abonnement Unibet Coolblue
pi_20232557
quote:
Op zondag 27 juni 2004 17:08 schreef methodmich het volgende:
Hier, is ie zonder make-up:

[afbeelding]
Lol, als dat zo is heeft hij wel een zooi plamuur nodig.
That's all folks!
pi_20235483
Vind Heitinga wel een goede keuze. Stam is te traag maar ja die kan hem natuurlijk ook gewoon een keer goed onderuit schoppen

En ja dat zegt een fan van C. Ronaldo, maar we moeten gewoon winnen
Robben for life!
  zondag 27 juni 2004 @ 21:31:01 #78
9713 Eightball
In control.
pi_20235639
quote:
Op zondag 27 juni 2004 16:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Ronaldo en van Persie zijn qua voetbal bijna gelijk aan elkaar, maar ze zijn beiden spelers die het vertrouwen moeten krijgen. Het zijn spelers die gewoon vrijuit hun gang mogen gaan zonder tactische opdrachten en wel-overheid, alleen dan renderen ze op hun best
Dit wilde ik je niet onthouden, een stukje uit een column van Ton Boot.
quote:
Een onthutsend gebrek aan zelfkennis heeft de veel in het nieuws staande voetballer Robin Van Persie. Hij overschat zijn eigen capaciteiten en denkt dat hij goed is, terwijl hij slechts een middelmatige speler is. Dat blijkt gewoon uit de feiten. Als hij bij Feyenoord speelt heeft hij soms een paar aardige momenten, maar meestal zit hij op de bank. Bij de nationale jeugdelftallen waren zijn prestaties matig en in het Nederlands elftal is er al helemaal geen plaats voor hem.

Maar de beste aanwijzing dat hij niet goed is, is dat Van Persie op 20-jarige leeftijd nog steeds een talent wordt genoemd. Onder de 18 jaar is een talent iemand die weliswaar nog niet goed is maar het wel kan worden. Boven de 20 jaar wordt een talent zielig. Hij is niet goed en zal het ook niet worden. Van Persie wordt nog steeds een talent genoemd. Hij is per definitie geen goede speler.

Waarom wordt de Rotterdammer door vele fans en kenners dan toch zo hoog ingeschat? In een individuele sport zijn de prestaties meetbaar en vergelijkbaar. Bij een teamsport zijn de individuele prestaties niet objectief meetbaar, er is dan ruimte voor interpretaties. Iedereen kan een mening hebben. Laat ik pogen om Van Persie’s prestaties toch iets objectiever te maken. Voor mij is hij als een marathonloper die tijdens de race een stuk of wat idioot snelle tussensprints maakt om vervolgens anderhalf uur na de winnaar binnen te komen. Ik vind het niks, maar zijn supporters zullen lyrisch zijn over die paar fantastische sprintjes. Ieder zijn waarheid. © Ton Boot
Helemaal mee eens. Precies mijn bezwaar tegen Van Persie en Ronaldo in zekere zin dus ook.
pi_20237641
quote:
Op zondag 27 juni 2004 15:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ligt niet aan hem ! Er hoort daar ALTIJD iemand te staan. Hij doet wat hij moet doen zoals het hoort. Als er vervolgens niemand staat is dat niet zijn fout

Ja dan kunnen we het Portugese paralympics blinden voetbal team ook wel inzetten.

Denk eens na pik.
  zondag 27 juni 2004 @ 23:20:00 #80
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20238954
quote:
Op zondag 27 juni 2004 22:36 schreef pimpin het volgende:

[..]

Ja dan kunnen we het Portugese paralympics blinden voetbal team ook wel inzetten.

Denk eens na pik.
Waarom zou ik moeten denken, het is zo logisch noch duidelijk

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_20255036
quote:
Op zondag 27 juni 2004 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom zou ik moeten denken, het is zo logisch noch duidelijk

Ok de spits legt de bal diep op ronaldo, een diepe scherpe bal. Ronaldo houd hem net binnen. De rechtbuiten is net geblesseerd buiten het veld.

En die Ronaldo zou het nou nog voormekaar krijgen om die bal bij de 2e paal neer te leggen, dat is toch gewoon DOM er is geen speler te bekennen.

Toen ik een jaar of 12 was, en net op voetbal kwam snapte ik dat al, toen ik weleens links- of rechtbuiten moest spelen.

Dus zo logisch noch duidelijk is dat niet.

  dinsdag 29 juni 2004 @ 00:14:43 #82
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20267871
quote:
Op zondag 27 juni 2004 21:23 schreef Ms.Henne het volgende:
Vind Heitinga wel een goede keuze. Stam is te traag maar ja die kan hem natuurlijk ook gewoon een keer goed onderuit schoppen

En ja dat zegt een fan van C. Ronaldo, maar we moeten gewoon winnen
Ook ik denk idd dat alleen Heitinga hem aankan, de rest kan niet echt verdedigen.

De beste oplossing is denk ik om de aanvoer naar Ronaldo stil te leggen, want als hij eenmaal aan de bal is is hij zo goed als niet te verdedigen

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_20268569
Ik maak me toch ook wel zorgen over Bronckhorst op Ronaldo. Je kan wel zeggen dat het er niet uitkomt met die Ronaldo, maar owee als ie erlangs is, hij legt enorm veel risco en vaart in het spel dus dan is het meteen gevaarlijk als het wel lukt.

Bronckhorst grijpt vaak zo laat in en wacht meestal te lang. Loopt te vaak tot in het strafgebied mee terug bij een (counter)aanval. Cocu vind ik gezien zijn conditie en vrij trage spel totnutoe ook niet slim op Deco, die lijkt mij een maatje te groot voor hem qua loopvermogen. Viel mij ook op dat die Portugzen maar bleven gaan in die wedstrijd tegen Engeland. Bereconditie allemaal. Zelfs die Ronaldo, niemand kramp.

Ik denk toch dat hij Bouma op linksback moet zetten op Ronaldo en Cocu naast Stam moet terughalen of ernaast zetten voor Heitinga achterin. Met Bouma op links en Heintga centraal heb je een inschuivende man die het gat kan opvullen als Cocu weggtrokken wordt door Deco en de bal ineens veroverd wordt. Met Bouma heb je dan minder precisie.

Sneijder ter ondersteuning voor de aanvoer voorin zal ie weer niet durven, maar dat kan m.i. wel de sleutel tot winst of verlies zijn. Met Cocu denk ik dat je weer teveel teruggedrukt wordt als we niet voldoende in balbezit zijn. Iets wat Advocaat ook aanhaalde over de wedstrijd tegen de Zweden. Vond wel opvallend dat hij juist gezegd had dat ze de Zweden juist tot aan de middenlijn hadden moeten opvangen maar dat in de praktijk tatcisch niet werkte. Dat geeft al aan dat bepaalde spelers tekort komen om die plannen uit te voeren, en dan met name Cocu en Seedorf.

Dat hij ook niet snapt waarom dat dan niet werkt is wel een beetje tekenend. Wordt moeilijk, hangt echt af van de vorm die dag.
pi_20270765
Ik denk dat Davids al best in staat is Deco af te stoppen. Gewoon schoppen die kerel
Robben for life!
pi_20270852
Stam of Heitinga kunnen hem stoppen. Maar ja, is hij nou een links- of een rechtsbuiten?
pi_20272138
Hij wisselt altijd met Figo. Godsirritant is dat.

Maar Heitinga staat niet in de vermoedelijke opstelling dus die zal het waarschijnlijk niet worden al had ik dat wel de beste keuze gevonden denk ik. Stam kan hem wel stoppen maar ik weet niet of Stam het wel constant kan belopen met die jongen.
Robben for life!
pi_20273225
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben een groot fan van wijlen Christiano Ronaldo, ik ben echt benieuwd wie van onze verdedigers hem aan kan. Van Bronckhorst schat ik niet sterk genoeg in om Ronaldo af te stoppen.

Denk mee !

wijlen ronaldo ?

weet jij iets wat ik niet weet?
pi_20273287
Ik zit me trouwens net te bedenken als je zo'n groot fan bent, waarom schrijf je z'n naam dan verkeerd?
Robben for life!
  dinsdag 29 juni 2004 @ 10:55:21 #89
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20273357
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 10:52 schreef Ms.Henne het volgende:
Ik zit me trouwens net te bedenken als je zo'n groot fan bent, waarom schrijf je z'n naam dan verkeerd?
Moet die H uit Christiano ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_20273395
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 10:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Moet die H uit Christiano ?

yep
Robben for life!
pi_20273404
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 10:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Moet die H uit Christiano ?

Helaas voor jou wel, moet je een letter van je fanshirt krabben.
That's all folks!
pi_20273432
ps dat gezeik over bronckhorst gaat mij tamenlöijk op mijn Klu klu.

Bronckhorst was de enige op het veld ( samen met stam ) die tegen die zweden een behoorlijke partij speelde.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:01:49 #93
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_20273518
Ik heb de naam van Bosvelt hier nog niet gezien. Foutje?
pi_20273622
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb de naam van Bosvelt hier nog niet gezien. Foutje?
jah grapjas
Robben for life!
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:07:17 #95
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20273640
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb de naam van Bosvelt hier nog niet gezien. Foutje?
LOL

Ronaldo lacht Bosvelt keihard in zijn gezicht uit

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:08:13 #96
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_20273661
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
Bosvelt
quote:
Foutje?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:20:48 #97
59460 Pirres
Veni, vidi, vici!!
pi_20273990
JOHNNY HEITINGA NATUURLIJK!!!!

EEN EITJE VOOR DIE GAST!!! SHEVCHENKO VAN MILAN WAS NIKS VOOR HEM DUS DIE RONALDO ZEKER NIET!
Something inside so strong
  dinsdag 29 juni 2004 @ 15:53:45 #98
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20281456
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:56 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:

[..]

Ja, en we weten allemaal wat stam met zulke mannetjes doet:
[afbeelding]
Stam is een logge houterige verdediger, hem moet je er absoluut niet op zetten

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_20282021
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:50 schreef BobRooney het volgende:
Ronaldo is pas een lachertje, de enige die hij constant dolt, is zichzelf...Stam die vreet hem op
zal wel niet lekker smaken

Stam hoort bij de beste verdedigers van Wereld
Ronaldo moet eerst maar es een basisplaats afdwingen bij Manchester
pi_20282092
waardeloze speler die ronaldo....totaal geen rendement

http://www.sacfc.co.uk/images/ronaldo.gif <---ronaldo
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')