niks gemerkt![]()
Ow gut....geen commentaarquote:Op zondag 27 juni 2004 20:12 schreef fulco- het volgende:
[..]
Dat geluid werd vast en zeer overkreundstemd door iets anders!![]()
Er zit (zat...) geen wisselaar in de auto, maar een aparte cassettespeler en een aparte cd-speler. Het is een Renault Safrane en ik denk niet, dat je dan 1-2-3 een nieuwe zijruit kan krijgen. Maar mijn ouders zijn echte Nederlanders hoor, wat dat betreft. Als we/ze op vakantie zijn en mijn vader betaalt iets, dan haalt hij ook al het geld uit zijn portemonnee en gaat hij tellen totdat hij heeft wat hij nodig heeft. Nu is hij niet het type veehandelaar met het hele budget erin, maar toch is dat niet verstandig op een terras in een stad, laat staan in het buitenland.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:10 schreef fulco- het volgende:
[..]
Mja... da's klote terugrijden. Maar als ik je ouders was, had ik wel een nieuwe ruit laten plaatsen. Terugrijden met een ruit minder over zo'n afstand, is niet te doen! Waarom zitten er trouwens 2 radio's in? Een voor je moeder en een voor je vader, zodat allebei naar hun eigen muziek kunnen luisteren?![]()
Overigens... dat soort code's stelt vaak niet zoveel voor. Voor bepaalde merken radio's zijn er gewoon tooltjes op internet om op basis van het serienummer, de code uit te rekenen.
Ik voorzie een grote toekomst voor WaXXer bij de nieuwe Revu ofzo!quote:Op zondag 27 juni 2004 20:19 schreef Waxxer het volgende:
Wiz man!! Jij hebt gewoon van vrijdagavond tot vandaag liggen seksen!!!![]()
Enne.... is er naast lust ook nieuws over liefde....?
Nah, de Nieuwe Revu is best een goed tijdschrift hoorquote:Op zondag 27 juni 2004 20:22 schreef fulco- het volgende:
[..]
Ik voorzie een grote toekomst voor WaXXer bij de nieuwe Revu ofzo!![]()
nou jah...vrijdagavond hebben we nadat we de Arc hadden bezocht alleen maar een film gezien hoorquote:Op zondag 27 juni 2004 20:19 schreef Waxxer het volgende:
Wiz man!! Jij hebt gewoon van vrijdagavond tot vandaag liggen seksen!!!![]()
Enne.... is er naast lust ook nieuws over liefde....?
Wat je zegt!quote:Op zondag 27 juni 2004 20:24 schreef Jerruh het volgende:
argh!
Scissor Sisters komen op LowLandsquote:Op zondag 27 juni 2004 20:28 schreef Timmah het volgende:
- Het Scissor Sisters Album
- Lola Rennt DVD
goed ideequote:Op zondag 27 juni 2004 20:32 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Wat je zegt!
zullen we iemand gaan doodmaken?
nee, limburgers mogen er ook wezen!quote:Op zondag 27 juni 2004 20:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
goed idee
wie?
een limburger?
of iets adners?
Ik wil dan ook naar Lowlands.. maar mijn financien werken niet echt meequote:Op zondag 27 juni 2004 20:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scissor Sisters komen op LowLands
En Lola rennt roeleert!
quote:Op zondag 27 juni 2004 20:38 schreef Jerruh het volgende:
een limburger?
jij nieeeequote:Op zondag 27 juni 2004 20:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
Door te zeggen dat je je anders net zo gaat gedragen als die Elvis-imitator... de eerste dag ben je nog te genieten, de tweede dag ben je nog redelijk, de derde dag vind je het leuk om mensen te slaan, de vierde dag... you know what happenedquote:Op zondag 27 juni 2004 20:44 schreef Ang3l het volgende:
Hoe kan ik pupje overhalen om vanavond met mij Das Experiment te kijken?
oeh! die wil ik ook nog steeds een keer zien!!!quote:Op zondag 27 juni 2004 20:44 schreef Ang3l het volgende:
Hoe kan ik pupje overhalen om vanavond met mij Das Experiment te kijken?
Doet me denken aan een geblinddeerde Jinx in GI Joe's the movie. Op een gegeven moment had ze een duel met een slangenvrouwtje.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:55 schreef Ang3l het volgende:
De 5e op de onderste rij?Vage versie!
Oe, dat is heeeel lang geleden dat ik die gezien heb. En ook maar 1x. Zou die te d/l zijn?quote:Op zondag 27 juni 2004 20:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Doet me denken aan een geblinddeerde Jinx in GI Joe's the movie. Op een gegeven moment had ze een duel met een slangenvrouwtje.
Die van mij was ook gauw kaduuk..net als die Zarana troela. :'(quote:Op zondag 27 juni 2004 20:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oe, dat is heeeel lang geleden dat ik die gezien heb. En ook maar 1x. Zou die te d/l zijn?
Jinx is my favZe was stukgegaan
maar ik had een nieuwe gekocht
Die had ik nietquote:Op zondag 27 juni 2004 21:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die van mij was ook gauw kaduuk..net als die Zarana troela.
De nieuwe Zarana ziet er pas whack uit
[afbeelding]
Ow ja.. ik had ze alledrie..Zarana, Zartan en Zandar.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die had ik nietWel d'r broer, Zartan
Was Zandar die met dat ooglapje en dat zwarte staartje en voertuig? Zo ja, dan had ik die ookquote:Op zondag 27 juni 2004 21:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow ja.. ik had ze alledrie..Zarana, Zartan en Zandar.
Oude Zaranaquote:Op zondag 27 juni 2004 21:15 schreef Ang3l het volgende:
Whow... is dit de nieuwe versie van Zarana?
Herstel: Nee dus, de nieuwe liet jij net zienVolgens mij is dit die grote versie met kleding en zo
Tis net freakin' Barbie!
Yup alhoewel ik bij sommigen wel een verbetering vind. Zoals bij de nieuwe Baroness.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:24 schreef Ang3l het volgende:
Ze zijn allemaal wel een beetje vermanga'd he
Ik denk dat ik jou soms geestig uit de hoek vindt komen.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik denk dat ik onzichtbaar ben geworden...
Idd jaquote:Op zondag 27 juni 2004 21:27 schreef Ang3l het volgende:
Die zag er toch eerst uit als Nana Mouskouri?
[afbeelding]
Kheb de nieuwe Scarlett.. De oude wil ik ook, maar die is fucking duur $300 voor een carded exemplaar.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:34 schreef Ang3l het volgende:
En hoe nu dan?
En heb je de nieuwe en oude scarlett ook?
Verkeerde topicquote:Op zondag 27 juni 2004 21:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Mike?quote:Op zondag 27 juni 2004 21:42 schreef Parleur het volgende:
"hiero Mike... zoek het maar uit... bouw zélf maar een kasteel!"
Blond?? Serieus? ik ken wel een blonde Scarlett, onder codename: Glenda (Blond met zilver/blauwe outfit)..HYPERZELDZAAM en verschrikkelijk duur voor een carded versie ($1000-1500)quote:Op zondag 27 juni 2004 21:41 schreef Ang3l het volgende:
Sodeju
Ik heb nog wel de fake scarlett, die was blond
Anyways, ik ga film kijken
Zo oud zijn we ook niet hoorquote:Op zondag 27 juni 2004 21:46 schreef Parleur het volgende:
Owh... ik heb vroeger wél ooit eens iets supergaafs én actueels gekregen: een modelspoorbaan!
Voor mijn verjaardag. Enthousiast was ik deze overdonderend grote doos aan het uitpakken, toen de eerste ooms en tantes zich om mij heen verzamelde. "Laat eens kijken?", begon het. En toen kwamen de tips: "altijd eerst de bochten maken, Mike, beginnen met de bochten en daarna de rechte stukken, dan kun je de wissels er zó tussen klikken! Laat mij maar even!". En dan zat niet ik, maar de familie het hele treinparcours te leggen. Urenlang waren ze bezig, gerommel, gemorrel, gevloek en dan een krak! Een 'krak' van iets dat breekt of scheurt.
De volgende dag stond ik dan weer met mijn vader bij de speelgoedwinkel. Met een door plakband herstelde doos onder de arm stonden we dan te beweren dat die wissel écht al - want waarom zouden we erover liegen - al gebroken in de doos zat!
Joehoe... het is ik... ik die steeds maar wint van je met mijnenvegeren en van de leuke telefoontjes!quote:Op zondag 27 juni 2004 21:43 schreef Ang3l het volgende:
Mike?
*krijgt een ingeving*
Mike!quote:Op zondag 27 juni 2004 21:48 schreef Parleur het volgende:
[..]
Joehoe... het is ik... ik die steeds maar wint van je met mijnenvegeren en van de leuke telefoontjes!
*zwaai*
ohjee, is dat weer zo een verhaal waar ik eigenlijk niets van wil weten?quote:Op zondag 27 juni 2004 22:02 schreef Jerruh het volgende:
zeg wiz, op de vijfjarenmeet, slaapt mark fijn bij mij in de tent!
ik weet het niet. ik weet iig da ik voor de tent zal waken!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:04 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ohjee, is dat weer zo een verhaal waar ik eigenlijk niets van wil weten?
Doe dat, zeker op vrijdagen!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik weet het niet. ik weet iig da ik voor de tent zal waken!
dan ben ik zelf de geile beerquote:Op zondag 27 juni 2004 22:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Doe dat, zeker op vrijdagen!
Jij, jij, jij!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan ben ik zelf de geile beer!!!!
Wil ik dit weten?quote:Op zondag 27 juni 2004 22:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan ben ik zelf de geile beer!!!!
inclusief chocolade!!!!!!!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:09 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Jij, jij, jij!
* Jerruh noteert: Jerre meeten op vrijdagen
Eventueel een verhuizing naar Utrechtquote:Op zondag 27 juni 2004 22:12 schreef Jerruh het volgende:
waaorm niet?!
en daar laat jij een vijfjarenmeet voor schieten! nou ja zeg, miet!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Eventueel een verhuizing naar Utrecht, schoolzaken en stuff.
Hoeveel mannen staan er in jouw vijfjarenplan, 261?quote:Op zondag 27 juni 2004 22:11 schreef wizarddragon het volgende:
Ben benieuwd...ik weet niet eens of ik naar de vijfjarenplanmeet ga.
Man, neem es de tijd voor je medefokkers!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Eventueel een verhuizing naar Utrecht, schoolzaken en stuff.
*tienjarenplan doorscheurt*quote:Op zondag 27 juni 2004 22:15 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Hoeveel mannen staan er in jouw vijfjarenplan, 261?
Zelfs Jerre niet!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*tienjarenplan doorscheurt*
hier kan ik nie tegenop.
Ik neem al teveel tijd voor m'n medefokkersquote:Op zondag 27 juni 2004 22:15 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Man, neem es de tijd voor je medefokkers!
Ik bedoelde niet dat je ze moet nuecken hoor!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik neem al teveel tijd voor m'n medefokkers...
![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:18 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat je ze moet nuecken hoor!
ja, en dat zegt al genoeg! vort!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:18 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Zelfs Jerre niet!!
ja! een verkeerde schaamhaar tussen de rits van de tent en ik zal mijn meedogenloze wraaktocht beginnenquote:Op zondag 27 juni 2004 22:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
...hmm nee tis maar goed dat Mark bij Jerruh gaat slapen in z'n tentje.
Kweenie, assertiever zijn?quote:Op zondag 27 juni 2004 22:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, en dat zegt al genoeg! vort!
misschien advies??.
Je hebt een vervanger voor mij gevonden?quote:Op zondag 27 juni 2004 21:48 schreef Parleur het volgende:
[..]
Joehoe... het is ik... ik die steeds maar wint van je met mijnenvegeren en van de leuke telefoontjes!
*zwaai*
da is toch een weerhouding juist, om je onderbroek uit te doen?quote:Op zondag 27 juni 2004 22:21 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Kweenie, assertiever zijn?
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja! een verkeerde schaamhaar tussen de rits van de tent en ik zal mijn meedogenloze wraaktocht beginnen.
In mootjes, of in plakjes?quote:Op zondag 27 juni 2004 22:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja! een verkeerde schaamhaar tussen de rits van de tent en ik zal mijn meedogenloze wraaktocht beginnen.
wat? of je geruisloos langs me komt?quote:Op zondag 27 juni 2004 22:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]... ben benieuwd.
filet american op een toastjequote:Op zondag 27 juni 2004 22:22 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
In mootjes, of in plakjes?
Ik zie je, ik heb mijn anti-stealth goggles opquote:Op zondag 27 juni 2004 22:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
oversexte pubers weer![]()
Tis maar goed dat ik onzichtbaar ben
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat? of je geruisloos langs tegen me komt?.
ik zie er niks meequote:Op zondag 27 juni 2004 22:24 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik zie je, ik heb mijn anti-stealth goggles op
nee, niet 'langs'...quote:Op zondag 27 juni 2004 22:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat? of je geruisloos langs me komt?.
Tsja ik zie ook niks...quote:Op zondag 27 juni 2004 22:24 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik zie je, ik heb mijn anti-stealth goggles op
had dan In gezegdquote:Op zondag 27 juni 2004 22:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
dat is nieuwsquote:Op zondag 27 juni 2004 22:24 schreef blublub het volgende:
echt, waar gaat dit over?
*verward*
meid, let eens opquote:Op zondag 27 juni 2004 22:24 schreef blublub het volgende:
echt, waar gaat dit over?
*verward*
Dan was het een heel ander verhaal geweestquote:Op zondag 27 juni 2004 22:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
had dan In gezegd.
het gatver, is ie zo plakkerig?quote:Op zondag 27 juni 2004 22:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee, niet 'langs'...![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
dat is nieuws.
ja, dan hadden we het sprookje van de dooie homo gehadquote:Op zondag 27 juni 2004 22:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dan was het een heel ander verhaal geweest
dat doe ik maar ik snap t dus niet dus daarom vraag ik t dus waar gaat t nou over mênquote:Op zondag 27 juni 2004 22:28 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
meid, let eens op
Arme Jerruhquote:Op zondag 27 juni 2004 22:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, dan hadden we het sprookje van de dooie homo gehad.
Roddel vaker! gebruik je msn!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:30 schreef blublub het volgende:
[..]
dat doe ik maar ik snap t dus niet dus daarom vraag ik t dus waar gaat t nou over mên
eg wel mênquote:Op zondag 27 juni 2004 22:29 schreef blublub het volgende:
[..]
jij volgt t dus ook niet
nou, ik leef altijd lang, en gelukkig, ook in sprookjes.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Arme Jerruh![]()
whahah ik ben nu wel geïntrigeerd. Ik ga naar de vijfjarenmeet.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, ik leef altijd lang, en gelukkig, ook in sprookjes.
alhoewel
ik verwijs dit maar naar het rijk der fabelen.
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:33 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Roddel vaker! gebruik je msn!
haha niet dus!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
eg wel mên
vergeet je condooms nietquote:Op zondag 27 juni 2004 22:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
whahah ik ben nu wel geïntrigeerd. Ik ga naar de vijfjarenmeet.
Dank je welquote:Op zondag 27 juni 2004 22:36 schreef Vlarp het volgende:
Tsjechië is door naar de halve finale....
Als dat zo doorgaat kom ik ook!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
whahah ik ben nu wel geïntrigeerd. Ik ga naar de vijfjarenmeet.
Is dat een verkapte hint?quote:Op zondag 27 juni 2004 22:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vergeet je condooms niet.
jeej, echt? Dat meen je niet?quote:Op zondag 27 juni 2004 22:35 schreef blublub het volgende:
[..]
haha niet dus!
maar ik zal t je uitleggen jongen, t gaat nl over de 5jarenmeet
Asjequote:Op zondag 27 juni 2004 22:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
ohja, natuurlijk hij kómt altijd voor 'de gezelligheid'quote:Op zondag 27 juni 2004 22:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Is dat een verkapte hint?. Nee ik kom voor de gezelligheid
Ja...wie niet? Is Nitespeed er ook?quote:Op zondag 27 juni 2004 22:40 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ohja, natuurlijk hij kómt altijd voor 'de gezelligheid'
jah tochquote:Op zondag 27 juni 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
jeej, echt? Dat meen je niet?.
ik dacht da ik na die meet wel een nieuwe tent kon kopen.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:40 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ohja, natuurlijk hij kómt altijd voor 'de gezelligheid'
Die zou ik nog met mijn leven willen beschermen tegen je, jij rat!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja...wie niet? Is Nitespeed er ook?
Gatsie Jerruh!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik dacht da ik na die meet wel een nieuwe tent kon kopen.
maar nee hoor
oubollige gezelligheid.
en als ik m nou es vertel over die vijfde tentstok?.
Whahah ik wist hetquote:Op zondag 27 juni 2004 22:41 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Die zou ik nog met mijn leven willen beschermen tegen je, jij rat!
En kijk uit voor die melanie, die slaat je dood voor je in de buurt bentquote:Op zondag 27 juni 2004 22:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Whahah ik wist het.
[meepraatmode]quote:Op zondag 27 juni 2004 22:41 schreef blublub het volgende:
[..]
jah tochecht
ik meen t mên
[meepraatmodus]maar ga jij ook?[/meepraatmodus]
Wat wist je? Jij weet toch nog van niks?quote:Op zondag 27 juni 2004 22:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Whahah ik wist het.
[meepraatmodus]quote:Op zondag 27 juni 2004 22:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[meepraatmode]
weet ik nog niet
[/meepraatmode]
Nah..met melanie valt er wel wat te overleggen denk ik.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:44 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
En kijk uit voor die melanie, die slaat je dood voor je in de buurt bent
ielh!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik word er spontaan hetero van
das mijn nichtjequote:Op zondag 27 juni 2004 22:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nah..met melanie valt er wel wat te overleggen denk ik.
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
das mijn nichtje
en je weet het he: het zit in de familie.
kauwgom?quote:Op zondag 27 juni 2004 22:47 schreef wizarddragon het volgende:
Maar goed...ik ga gewoon naar de vijfjarenmeet. We zien wel. Alles wordt nu zo opgeblazen.
Jij kent ook iedereen he? Dus daar heeft ze dat karakter vandaan!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
das mijn nichtje
en je weet het he: het zit in de familie.
Precies, met hoeveel mannen moet je nog 'involved' raken om je quotum te halen?quote:Op zondag 27 juni 2004 22:47 schreef wizarddragon het volgende:
Maar goed...ik ga gewoon naar de vijfjarenmeet. We zien wel. Alles wordt nu zo opgeblazen. Ik ben toch al "involved", dat ga ik echt niet verpesten.
Voorlopig geenquote:Op zondag 27 juni 2004 22:50 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Precies, met hoeveel mannen moet je nog 'involved' raken om je quotum te halen?
nee, om bellen van te blazen.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
met vergif? Thanx
nee!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:56 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik slaap wel alleen in een tentje![]()
Jawelquote:Op zondag 27 juni 2004 22:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee!
verstandigquote:Op zondag 27 juni 2004 22:56 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik slaap wel alleen in een tentje![]()
ik hitsigquote:Op zondag 27 juni 2004 22:58 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jawel
Ik heb het helemaal gehad met al die hitsige homo's hierzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |