quote:Op zondag 27 juni 2004 17:16 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
"Gelieve te wachten met oversteken. Er kan nog een rollator aankomen."
quote:Op zondag 27 juni 2004 17:23 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
"Kijk uit, loslopende bejaarden zonder rollator. Dit gebied betreden op eigen risico"
Goeiemorgen meneer mango!quote:Op zondag 27 juni 2004 17:24 schreef xman het volgende:
Môge![]()
Aan een doosje vol aardeien knabbelt!![]()
Haha die step!quote:Op zondag 27 juni 2004 17:25 schreef beaverhausen het volgende:
De Grote CBR Rollator Race 2004
[afbeelding]
"Op uw plaatsen. Klaar. Af!"
Haha ja lekker hoor...beetje gaar maar verder doet alles het nog!quote:Op zondag 27 juni 2004 17:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Goeiemorgen meneer mango!
Lekker geslapen?
Ow gelukkig. Geen onderdelen met permanente beschadigingen?quote:Op zondag 27 juni 2004 17:27 schreef xman het volgende:
[..]
Haha ja lekker hoor...beetje gaar maar verder doet alles het nog!
Kei goedquote:En hoe is het met Beavie?![]()
Hé hagenees, je hebt wat gemist gister! Het was net Queer as Folk in de Bolke man! Leuke mannen overal waar het oog reikt. En het was bloedje heet! En druk ja.quote:Op zondag 27 juni 2004 17:28 schreef XMN8R het volgende:
nouhou...
Ik heb het al zo moeilijk sinds ik met mijn brommobiel te water ben geraakt omdat ik mijn hoed even recht deed.... mijn hoed is nooit meer teruggevonden in het vijvertje
[afbeelding]![]()
En jij zo van: M'n hoed wat doe je?!quote:Op zondag 27 juni 2004 17:28 schreef XMN8R het volgende:
nouhou...
Ik heb het al zo moeilijk sinds ik met mijn brommobiel te water ben geraakt omdat ik mijn hoed even recht deed.... mijn hoed is nooit meer teruggevonden in het vijvertje
[afbeelding] :'(
Oeh!quote:Op zondag 27 juni 2004 17:30 schreef xman het volgende:
[..]
Hé hagenees, je hebt wat gemist gister! Het was net Queer as Folk in de Bolke man! Leuke mannen overal waar het oog reikt. En het was bloedje heet! En druk ja.
*stelt lief maastrichts accent voor*quote:Op zondag 27 juni 2004 17:29 schreef beaverhausen het volgende:
Kei goed
Nouhouuu!quote:Op zondag 27 juni 2004 17:32 schreef xman het volgende:
[..]
*stelt lief maastrichts accent voor*![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |