quote:
Op zondag 27 juni 2004 12:05 schreef dom_blontje het volgende:Uit onderzoek is gebleken dat relaties tussen lange mannen en kleine vrouwen het meeste kans van slagen hebben (oerinstinct: lange mannen zijn goeie jagers, korte vrouwen zijn vruchtbaarder).
Dus ik zou zeggen: go for it meid
Ehm, die sterke uitersten gelden niet helemaal, er is uit onderzoek gebleken dat het grootste percentage van de langlopende relaties een lengteverschil kent waarbij de man 1,09 keer zo groot is als de vrouw. Daarna komt 1,04 nog redelijk veel voor (jaartje geleden in het nieuws geweest). Iig, een lange man zal toch een naar verhouding wat langere vrouw kiezen... Een kleine vrouw een wat kleinere man... (vrouw van 1.60 m gaat voor 1.74 volgens deze berekeningen, man van 2m gaat voor een vrouw van 1.83 m)
Maar lengteverschil maakt volgens mij niet zoveel uit in bed... Exvriendjes waren altijd ongeveer even lang als ik, leek mij de perfecte combi als je staand sex wilt hebben enzo (zeker uit verhalen van een klein vriendinnetje dat zo'n 20cm. scheelt met haar vriend, die een hoop dingen onmogelijk vond), maar mijn huidige vriend is 1,98 en ik 1,81, en geen problemen met standjes, staand lukt ook gewoon... tis maar net wat je er zelf van maakt, en creativiteit doet nou eenmaal wonderen.