Dat moet de toekomst uitwijzenquote:Op zondag 27 juni 2004 16:42 schreef 2x4 het volgende:
haha de ander is nu jouw vriendin?
Okke vriendinquote:Op zondag 27 juni 2004 16:38 schreef febster het volgende:
Eeuh ja oke![]()
...
Hele gezellige avond gehad en aangezien het zo regende maar bij Okke blijven slapen alwaar ook nog 2 vrouwen bleven slapen, waarvan 1 zijn vriendin isDe rest mag je zelf bedenken
![]()
en we waren nog gekoppeld ook
Al week of 3 a 4quote:Op zondag 27 juni 2004 20:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Okke vriendin
Ja alleen gaat helaas die stoere meid over maand (gokje?) naar de States/Hawaii voor een jaarquote:Op zondag 27 juni 2004 21:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stoer
Ach... gaan we gewoon verder met de volgendequote:Op zondag 27 juni 2004 21:40 schreef daNpy het volgende:
Kortom, vet pech
Ferry met Sterre??? Nee toch zeker?quote:Op zondag 27 juni 2004 22:06 schreef blieblie het volgende:
Ferry!!!
Slet!!
Wat hebben jullie allemaal zitten doen.
Beetje commentaar geven op ons, maar zelf ook.....
Whahahaha, dat ik dat nog mocht meemaken, zoende ze goed??.
Onvoorstelbaar.
Sterre heeft nog steeds een BF.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ferry met Sterre??? Nee toch zeker?
Zal wel andere vriendin van Michelle zijn...
Leuk!!!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:51 schreef FlowDesign het volgende:
Mensen... volgens mij ben ik gisteravond verliefd geworden![]()
![]()
Afgelopen vrijdag was er een BBQ-verjaardagsparty bij Wouter (Gerritsma)quote:Op zondag 27 juni 2004 23:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Leuk!!!
Was je uit dan?
Vertel vertel!!
morgen kijken of ik er een leuk verjaardagscadeau kan uitslepen, vaste baan enzoquote:Op maandag 28 juni 2004 00:07 schreef FlowDesign het volgende:
Morgen om 11:00 cijfers ophalen dus deze jongen gaat naar z'n mandje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |