abonnement Unibet Coolblue
pi_20243762
Duitsland heeft mooie successen gekend, het is ze gegund, maar die tijd is voorbij.
Duitsland stelt nu niets meer voor. Althans tijdens dit EK niet. Ze mogen echt wel flink de bezem door alles heenhalen willen ze iets presteren op het komende WK.
it's better than yours
pi_20243921
simpel ... ik? really? als we daarmee het EK winnen... denk dat ik dat prima vind....
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 juni 2004 @ 09:46:57 #78
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_20243990
quote:
Op maandag 28 juni 2004 01:01 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik vraag me af waarom supercreep het ineens niet meer over Duitsland wilt hebben en nu snel uit nood overspringt naar de Duitse bondscoach van een totaal ander land dat duizenden kilometers verderop ligt. En als Griekenland er straks uit ligt dan springt hij over na een Tsjechische waterdrager wiens voorouders oorspronkelijk uit Duitsland komen.
scherp
it's better than yours
pi_20244939
quote:
Op maandag 28 juni 2004 09:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Elke wedstrijd 5 penalty's?
Lijkt me geniaal. 120 minuten lang op de doellijn liggen en dan beloond worden met 5 penalty's en dan die kut-Portugezen een trauma bezorgen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 28 juni 2004 @ 10:52:57 #81
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_20245085
quote:
Op maandag 28 juni 2004 10:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Lijkt me geniaal. 120 minuten lang op de doellijn liggen en dan beloond worden met 5 penalty's en dan die kut-Portugezen een trauma bezorgen
Ja, de traditie is dat het organiserend land er in de halve finales uitgaat (Duitsland, Zweden, Engeland, Nederland).

Maar het was dan ook een traditie dat Duitsland ondanks slecht voetbal ver raakt en dat Nederland verliest met penalty's.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_20245149
quote:
Op maandag 28 juni 2004 10:52 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ja, de traditie is dat het organiserend land er in de halve finales uitgaat (Duitsland, Zweden, Engeland, Nederland).

Maar het was dan ook een traditie dat Duitsland ondanks slecht voetbal ver raakt en dat Nederland verliest met penalty's.
Shit!
PE#1
  maandag 28 juni 2004 @ 10:57:09 #83
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20245175
Heb je het nu over alle wedstrijden?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 28 juni 2004 @ 13:37:40 #84
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20249525
supercreep waarom ga je dan ook niet gewoon weer lekker in duitsland wonen jonge?

tsjus!
OJAAJOH?
pi_20250176
Wat een mongool zeg... Eerst is ie voor Duitsland; gaat ie overal lopen schreeuwen dat de Duitsers zo goed zijn en dat ze ZEKER Europees Kampioen worden. Dan vliegen de Duitsers er uit, verandert ie z'n ondertitel en icoon en dan is ie opeens voor Griekenland. Wat een ultiem sneu figuur.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 28 juni 2004 @ 14:23:12 #86
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20250761
quote:
Op zondag 27 juni 2004 16:27 schreef supercreep het volgende:

[..]

............ik vind het al lang knap dat ze van Letland hebben gewonnen (al hadden ze daar een buitenspel goal en een onterecht pingel voor nodig)
Beter dan 0-0.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_20251062
hoewel Supercreep wel zielig is heeft ie wel gelijk dat het nederlands elftal zwak speelt.
pi_20251063
Dit is weer typisch het gezeur van een doorsnee (negatief ingestelde) nederlander.
Waar andere landen (met name zuid-europese) vol lof zijn over hun ploeg, ongeacht hoe ze aan de prestatie zijn gekomen (als ze maar het doel halen), hebben wij nederlanders altijd de intentie om af te gaan vragen of wij wel terrecht bepaalde prestaties (en in dit geval het Nederlands elftal) hebben gehaald.
Ik word daar zo ontzettend moe van.
  maandag 28 juni 2004 @ 17:22:26 #89
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_20255422
Heerlijk! Ik voel me net een Duitser...slecht spelen en met geluk telkens toch winnen! Kom maar op met die finale!
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_20255496
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:34 schreef Rekkie het volgende:
Dit is weer typisch het gezeur van een doorsnee (negatief ingestelde) nederlander.
Waar andere landen (met name zuid-europese) vol lof zijn over hun ploeg, ongeacht hoe ze aan de prestatie zijn gekomen (als ze maar het doel halen), hebben wij nederlanders altijd de intentie om af te gaan vragen of wij wel terrecht bepaalde prestaties (en in dit geval het Nederlands elftal) hebben gehaald.
Ik word daar zo ontzettend moe van.
Ja! We zijn gewoon het beste!
PE#1
  maandag 28 juni 2004 @ 17:27:30 #91
97934 ASroma
Flamboyant
pi_20255605
quote:
Op zondag 27 juni 2004 15:47 schreef elcastel het volgende:
Ik ben niet alleen simpel, maar ook nog chauvinst en vooral opportunist. Beat me.
  maandag 28 juni 2004 @ 18:37:12 #92
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_20257118
Ze spelen ook gewoon slecht.
1 keer winst tegen het uiterst zwakke Letland, zegt genoeg.
pi_20257402
Als we zwak genoeg spelen om kampioen te worden dan ben ik liever simpel.
  maandag 28 juni 2004 @ 18:53:51 #94
38549 dewd
100% pure
pi_20257445
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:34 schreef Rekkie het volgende:
Dit is weer typisch het gezeur van een doorsnee (negatief ingestelde) nederlander.
Waar andere landen (met name zuid-europese) vol lof zijn over hun ploeg, ongeacht hoe ze aan de prestatie zijn gekomen (als ze maar het doel halen), hebben wij nederlanders altijd de intentie om af te gaan vragen of wij wel terrecht bepaalde prestaties (en in dit geval het Nederlands elftal) hebben gehaald.
Ik word daar zo ontzettend moe van.
Nah ben ik niet met je eens, tegen de letten en de tjechen speelde ze redelijk goed, tjechie zelfs heel goed. Maar tegen zweden speelden ze niet zo best. Maar dat is wel typisch voor dit tournooi, want behalve Tjechie speelt bijna geen enkel team erg goed.
  maandag 28 juni 2004 @ 19:01:54 #95
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_20257629
Valt het julie ook zo op dat Supercreep geen duidelijke mening vormt? - Behalve alles wat tegen Oranje pleit

Eerst was ie voor Duitsland, en nu die zijn uitgeschakeld is ie ineens voor Griekenland. De grieken zullen wel weer uitgeschakeld worden, en mochten de Nederlanders onverhoopt winnen van de Portugezen, dan zal ie in de finale wel weer voor Tsjechie zijn.

En verder ben ik het met Rekkie eens..... de doorsnee Nederlander klaagt meer dan de doorsnee Amerikaan, en dat zegt heel wat, geloof me!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_20257678
Mooi zo, topic kan dicht. Iedereen is het godzijdank met mij eesn dat het voetbal van Oranje niet om aan te zien is en er slechts van Letland gewonnen kan worden.

Woensdag: Holland OUT
pi_20257716
quote:
Op maandag 28 juni 2004 19:01 schreef maartena het volgende:
Valt het julie ook zo op dat Supercreep geen duidelijke mening vormt? - Behalve alles wat tegen Oranje pleit

Eerst was ie voor Duitsland, en nu die zijn uitgeschakeld is ie ineens voor Griekenland. De grieken zullen wel weer uitgeschakeld worden, en mochten de Nederlanders onverhoopt winnen van de Portugezen, dan zal ie in de finale wel weer voor Tsjechie zijn.

En verder ben ik het met Rekkie eens..... de doorsnee Nederlander klaagt meer dan de doorsnee Amerikaan, en dat zegt heel wat, geloof me!
ach typisch gevalletje gebrek aan aandacht lijkt me zo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_20258056
quote:
Op maandag 28 juni 2004 19:04 schreef supercreep het volgende:
Mooi zo, topic kan dicht. Iedereen is het godzijdank met mij eesn dat het voetbal van Oranje niet om aan te zien is en er slechts van Letland gewonnen kan worden.

Woensdag: Holland OUT
Niet om aan te zien != Niet in staat om te winnen.

We worden kampioen met baggervoetbal!!!!!!!!!!
pi_20258769
quote:
Op maandag 28 juni 2004 19:04 schreef supercreep het volgende:
Mooi zo, topic kan dicht. Iedereen is het godzijdank met mij eesn dat het voetbal van Oranje niet om aan te zien is en er slechts van Letland gewonnen kan worden.

Woensdag: Holland OUT
Wat ga je met je leven doen als Nederland kampioen wordt?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_20258821
quote:
Op zondag 27 juni 2004 15:45 schreef supercreep het volgende:
Cruijff en anderen die verstand hebben van voetbal zien het godzijdank wat beter dan de meeste Oranje supporters. Het spel vond hij zwak tot zeer zwak maar de inzet was goed. Hopelijk ziet iedereen toch wel dat Oranje superlsecht voetbal speelt dat niet om aan te zien is. Woensdag zijn we godzijdank verlost van die klungels en kijken we terug op een toernooi waarin Oranje alleen van 11 dronken Letten kon winnen.
LOOOOOOOOOL, jij hebt geen recht van spreken, want die stink Duitsers zijn nog slechter, en jij maar beweren dat DLD beter is dan Tjechië, wie heeft er nou stront in zijn ogen? jij toch?

Ga lekker kuiltjes op Ijmuiden scheppen

Weet je wat een goede baan voor jouw zaou zijn? Reporter voor Der Bild, die gasten hebben ook allemaal stront in hun ogen

[ Bericht 9% gewijzigd door Kremers op 28-06-2004 19:53:22 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')