abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_20234547
Tegen de Portugezen:

Van der Sar;
Reiziger, Heitinga/Stam, Stam/Heitinga, Bouma;
Seedorf, Cocu, Davids;
Overmars, Van Nistelrooij, Robben
Ajax landskampioen 2004-2005, 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008, 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 en ga zo maar door!
  zondag 27 juni 2004 @ 20:42:47 #177
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_20234624
quote:
Op zondag 27 juni 2004 20:39 schreef RednaZ het volgende:
Tegen de Portugezen:

Van der Sar;
Reiziger, Heitinga/Stam, Stam/Heitinga, Bouma;
Seedorf, Cocu, Davids;
Overmars, Van Nistelrooij, Robben
Mee eens, maar dan Cocu op rechts en Seedorf centraal en liever (tja, mijn keuze) v.Bronckhorst op links achter.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_20235327
Zolang van der Meyde er niet in komt te staan vind ik alles prima.

Doe Davids maar op deco, Heitinga op Ronaldo en dan gaat alles goedkomen

Figo schopt toch iedere wedstrijd 20 meter over dus daar kun je net zo goed niemand opzetten
Robben for life!
pi_20243836
Ruud van Nistelrooy moet zich terugzakken? laat me niet lachen man, we hebben geen nmmr 10 dus dan heb je er niks aan! Wat zeikt iedereen op Ruud? zonder hem zaten wij niet meer in het toernooi want dat doelpunt tegen de moffen zou niemand gescoord hebben. Hij is ook veel meer een teamspeler dan makaay en kluivert, dus waar je dat vandaan haalt. Hij is de fanatiekste nederlandse speler die wij hebben rondlopen hoor. Hij scoort 4x op een groot toernooi en dan ga je aan hem twijfelen, goed bezig mensen!
zo jij bent lelijk, grapje h00r!
pi_20243925
Van der Sar;
Heitinga, Stam, Bouma, Van Bronkhorst;
Cocu
Sneijder, Davids, Robben;
Van Nistelrooij, Makaaij;
pi_20243947
quote:
Op maandag 28 juni 2004 09:37 schreef Stefan88 het volgende:
Ruud van Nistelrooy moet zich terugzakken? laat me niet lachen man, we hebben geen nmmr 10 dus dan heb je er niks aan! Wat zeikt iedereen op Ruud? zonder hem zaten wij niet meer in het toernooi want dat doelpunt tegen de moffen zou niemand gescoord hebben. Hij is ook veel meer een teamspeler dan makaay en kluivert, dus waar je dat vandaan haalt. Hij is de fanatiekste nederlandse speler die wij hebben rondlopen hoor. Hij scoort 4x op een groot toernooi en dan ga je aan hem twijfelen, goed bezig mensen!
Ruud is ook zeker geen verkeerde voor het Nederlands elftal en zijn gedrevenheid is bewonderenswaardig, maar het moge duidelijk zijn dat zijn positie met dit team niet doeltreffend genoeg is. Hij is namelijk de enige scorende speler en vier goals in vier wedstrijden is niet veel voor een compleet elftal. Daarom, als je Roy en Patrick erin zet, met Arjen ernaast, dan heb je een gouden aanval. Als je die aanval wil laten werken, is er geen plaats voor Ruud.
PE#1
pi_20243954
Ennuh barca, jij praat over iedereen zijn feiten heen, terwijl gewoon 95% van de Nederlanders Stam in de basis wil hebben, dus iedereen die reeel nadenkt. van de Sar staat bij minder mensen in de basis dan Stam en dat is toch duidelijk de beste keeper die we in Nederland hebben. Je hebt nu ook 5 mensen gevonden die het met je eens zijn, maar er zijn er nog altijd 5000 mensen die Stam erin willen hebben. Ik vind Bouma dit toernooi ook gewoon goed spelen, ook al zag ik dat op het begin ook niet zitten. Je verteld ook vaak over de voetbalkenners, die hun mening geven waar je veel waarde aan hecht volgens mij. Ze hebben het nooit over Stam, omdat hij het gewoon goed doet. Als je over een opstelling gaat praten zijn van de Sar / Stam gewoon 2 zekerheidjes, omdat ze het gewoon goed doen!
zo jij bent lelijk, grapje h00r!
pi_20244019
Het gaat er niet om of een speler het goed doet. Heel de verdediging moet goed draaien, op verdedigend en opbouwend gebied. Dan zou Michael en Giovanni op wings en Heitinga en Frank daarachter, waarbij Heitinga de rol van laatste man op zich neemt, een veel beter systeem zijn.
PE#1
pi_20244024
quote:
Op maandag 28 juni 2004 09:37 schreef Stefan88 het volgende:
Ruud van Nistelrooy moet zich terugzakken? laat me niet lachen man, we hebben geen nmmr 10 dus dan heb je er niks aan! Wat zeikt iedereen op Ruud? zonder hem zaten wij niet meer in het toernooi want dat doelpunt tegen de moffen zou niemand gescoord hebben. Hij is ook veel meer een teamspeler dan makaay en kluivert, dus waar je dat vandaan haalt. Hij is de fanatiekste nederlandse speler die wij hebben rondlopen hoor. Hij scoort 4x op een groot toernooi en dan ga je aan hem twijfelen, goed bezig mensen!
Laat ik alleerst even zeggen dat ik vind dat hij erin moet blijven staan maar wel met Makaay ernaast.
Hij speelde vooral de afgelopen wedstrijd ontzettend slecht (naar mijn mening) en tegen Letland heeft hij gewoon een aantal kansen gehad die er gewoon in hadden gemoeten.

Van Nistelrooij en Makaay in de spits en Robben en Overmars op de vleugels dan komt vast alles goed

Ik hoorde hier net iemand ook zeggen dat Kluivert erin moest....1 ding....je bent knettergek!
Robben for life!
pi_20244067
quote:
Op maandag 28 juni 2004 09:45 schreef convinced het volgende:

[..]

Ruud is ook zeker geen verkeerde voor het Nederlands elftal en zijn gedrevenheid is bewonderenswaardig, maar het moge duidelijk zijn dat zijn positie met dit team niet doeltreffend genoeg is. Hij is namelijk de enige scorende speler en vier goals in vier wedstrijden is niet veel voor een compleet elftal. Daarom, als je Roy en Patrick erin zet, met Arjen ernaast, dan heb je een gouden aanval. Als je die aanval wil laten werken, is er geen plaats voor Ruud.
Dus hij moet het zich aantrekken dat de rest niet scoort? Volgens mij hebben we tegen de tsjechen veel kansen gekregen, waar we zeker vaker hadden moet scoren, als ze het niet doen kan Ruud er niks aan doen. Ik hecht ook niet al teveel waarde aan de andere wedstrijden die Nederland heeft gespeeld omdat die ploegen gewoon allemaal verdedigend spelen, wat gewoon moeilijk voetballen is. Als Van Nistelrooy meer aansluiting krijgt van het middenveld (zoals tegen tsjechie), krijgen wij gewoon meer kansen. Patrick vind ik ook geen echte diepe spits, hij scoort daar gewoon te weinig voor naar mijn mening en vooral dit jaar. De topscoorder van Manchester gaat toch wel voor een bankzitter van Barcelona.

Voorhoede voor jouw:

Makaay - Patrick - Robben

Makaay speelt aan de rechterkant, waardoor hij niet zoveel kansen zal krijgen. Hij is geen buitenspeler waardoor hij niet snel kansen zal creeeren voor anderen.
Patrick scoort gewoon moeilijk, dus minder doelpunten.
Robben scoort redelijk wat doelpunten en assists voor een buitenspeler dus dat is een goede keuze.

Ik zou Makaay gewoon voor van der meyde plaatsen en Ruud laten staan, dan heb je meer scorend vermogen en Makaay kan Ruud ondersteunen en de middevelders moeten dat gat aan de rechterkant in duiken.
zo jij bent lelijk, grapje h00r!
pi_20244082
quote:
Op maandag 28 juni 2004 09:51 schreef Ms.Henne het volgende:

[..]

Laat ik alleerst even zeggen dat ik vind dat hij erin moet blijven staan maar wel met Makaay ernaast.
Hij speelde vooral de afgelopen wedstrijd ontzettend slecht (naar mijn mening) en tegen Letland heeft hij gewoon een aantal kansen gehad die er gewoon in hadden gemoeten.

Van Nistelrooij en Makaay in de spits en Robben en Overmars op de vleugels dan komt vast alles goed

Ik hoorde hier net iemand ook zeggen dat Kluivert erin moest....1 ding....je bent knettergek!
Ik denk dat je dan wel iets te aanvallend speelt, vooral omdat we geen snelle mensen achterin hebben. Dus dan zou ik Overmars weglaten.
zo jij bent lelijk, grapje h00r!
pi_20244100
Kluivert is een goede voetballer. Het is onprofessioneel die jongen af te rekenen op fouten in de privésfeer. Patrick en Roy zijn een doeltreffender duo dan Ruud en Roy. Ik verwacht zelfs dat Patrick supergoed zou spelen, mocht hij opgesteld worden. Volgens mij heeft dat bankzitten hem wel zoiets gegeven van, als ik speel moet ik ook de sterren van de hemel spelen. En we weten allemaal dat hij dat kan.
PE#1
pi_20244136
Ik heb ook steeds betoogd dat een aanval met Makaay en Kluivert waarschijnlijk effectiever is dan een aanval met Van Nistelrooij. Maar in dit stadium kun je niet meer met een dergelijke tactiekwijziging komen, je topscoorder uit het team laten zal vermoedelijk alleen maar onrust geven en destabiliserend werken. Oranje moet naar mijn mening uitgaan van de basisopstelling die ze in de laatste drie wedstrijden hadden en alleen enkele 'accenten' wijzigen. Overmars voor vd Meijde (met als mogelijke wissel voor de 2e helft Makaay), Bouma of Heitinga voor De Boer. Het liefst had ik ook Sneijder in de basis gezien, maar ik weet niet wie er dan uit moet. Wellicht als wissel voor Cocu of Davids in de 2e helft.
  maandag 28 juni 2004 @ 09:59:46 #189
90589 Paradepaardje
20jarig lulletje
pi_20244146
we missen van vossen
heb jy gezegd dat ik een lul was?
pi_20244170
quote:
Op maandag 28 juni 2004 09:56 schreef convinced het volgende:
Kluivert is een goede voetballer. Het is onprofessioneel die jongen af te rekenen op fouten in de privésfeer. Patrick en Roy zijn een doeltreffender duo dan Ruud en Roy. Ik verwacht zelfs dat Patrick supergoed zou spelen, mocht hij opgesteld worden. Volgens mij heeft dat bankzitten hem wel zoiets gegeven van, als ik speel moet ik ook de sterren van de hemel spelen. En we weten allemaal dat hij dat kan.
Ik vind/vond Kluivert ook een wereldvoetballer maar doelputen maakt hij niet. Als je Patrick en Roy samen wil laten spelen, dan zou Patrick achter Roy spelen. Dan heb je wel een nummer 10, het probleem dat het niet werkt is ook groot. Ik heb dit systeem eigenlijk nog nooit gezien en als je dat voor 1 van de eerste keren gaat proberen in een halve finale is dat riskant te noemen. We hebben ook geen echt diepgaande rechtshalf waardoor die kant teveel open blijft. Ik zou het zo gewoon laten staan en Overmars wisselen met van der Meyde en later Makaay brengen.
zo jij bent lelijk, grapje h00r!
pi_20244220
quote:
Op maandag 28 juni 2004 09:59 schreef Kozzmic het volgende:
Ik heb ook steeds betoogd dat een aanval met Makaay en Kluivert waarschijnlijk effectiever is dan een aanval met Van Nistelrooij. Maar in dit stadium kun je niet meer met een dergelijke tactiekwijziging komen, je topscoorder uit het team laten zal vermoedelijk alleen maar onrust geven en destabiliserend werken. Oranje moet naar mijn mening uitgaan van de basisopstelling die ze in de laatste drie wedstrijden hadden en alleen enkele 'accenten' wijzigen. Overmars voor vd Meijde (met als mogelijke wissel voor de 2e helft Makaay), Bouma of Heitinga voor De Boer. Het liefst had ik ook Sneijder in de basis gezien, maar ik weet niet wie er dan uit moet. Wellicht als wissel voor Cocu of Davids in de 2e helft.
Ben ik het helemaal mee eens, al ben ik wel gecharmeerd van Van Nistelrooy dus ik zou altijd een tactiek rond hem verzinnen. Zijn werklust kan gewoon niemand evenaren en het is ook een super speler voor het team naar mijn mening.
zo jij bent lelijk, grapje h00r!
pi_20244263
quote:
Op maandag 28 juni 2004 10:01 schreef Stefan88 het volgende:

[..]

Als je Patrick en Roy samen wil laten spelen, dan zou Patrick achter Roy spelen. Dan heb je wel een nummer 10, het probleem dat het niet werkt is ook groot. Ik heb dit eigenlijk nooit gezien en als je dat voor 1 van de eerste keren gaat proberen in een halve finale is dat riskant te noemen.
Portugal - Nederland, maart 2001, kwalificatieronde voor de WK2002. Kluivert speelde een wereldwedstrijd op de 10-positie achter diepste spits Hasselbaink. Beide spelers scoorden. De wedstrijd eindigde desondanks gelijk (2-2) omdat Oranje er te laat achter kwam dat een wedstrijd 90 minuten duurt en niet 83.

De opstelling destijds:
quote:
vd Sar

Reiziger / Stam / F. de Boer / Cocu

v Bommel / Kluivert / Davids

Zenden / Hasselbaink / Overmars

Wissels:
69. Bosvelt voor v Bommel
73. Makaay voor Zenden
80. V Hooijdonck voor Hasselbaink
Maar ik ben het met je eens dat je nu niet opeens je opstelling kunt gaan omgooien. Het is jammer dat Advocaat in de oefenperiode zo heeft vastgehouden aan het koppel Kluivert/Van Nistelrooij, de kaart Makaay/Kluivert had eerder gespeeld moeten worden.

[ Bericht 17% gewijzigd door Kozzmic op 28-06-2004 10:12:26 ]
pi_20244472
Wat heb ik zitten vloeken

Eerste helft
vd Meyde loopt het veld op.
Ok denk ik , dat zal wel zij omdat overmars niet echt langer als 1 helft kan.

tweede helft , vd Meyde loopt nog steeds rond.

Elke aanval van de Zweden werd door vd meyde ingeleid. Dat deed hij geweldig. Hij was de pefekte twaalfde man voor die zweden.

Minuut na Minuut tikt weg.

Nog steeds staat die blinde lifter op het veld.
In de 80 ste minuut eindelijk. de 80ste MINUTT godverdomme 80!! 1 Doelpunt van die zweden en de pot was verloren geweest.

God alle jezus, kan iemand dick advokaar duidleijk maken wat voor een blind paard hij daar telkens weer laat spelen.
pi_20244534
quote:
Op zondag 27 juni 2004 20:39 schreef RednaZ het volgende:
Tegen de Portugezen:

Van der Sar;
Reiziger, Heitinga/Stam, Stam/Heitinga, Bouma;
Seedorf, Cocu, Davids;
Overmars, Van Nistelrooij, Robben
Bravo !!!!!!!!!!!!!
En dat zou best wel eensde Opstelling kunnen zijn
  maandag 28 juni 2004 @ 10:58:42 #195
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_20245209
=================van der sar=====================
reiziger===stam====bouma====van bronckhorst
davids===========cocu==========seedorf
overmars========van nistelrooy========robben

ik kies voor reiziger ipv heitinga ivm Ronaldo, die man is supersnel
The death of one man is a tragedy
The death of a million is just a statistic
  maandag 28 juni 2004 @ 11:02:34 #196
16701 scanman01
Today's a good day
pi_20245305
Er is maar 1 juiste opstelling ( ) en dat is deze:

=================van der sar=====================
reiziger===stam====cocu====van bronckhorst
seedorf===========sneijder==========davids
overmars========van nistelrooy========robben

In de tweede helft eventueel Seedorf of Davids wisselen voor Van der Vaart. Dan Sneijder naar links en vdV op 10! Overmars dan wisselen voor Makaay.

[ Bericht 3% gewijzigd door scanman01 op 28-06-2004 11:08:14 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 28 juni 2004 @ 11:09:56 #197
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_20245468
quote:
Op maandag 28 juni 2004 11:02 schreef scanman01 het volgende:
Er is maar 1 juiste opstelling ( ) en dat is deze:

=================van der sar=====================
reiziger===stam====cocu====van bronckhorst
seedorf===========sneijder==========davids
overmars========van nistelrooy========robben

In de tweede helft eventueel Seedorf of Davids wisselen voor Van der Vaart. Dan Sneijder naar links en vdV op 10! Overmars dan wisselen voor Makaay.
vind ik ook een goeie
The death of one man is a tragedy
The death of a million is just a statistic
  maandag 28 juni 2004 @ 11:29:45 #198
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_20245931
quote:
Op maandag 28 juni 2004 09:59 schreef Kozzmic het volgende:
Ik heb ook steeds betoogd dat een aanval met Makaay en Kluivert waarschijnlijk effectiever is dan een aanval met Van Nistelrooij. Maar in dit stadium kun je niet meer met een dergelijke tactiekwijziging komen, je topscoorder uit het team laten zal vermoedelijk alleen maar onrust geven en destabiliserend werken. Oranje moet naar mijn mening uitgaan van de basisopstelling die ze in de laatste drie wedstrijden hadden en alleen enkele 'accenten' wijzigen. Overmars voor vd Meijde (met als mogelijke wissel voor de 2e helft Makaay), Bouma of Heitinga voor De Boer. Het liefst had ik ook Sneijder in de basis gezien, maar ik weet niet wie er dan uit moet. Wellicht als wissel voor Cocu of Davids in de 2e helft.
Helemaal mee eens. Sneijder kan prima hoor, voor Cocu that is. Misschien eventueel starten met Cocu en als er ruimte voor is, of als de Portugezen teveel druk geven, Sneijder erin zetten (Brückner/Rehhagel move). Overmars in de basis zetten en eventueel wisselen voor Makaay,m ocht hij het allemaal niet trekken.
In ieder geval niet v.Nistelrooij wegzetten nu, dat geeft idd teveel onrust.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_20247517
-------------------------------v.d.Sar-------------------------------------

---Reiziger--------Heitinga----------Stam---------v. Bronckhorst----

--------------------Sneijder--------------------Davids--------------------
----------------------------------Seedorf----------------------------------
-------v.d. Meyde--------------v.Nistelrooij-----------------Robben----


Met deze opstelling zijn we dan eindelijk van die K**Cocu af. Maak v.d. Sar, Davids of Stam maar captain.
Ik ben ook geen voorstander van v.d. Meyde maar we hebben niemand anders op rechts, Overmars kan maar één helft spelen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_20247725
laat overmars gewoon spelen en wissel hem na 50 minuten voor Makaay
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')