abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juni 2004 @ 01:46:21 #1
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20219335
......EK '88 bewust meegemaakt?
Nederland staat nu weer eens tegen organiserend land in de halve finale (Portugal, net als in '88 tegen Duitsland......dat wordt winnen)....daarna misschien wel tegen Tsjechië in de finale. In '88 werd gewonnen van Rusland, maar verloren van die gasten in de poule.......in de poule werd dit jaar verloren van Tsjechië....nu winnen in de finale???

Het zou toch te mooi zijn voor woorden? En dat onder Advocaat? Wat voor een hero zou hij over 10 jaar zijn als dat zou gebeuren?

Wie heeft '88 bewust meegemaakt?
ik was 15 in 1988.....als de dag van gisteren....
pi_20219357
Toen wasik nog niet geboren
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
( ben een jaar latergeboren
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)
  zondag 27 juni 2004 @ 01:49:18 #3
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_20219391
Ik was net 4, en toevallig vertelde mijn moeder dat ik met mijn ouders meteen na de finale naar het centrum hier (a'dam) reden, toeterend en al..

best stoer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
, al herinner ik me er zelf niets van
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20219400
Ik niet.

Echt erg vind ik het ook niet.
  zondag 27 juni 2004 @ 01:50:55 #5
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_20219418
ik helaas niet...maar over 2 jaar ga ik ook naar duitsland
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 27 juni 2004 @ 01:54:12 #6
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20219473
ik geloof dat ik oud word.....een beetje oud....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop