Duitsland won dat EKquote:Op zondag 27 juni 2004 16:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Sterker nog: de laatste EK-overwinning voor Duitsland dateert van 1996.
Loopt ie te lullen dat NL geluk heeft, maar Duitsland heeft niks dan geluk gehad met die finale's en overwinningen.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:33 schreef supercreep het volgende:
[..]
Duitsland won dat EKHet laatste en enige succes van Nederland ooit is de EK van '88. Na die tijd speelde de Deutschland nog even een EK finale en wonnen die, en 2 WK finales waarvan ze er ook nog ff 1 wonnen
..................... laten we het nog maar even niet hebben over de Duitse successen van voor '88 he
Hebben de Duitsers dan ooit een mooie voetbalpartij gespeeld? Het antwoord is neen. De enige mooie wedstrijden die Duitsland speelde waren tegen Nederland en dat lag dan altijd aan den Hollanders.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:33 schreef supercreep het volgende:
[..]
Duitsland won dat EKHet laatste en enige succes van Nederland ooit is de EK van '88. Na die tijd speelde de Deutschland nog even een EK finale en wonnen die, en 2 WK finales waarvan ze er ook nog ff 1 wonnen
..................... laten we het nog maar even niet hebben over de Duitse successen van voor '88 he
Ik zeg nergers dat NL geluk heeft, geen idee wat je loopt te sputteren. Ik constateer alleen dat het spel superzwak is.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:36 schreef sieb het volgende:
Loopt ie te lullen dat NL geluk heeft,
Waarschuw me als het zo ver is. Het is vlakbij...quote:Op zondag 27 juni 2004 16:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Anders kom je even naar de Neustrasse/Nieuwstraat, gaan we vechten?!
Je vergeet Dick te bedanken in je lijstje in je handtekening.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:39 schreef convinced het volgende:
Waarschuw me als het zo ver is. Het is vlakbij...
We zijn in ieder geval beter dan dat stelletje kneuzen uit jouw land.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:39 schreef supercreep het volgende:
[..]
Ik zeg nergers dat NL geluk heeft, geen idee wat je loopt te sputteren. Ik constateer alleen dat het spel superzwak is.
Jammer dat de Duitsers zich niet hoeven te kwalificeren voor het WK. Dat hadden ze zeker niet gered tegen Malta of Andorra.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:46 schreef La-Fosca het volgende:
[..]
We zijn in ieder geval beter dan het dat stelletje kneuzen uit jouw land.
Voorlopig staan wij nu in de halve finale en zijn jullie naar huis.![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 16:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, want jullie hebben de fiets van mijn opa gejat! Dat leeft nog!quote:Op zondag 27 juni 2004 16:47 schreef supercreep het volgende:
[..]Lompe kerel.
En niet te vergeten ook nog de topschutter met 4 goals (waarvan weliswaar 2 uit buitenspel en 1 uit een onterechte penalty). En dan nog eens de scheidsrechters tegen ook. Wat gaat Nederland niet krijgen als ze die ook nog eens mee hebbenquote:Op zondag 27 juni 2004 16:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zwak spelen en de halve finale halen, wat moet er wel niet gebeuren als er eens een redelijke wedstrijd gespeeld wordt, dan is de titel zo binnen natuurlijk
Heb je het over de jaren 1939-1945?quote:Op zondag 27 juni 2004 16:33 schreef supercreep het volgende:
laten we het nog maar even niet hebben over de Duitse successen van voor '88 he
quote:Op maandag 28 juni 2004 00:32 schreef Rude het volgende:
[..]
Heb je het over de jaren 1939-1945?
quote:Op maandag 28 juni 2004 00:32 schreef Rude het volgende:
[..]
Heb je het over de jaren 1939-1945?
Kerkrade ?quote:Op zondag 27 juni 2004 16:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hebben de Duitsers dan ooit een mooie voetbalpartij gespeeld? Het antwoord is neen. De enige mooie wedstrijden die Duitsland speelde waren tegen Nederland en dat lag dan altijd aan den Hollanders.
Jezus wat ben jij een vieze successupporter. Bahquote:Op zondag 27 juni 2004 16:07 schreef supercreep het volgende:
[..]
finale wordt Portugal - Griekenland 0-2
contradictie hoor : 3 onterechte goals maar toch de arbitrage tegen hebbenquote:Op zondag 27 juni 2004 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En niet te vergeten ook nog de topschutter met 4 goals (waarvan weliswaar 2 uit buitenspel en 1 uit een onterechte penalty). En dan nog eens de scheidsrechters tegen ook. Wat gaat Nederland niet krijgen als ze die ook nog eens mee hebben
Sarcasme? 3 discutabele goals en toch hoor ik half Nederland miepen over hoe ze de scheids vaak tegen hebben. Wat wordt dan verwacht van een scheids die vóór Nederland fluit? Elke wedstrijd 5 penalty's?quote:Op maandag 28 juni 2004 03:02 schreef BramK het volgende:
[..]
contradictie hoor : 3 onterechte goals maar toch de arbitrage tegen hebben![]()
![]()
Als oranje superslecht voetbalt, wat vond je dan van Deutschland? Dan was dat pas echt om te huilen. Naar huis, ohne sieg. Verloren van een b-elftal. Niet eens door naar de kwartfinale terwijl zowel Bild als Rudi dachten dat ze alles al op zak hadden.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:45 schreef supercreep het volgende:
Cruijff en anderen die verstand hebben van voetbal zien het godzijdank wat beter dan de meeste Oranje supporters. Het spel vond hij zwak tot zeer zwak maar de inzet was goed. Hopelijk ziet iedereen toch wel dat Oranje superlsecht voetbal speelt dat niet om aan te zien is. Woensdag zijn we godzijdank verlost van die klungels en kijken we terug op een toernooi waarin Oranje alleen van 11 dronken Letten kon winnen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |