abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20260752
quote:
Op maandag 28 juni 2004 19:04 schreef supercreep het volgende:
Mooi zo, topic kan dicht. Iedereen is het godzijdank met mij eesn dat het voetbal van Oranje niet om aan te zien is en er slechts van Letland gewonnen kan worden.

Woensdag: Holland OUT
Mooi zo, dit onzinnige topic kan dicht. Iedereen is het godzijdank met jou eens dat het voetbal van Der Manschaft niet om aan te zien was en er slechts gelijk gespeeld is of verloren.
Duitsland is naar huis ohne sieg.
Nederland hoort bij de beste vier en dat maar liefst vier jaar lang en dat kan niemand ze afpakken.
We kunnen met opgeheven hoofd vertrekken wat er ook gebeurt.
Van Duitsland kun je dat niet zeggen.
it's better than yours
pi_20260816
Supercreep supersnitch.
PE#1
pi_20260823
Captain save a German.
PE#1
pi_20260834
Uncle Tom.
PE#1
pi_20260844
Benedict Arnold.
PE#1
pi_20261210
quote:
Op maandag 28 juni 2004 20:55 schreef MyMilkshake het volgende:

Nederland hoort bij de beste vier en dat maar liefst vier jaar lang en dat kan niemand ze afpakken.
We kunnen met opgeheven hoofd vertrekken wat er ook gebeurt.
Van Duitsland kun je dat niet zeggen.
...............en Duitsland is vice wereldkampioen nu jij weer
pi_20261281
quote:
Op maandag 28 juni 2004 21:08 schreef supercreep het volgende:

[..]

behaald met prachtig voetbal, geweldig team, een keeper die nooit blundert en zonder geluk!

pi_20261344
quote:
Op maandag 28 juni 2004 21:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

behaald met prachtig voetbal, geweldig team, een keeper die nooit blundert en zonder geluk!

Precies zoals NL de laatse 4 van Europa haalt. Dan is vice wereldkampioen toch een heel wat beter resultaat dan halve finalist op een EK
pi_20261665
quote:
Op maandag 28 juni 2004 21:12 schreef supercreep het volgende:

[..]

Precies zoals NL de laatse 4 van Europa haalt. Dan is vice wereldkampioen toch een heel wat beter resultaat dan halve finalist op een EK
Halve finale is nog niet gespeeld stront in je ogen

Je begon ook al keihard te roepen dat DLD door was, waar je daarna je gezicht niet meer liet zien, zielige nep mof
pi_20263070
quote:
Op maandag 28 juni 2004 18:53 schreef dewd het volgende:

[..]

Nah ben ik niet met je eens, tegen de letten en de tjechen speelde ze redelijk goed, tjechie zelfs heel goed. Maar tegen zweden speelden ze niet zo best. Maar dat is wel typisch voor dit tournooi, want behalve Tjechie speelt bijna geen enkel team erg goed.
Nou en?? Wat maakt dat nou uit?? Als ik toch win dan maakt mij dat toch verder niet uit hoe ik win?
Als ik maar win.
  maandag 28 juni 2004 @ 22:13:56 #111
44620 Praag
pi_20263508

All good things must come to an end...
  maandag 28 juni 2004 @ 22:55:05 #112
38549 dewd
100% pure
pi_20265106
quote:
Op maandag 28 juni 2004 22:01 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nou en?? Wat maakt dat nou uit?? Als ik toch win dan maakt mij dat toch verder niet uit hoe ik win?
Als ik maar win.
Maakt mij ook niets uit, maar om te zeggen dat ze goed speelden tegen de zweden. Maar dat is maar beperkt boeiend, tenzij het inenen anders in de regels staat win je nog altijd door meer doelpunten te scoren als je tegenstander Hoe je dat doet zal de meeste mensen geen zak kunnen schelen.
pi_20265132
is er geen ignore functie op fok? Ik word een beetje moe van deze relnicht die niets anders doet dan aandacht proberen te krijgen door maar op Nederland te zeiken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 28 juni 2004 @ 23:41:04 #114
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_20266821
quote:

[..]

In een simpele poule met Ierland, Kameroen, en Saoedi-Arabië, en dat nog niet eens alles winnen.

En vervolgens steeds met geluk simpele tegenstanders krijgen, Paraguay, VS, Zuid-Korea.
En die maar met 1-0 winnen, met geluksgoals penalties, rode kaarten voor de tegenpartij.

Geen enkele grote tegenstander gehad, en met heel matig voetbal verliezen van Brazilië, saaiste WK finale ooit.

Duitsland bedankt.
pi_20267115
quote:

[..]

Da's twee jaar geleden dude. Het gaat hier over het EK (voor het geval je dat nog niet in de gaten had) . Duitsland stelt nu op dit moment niks meer voor zelfs niet met die vice wereldkampioen titel. I'm gonna break it down one more time for ya :
Niet eens de kwartfinale gehaald, ohne sieg naar huis. Niet eens gewonnen van niemand niet en ook nog 's verloren. Met lege handen en de staart tussen de benen naar huis in plaats van met de beker. En dat is dan vice wereldkampioen, ze zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen dat slappe Duitse team. Die titel zijn ze allang niet meer waardig.
it's better than yours
  dinsdag 29 juni 2004 @ 00:13:48 #116
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_20267851
quote:
Op zondag 27 juni 2004 15:45 schreef supercreep het volgende:
Cruijff en anderen die verstand hebben van voetbal zien het godzijdank wat beter dan de meeste Oranje supporters. Het spel vond hij zwak tot zeer zwak maar de inzet was goed. Hopelijk ziet iedereen toch wel dat Oranje superlsecht voetbal speelt dat niet om aan te zien is. Woensdag zijn we godzijdank verlost van die klungels en kijken we terug op een toernooi waarin Oranje alleen van 11 dronken Letten kon winnen.
Whahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

heb je WEEEER ongelijk, wat ben jij een fantiele proleet zeg, ga een taart bakken ofzo.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  dinsdag 29 juni 2004 @ 00:16:00 #117
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_20267911
Deutschland ,Deutschland alles ist vorbei
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_20267966
quote:
Mooi zo, topic kan dicht. Iedereen is het godzijdank met mij eesn dat het voetbal van Oranje niet om aan te zien is en er slechts van Letland gewonnen kan worden.

Als Oranje al slecht speelt, kun je nagaan hoe slecht Duitsland dan wel niet is. . .
  dinsdag 29 juni 2004 @ 00:48:11 #119
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_20268544
quote:
Brazilie versloeg Duitsland in de finale met 2 - 0 - En de laatste keer dat Duitsland de Eurocup won was in 1996, ook alweer 8 jaar geleden.... Er staat nu een heel ander team, een SLECHTER team, op het veld voor Duitsland.

..............en Duitsland speelde gelijk tegen Nederland, gelijk tegen Letland ( ) en verloor net zo hard van de Tsjechen als Nederland dat deed.

Dat Duitse team is op dit moment SLECHTER dan het Nederlandse team.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 29 juni 2004 @ 01:02:02 #120
10721 dolfg
RegiZeur
pi_20268760
quote:

[..]

Beste creep,
heb jij je ooit afgevraagd van wie we dat afbraakvoetbal geleerd hebben?
Precies: van onze Duitse vrienden.
Het anti voetbal waar jullie al generaties lang op teren sijpelt van tijd tot tijd door naar de buren in het westen...

Vind je het zelf eigenlijk niet genant dat jullie met zoveel tig miljoen inwoners niet eens 11 goede voetballers op het veld kunnen krijgen?
Geen greintje inspiratie, geen vleugje creativiteit, nog geen eens een halve schaduw van Arjen Robben of Milan Baros.

Aangezien jullie over 2 jaar de WK organiseren zou ik me drukker maken over de wanprestaties van de Duitsers dan over de halve finaleplaats van Nederland.
Geheel volgens de Duitse voetbaltraditie moet aan de opbouw dan ook hard 'gewerkt' worden.
Maar werkvoetbal krijg je vanzelf als talent en creativiteit ontbreekt.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_20269438
Erg goed was het voetbal niet, maar degene met het beste voetbal gaat doorgaans niet met de beker naar huis.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 01:55:27 #122
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_20269552
En tenslotte zijn we van Duitsch Bloed
De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
pi_20270569
inderdaad, NL is een klein landje Duitsland is zoveel groter, toch hebben we momenteel veeeeeeeel meer talent. Hulde aan Nederland.
it's better than yours
pi_20271240
Duitsland heeft sinds 1996 niet van een Europees team kunnen winnen in een groot toernooi. Dat zegt genoeg.

Ook niet van Letland
  dinsdag 29 juni 2004 @ 09:17:33 #125
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20271295
quote:

*proest*

Geef eerst antwoord op mijn vraag, dan wil ik misschien nog verder praten.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')