He, van mij mag je.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:20 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[..]
Nee heb alleen een vriendin meer hoef ik ook nieten die was hier gister trouwens wel.. En dat ik op me kamer van alle gemakken ben voorzien ga ik niet onder zitten maar gewoon hier met Haar.. tenslotte ook nog wat privacy!!!!! en jij zat bij ???¿¿¿¿
Ik ben het met jou eens hoor.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:22 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[..]
Nauw kom op waar zat jij?? je zat bij je opa aan de amster malt !!
je bent dus pas een echte fan als je de wedstrijd met minimaal 1 ander persoon kijkt.....quote:Op zondag 27 juni 2004 15:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Maar goed dat is m'n punt niet. Het gaat erom dat de lui waar ik het over heb zich gedragen alsof ze de grootste oranjefans zijn terwijl ze de hele wedstrijd hebben zitten slowchatten op Fok.
en wie is die ts dan ? zal hier wel bekend zijn maar ik nog nooit iets van gehoord? stel hem voor aan mequote:Op zondag 27 juni 2004 15:22 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
He, van mij mag je.
Maar van de TS mag het niet.
Volgens mij ben jij de grootste nerd omdat JIJ je er druk om maaktquote:Op zondag 27 juni 2004 15:01 schreef American_Nightmare het volgende:
.. die gisterenavond de hele avond in het Nederland - Zweden topic hebben zitten posten?Sorry maar een echte fan zit niet tijdens de wedstrijd op Fok te posten.
Hebben die gasten geen vrienden ofzo, dat ze zielig alleen op hun kamertje achter de computer voetbal zitten te kijken op een zaterdagavond. Triest..
Lekker bekrompen denken doe je, en die mensen die geen zin meer hebben in uitgaan dan? En niet iedereen heeft vrienden die van voetbal houden. Laat ze lekker in hun waarde.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk triest ja, die lui die altijd maar achter hun computertje zitten en nooit onder de mensen komen.
1 Punt!!!quote:Op zondag 27 juni 2004 15:24 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de grootste nerd omdat JIJ je er druk om maakt![]()
Dat vind ik alleen maar zielig. Maar je bent geen fan als je de hele westrijd zit te posten op Fok.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:23 schreef cptmarco het volgende:
[..]
je bent dus pas een echte fan als je de wedstrijd met minimaal 1 ander persoon kijkt.....
dude.... reality check.... het is een spelletjequote:Op zondag 27 juni 2004 15:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk triest ja, die lui die altijd maar achter hun computertje zitten en nooit onder de mensen komen. Vervolgens gaan ze zitten jammeren in R&P dat ze niet aan een vriendin kunnen komen.
Maar goed dat is m'n punt niet. Het gaat erom dat de lui waar ik het over heb zich gedragen alsof ze de grootste oranjefans zijn terwijl ze de hele wedstrijd hebben zitten slowchatten op Fok.
Voel je je aangesproken ofzo?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:24 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de grootste nerd omdat JIJ je er druk om maakt![]()
reality check.. volgens mij hebben we een topic vol nerds hier.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:25 schreef Flurry het volgende:
[..]
dude.... reality check.... het is een spelletje![]()
? Op de pixel nauwkeurig hetzelfde? uhm nahja.. boeit ook niet...quote:Op zondag 27 juni 2004 15:17 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[..]
Jouw icoon ??? hmm dacht niet zelf wel gemaakt..edwin is gewoon de held .. DUS hij mag gezien worden
Hey dat is leuk.. waarom kan je geen jpg bestand uploaden dan ?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:26 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
? Op de pixel nauwkeurig hetzelfde? uhm nahja.. boeit ook niet...
En de TS vindt maar weinig medestanders zo te horen...
Dat is niet zo handig om te zeggen als je zelf de meeste posts in het topic gemaakt hebt.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
reality check.. volgens mij hebben we een topic vol nerds hier.
Jij hebt gelijk en de rest niet? Triest figuur. Respecteer een ander eens gewoon. Maar dat heb ik je nog nooit zien doen, dus zal er ook nooit van komen...quote:Op zondag 27 juni 2004 15:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
reality check.. volgens mij hebben we een topic vol nerds hier.
quote:Op zondag 27 juni 2004 15:01 schreef American_Nightmare het volgende:
blablabla
Dat jouw vrienden allemaal in groepjes rondhangen om stoer te doen en elkaar laten barsten als het er echt op aan komt wil nog niet zeggen dat de mijne dat ook doen.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:27 schreef Youssef het volgende:
Gut lekker stoer van jou zeg. Kijken hoeveel vrienden je nog over hebt als je je benen breekt en in een rolstoel zit.
ik volg je ff niet?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:27 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[..]
Hey dat is leuk.. waarom kan je geen jpg bestand uploaden dan ?
Juist.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:28 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk en de rest niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |