abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20229318
ik heb ong. sinds een weekje last van mn slaap (daar naast mn oog )
het trekt dan soms naar mn slaap/hoofd en het lijkt net of het bij de kies vandaan kom waar ik 3 weken geleden ben gevuld. (2 kiezen tegelijk naast elkaar)
ik ben er al mee naar de dokter geweest en die zij dat het niets was , mischien de zenuwenen dat het vanzelf over gaat.
maar overdag heb ik er niet zon last van , vooral snachts en dan word ik er wakker van en dan voel ik soort steken richting mn slaap
morgen ga ik een afspraak maken bij de tandarts , maar hebben jullie mischien een idee wat het zou kunnen zijn ? want ik maak me namelijk erg druk en ik blijf er maar aan denken.
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
  zondag 27 juni 2004 @ 17:01:01 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_20229373
quote:
Op zondag 27 juni 2004 16:57 schreef MOBO666 het volgende:
ik heb ong. sinds een weekje last van mn slaap (daar naast mn oog )
het trekt dan soms naar mn slaap/hoofd en het lijkt net of het bij de kies vandaan kom waar ik 3 weken geleden ben gevuld. (2 kiezen tegelijk naast elkaar)
ik ben er al mee naar de dokter geweest en die zij dat het niets was , mischien de zenuwenen dat het vanzelf over gaat.
maar overdag heb ik er niet zon last van , vooral snachts en dan word ik er wakker van en dan voel ik soort steken richting mn slaap
morgen ga ik een afspraak maken bij de tandarts , maar hebben jullie mischien een idee wat het zou kunnen zijn ? want ik maak me namelijk erg druk en ik blijf er maar aan denken.
Gefeliciteerd.Je zit met precies hetzelfde probleem als ik. Alleen kan ik ook amper water drinken, koud aan mn kies en warm aan mn kies hebben.

Oorzaak : Mijn klote tandarst heeft in mn zenuwen lopen boren.Vandaar dat ik ook die pijn heb.Waarschijnlijk is hetzelfde bij jouw ff terug gaan naar de tandarts is idd de optie.Ik ga morgen ook
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 27 juni 2004 @ 17:01:37 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_20229389
-dubbel post -

[ Bericht 55% gewijzigd door Qwea op 27-06-2004 17:02:20 (Edit) ]
pi_20229424
maar ik heb er verder geen last van gehad , ik weet wel dat ie heel dicht bij mn zenuw kwam ofzo daarna heeft het pijn gedaan , later niet meer en nu 3 weken later wel , dan had ik er toch al eerder last van moeten hebben ?

doet het bij jou dan ook pijn bij je slaap ?
  zondag 27 juni 2004 @ 17:05:13 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_20229453
quote:
Op zondag 27 juni 2004 17:03 schreef MOBO666 het volgende:
maar ik heb er verder geen last van gehad , ik weet wel dat ie heel dicht bij mn zenuw kwam ofzo daarna heeft het pijn gedaan , later niet meer en nu 3 weken later wel , dan had ik er toch al eerder last van moeten hebben ?

doet het bij jou dan ook pijn bij je slaap ?
Ik kreeg er ook pas eer gisteren last van En idd, het trekt van mn kies, naar mn slaap Waar het steekt, door achter mn oog, en uiteindelijk gaat het daar ook steken.
pi_20229492
nou dat is iedergeval al een gerust stelling .... ik ben er niet blij mee ofzo maar goed

wat zouden ze daar aan gaan doen ? zenuw eruit halen ? doet dat zeer ? ben als de dood voor de tandarts namelijk
  zondag 27 juni 2004 @ 17:08:48 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_20229515
quote:
Op zondag 27 juni 2004 17:07 schreef MOBO666 het volgende:
nou dat is iedergeval al een gerust stelling .... ik ben er niet blij mee ofzo maar goed

wat zouden ze daar aan gaan doen ? zenuw eruit halen ? doet dat zeer ? ben als de dood voor de tandarts namelijk
Ik heb werkelijk geen id. Ik denk dat ze nog eens gaan boren ofzo. Alleen ik weet wel dat ik een andere tandarts ga zoeken Dit is al de 5 de x ofzo.
pi_20229560
ik was 3 jaar niet meer naar de tandarts geweest , omdat ze een fout hadden gemaakt durfde ik niet meer , ik ben dus uiteindelijk weer gegaan paar gatjes zijn al gevuld , 1e keer toen ikging kreeg ik halve verdoving, 2e keer tandvlees geraakt, en nu dit weer
pi_20229631
ok leuk , ik krijg net te horen dat mijn tandarts dindag pas weer werkt , smaandags is die vrij
  Moderator zondag 27 juni 2004 @ 17:27:19 #10
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_20229952
Is er niet een andere tandarts, hier in een dorpje van 10000 man hebben we 5/6 tandartsen zitten
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 27 juni 2004 @ 17:37:30 #11
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_20230224
Het is vaak moeilijk in te schatten als je pijn aan je hoofd hebt. Het kunnen zóveel dingen zijn. Het kan gewoon hoofdpijn zijn of een ontsteking aan de sinussen. Het kan ook een ontsteking in je tanden zijn ( en dat is zelfs soms niet te zien op een foto ), of aan je kaak.
Het is ontzettend moeilijk om zelf te voelen waar het is en wat het dan evt. kan zijn.
Verstandigste is om foto's te laten maken door de tandarts en onderzoeken bij de arts. Zeggen ze beide dat ze niets kunnen vinden dan laat ze maar gerust door zoeken want je hebt pijn ... en dat komt ergens vandaan!
Bij mij bleek er uiteindelijk een verwaarloosde ontsteking aan mijn kiezen te zitten. Gevolg : een wortelkanaalbehandeling. Dat doet in ieder geval niet zeer want dit wordt verdoofd.

Maak je niet al te veel zorgen M0B0666 want als ik het zó een beetje lees dan is 't écht niet levensbedreigend. Zorg er gewoon voor dat je de pijn uit kunt zingen totdat je tandarts je wel kan behandelen. Desnoods slik je de maximum hoeveelheid paracetamol. Dat kan écht geen kwaad voor een keertje.

sterkte!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_20231680
Mjah ik heb het ook regelmatig als de tandarts gesleuteld heeft. Als de tandarts een kies vult heb ik daarna altijd nog weken lol. Heb wel eens tot een jaar napijn gehad terwijl ik van tevoren geen pijn had. Maar ja, gaat altijd over uiteindelijk. En het is nooit zo erg dat ik er wakker van word of zo.
Sanity is (not) statistical
pi_20241859
Is het niet je verstandskies?
Nu ook in vanillesmaak
pi_20247088
weet je wat het gekke is , ik heb niet zo heel veel last van mn kies , soms voel ik een beetje een trekkend gevoel daarvandaan komen , en als ik koud of warm drink voel ik het daar vandaan komen , vandaar dat ik denk dat het dat is ...

ach ja , zal wel goed komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')