Mooi zo, dit onzinnige topic kan dicht. Iedereen is het godzijdank met jou eens dat het voetbal van Der Manschaft niet om aan te zien was en er slechts gelijk gespeeld is of verloren.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:04 schreef supercreep het volgende:
Mooi zo, topic kan dicht. Iedereen is het godzijdank met mij eesn dat het voetbal van Oranje niet om aan te zien is en er slechts van Letland gewonnen kan worden.
Woensdag: Holland OUT
...............en Duitsland is vice wereldkampioenquote:Op maandag 28 juni 2004 20:55 schreef MyMilkshake het volgende:
Nederland hoort bij de beste vier en dat maar liefst vier jaar lang en dat kan niemand ze afpakken.
We kunnen met opgeheven hoofd vertrekken wat er ook gebeurt.
Van Duitsland kun je dat niet zeggen.![]()
behaald met prachtig voetbal, geweldig team, een keeper die nooit blundert en zonder geluk!quote:Op maandag 28 juni 2004 21:08 schreef supercreep het volgende:
[..]
...............en Duitsland is vice wereldkampioennu jij weer
Precies zoals NL de laatse 4 van Europa haalt. Dan is vice wereldkampioen toch een heel wat beter resultaat dan halve finalist op een EKquote:Op maandag 28 juni 2004 21:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
behaald met prachtig voetbal, geweldig team, een keeper die nooit blundert en zonder geluk!
Halve finale is nog niet gespeeld stront in je ogenquote:Op maandag 28 juni 2004 21:12 schreef supercreep het volgende:
[..]
Precies zoals NL de laatse 4 van Europa haalt. Dan is vice wereldkampioen toch een heel wat beter resultaat dan halve finalist op een EK![]()
Nou en?? Wat maakt dat nou uit?? Als ik toch win dan maakt mij dat toch verder niet uit hoe ik win?quote:Op maandag 28 juni 2004 18:53 schreef dewd het volgende:
[..]
Nah ben ik niet met je eens, tegen de letten en de tjechen speelde ze redelijk goed, tjechie zelfs heel goed. Maar tegen zweden speelden ze niet zo best. Maar dat is wel typisch voor dit tournooi, want behalve Tjechie speelt bijna geen enkel team erg goed.
Maakt mij ook niets uit, maar om te zeggen dat ze goed speelden tegen de zweden. Maar dat is maar beperkt boeiend, tenzij het inenen anders in de regels staat win je nog altijd door meer doelpunten te scoren als je tegenstanderquote:Op maandag 28 juni 2004 22:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou en?? Wat maakt dat nou uit?? Als ik toch win dan maakt mij dat toch verder niet uit hoe ik win?
Als ik maar win.
In een simpele poule met Ierland, Kameroen, en Saoedi-Arabië, en dat nog niet eens alles winnen.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:12 schreef supercreep het volgende:
[..]
Precies zoals NL de laatse 4 van Europa haalt. Dan is vice wereldkampioen toch een heel wat beter resultaat dan halve finalist op een EK![]()
Da's twee jaar geleden dude. Het gaat hier over het EK (voor het geval je dat nog niet in de gaten had)quote:Op maandag 28 juni 2004 21:08 schreef supercreep het volgende:
[..]
Whahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 27 juni 2004 15:45 schreef supercreep het volgende:
Cruijff en anderen die verstand hebben van voetbal zien het godzijdank wat beter dan de meeste Oranje supporters. Het spel vond hij zwak tot zeer zwak maar de inzet was goed. Hopelijk ziet iedereen toch wel dat Oranje superlsecht voetbal speelt dat niet om aan te zien is. Woensdag zijn we godzijdank verlost van die klungels en kijken we terug op een toernooi waarin Oranje alleen van 11 dronken Letten kon winnen.![]()
Als Oranje al slecht speelt, kun je nagaan hoe slecht Duitsland dan wel niet is.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:04 schreef supercreep het volgende:
Mooi zo, topic kan dicht. Iedereen is het godzijdank met mij eesn dat het voetbal van Oranje niet om aan te zien is en er slechts van Letland gewonnen kan worden.
Brazilie versloeg Duitsland in de finale met 2 - 0 - En de laatste keer dat Duitsland de Eurocup won was in 1996, ook alweer 8 jaar geleden.... Er staat nu een heel ander team, een SLECHTER team, op het veld voor Duitsland.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:08 schreef supercreep het volgende:
Beste creep,quote:Op maandag 28 juni 2004 21:12 schreef supercreep het volgende:
[..]
*proest*quote:Op maandag 28 juni 2004 19:04 schreef supercreep het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |