Internet Explorer niet meer gebruiken, toegang tot IE verbieden in Program Defaults (ofzo, in XP) en je bent er vanaf. Voor de rest inderdaad de spyware progs. Maar die helpen inderdaad ook niet tegen alles...quote:Op zondag 27 juni 2004 12:50 schreef JeffreyD het volgende:
ja, inderdaad. Als ik dus Internet Explorer open, krijg ik én een pop-up en als ik geluk heb ook nog een taakbalk :-p
Dus nietquote:Op zondag 27 juni 2004 12:51 schreef DarkShine het volgende:
Scannen met:
Ad-Aware
Spybot S&D
Spy Sweeper
Have fun.
Niks rigoreus aan.quote:Op zondag 27 juni 2004 12:55 schreef JeffreyD het volgende:
Ja Internet Explorer gebruiken is ook een beetje een rigoreuze maatregel. Maar Ik vraag me dan af, als die troep niet in het register vandaan komt, ook niet van de cookies en ook niet van verborgen bestanden, hoe komt Mysearchnow dan elke keer weer terug????
Inderdaad, Firefox is een goed alternatief voor IE, beter zelfsquote:Op zondag 27 juni 2004 12:53 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Internet Explorer niet meer gebruiken, toegang tot IE verbieden in Program Defaults (ofzo, in XP) en je bent er vanaf. Voor de rest inderdaad de spyware progs. Maar die helpen inderdaad ook niet tegen alles...
In dit licht is het de meest makkelijke oplossing voor het probleem. En daarmee wil ik niet de discussie uitlokken welke browser beter is, daar gaat het in dit topic immers niet over.quote:Op zondag 27 juni 2004 12:57 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Inderdaad, Firefox is een goed alternatief voor IE, beter zelfs
Sorry, maar ook jij bent dus iemand die niet weet hoe IE werkt, en dat is het probleem. In de help (F1) staat toch heel erg duidelijk omschreven hoe je 3rd party software uit kan schakelen in IE. Voor de minder begaafden onder ons dus dan nog maar eens:quote:Op zondag 27 juni 2004 12:57 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Niks rigoreus aan.. Niet dat ik je van browser wil laten veranderen als basispunt maar je bent wel van het gezeik af.
Ik heb geen idee van hoeveel ellende IE aan elkaar hangt dus zou ik ook niet kunnen zeggen waar dat programma steeds weer vandaan komt...
Deze komt van freescreensavers.comquote:Op zondag 27 juni 2004 12:59 schreef JeffreyD het volgende:
Ik gebruik trouwens de Norton Antivirus en een firewall van Norton. Maar heeft iemand ook enig idee hoe die programma's binnenkomen. Door het gebruik van KaZaa bijv?
Zeg, lambal. Ik ben niet degene die hier last heeft van allerlei ongewenste rotzooi op mijn pc en ik ben niet degene die hoeft te weten hoe je de troep van IE moet opruimen. Dat ik niet weet hoe Internet Explorer standaard allerlei shit aan heeft staan die je met gezond verstand nooit zou willen gebruiken zal me eerlijk gezegd aan mijn aars roesten.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:00 schreef BloodRayne het volgende:
[..]
Sorry, maar ook jij bent dus iemand die niet weet hoe IE werkt, en dat is het probleem. In de help (F1) staat toch heel erg duidelijk omschreven hoe je 3rd party software uit kan schakelen in IE. Voor de minder begaafden onder ons dus dan nog maar eens:
Extra > Instellingen > Geavanceerd > Browser extenties van derden inschakelen
Vinkje uitzetten en je bent klaar.![]()
Och och.. ben je boos? Pluk een roos dan ben je morgen weer goed. Ik val je niet aan, ik constateer alleen maar een feit.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:04 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Zeg, lambal. Ik ben niet degene die hier last heeft van allerlei ongewenste rotzooi op mijn pc en ik ben niet degene die hoeft te weten hoe je de troep van IE moet opruimen. Dat ik niet weet hoe Internet Explorer standaard allerlei shit aan heeft staan die je met gezond verstand nooit zou willen gebruiken zal me eerlijk gezegd aan mijn aars roesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |