abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20253003
quote:
Op maandag 28 juni 2004 15:54 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja dat slaat natuurlijk nergens op hè. Als Makaay daadwerkelijk die gele kaart zou hebben gekregen voor een plaspauze zou hij ook die overtreding niet gemaakt hebben...
Kijk eens naar mijn post boven de jouwe!
pi_20254336
quote:
Op maandag 28 juni 2004 15:57 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Kijk eens naar mijn post boven de jouwe!
Sterker nog, dan was hij misschien net op tijd om die bal op de paal in te tikken
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_20268408
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:22 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Nou, dat ben ik niet met je eens. In een competitie speel je tegen elke club 2 keer, dan heb je na 34 (of hoe veel wedstrijden dan ook op basis van het aantal clubs) altijd een correcte afspiegeling.

Dat is op zo'n toernooi wel anders, elke fout kan cruciaal zijn, het verschil tussen in de poule naar huis of kampioen worden, is soms flinterdun.

Neem Nederland zelf, in 88, de goal die Kieft maakt zorgde er voor dat NL doro de poule kwam, maar wel met dank aan de scheids die van Basten, die meters buitenspel stond, niet affloot.

Uiteindelijk is dat het verschil gebleken tussen het roemloos na de poules naar huis gaan met 1 goeie wedstrijd (tegen Engeland) op zak, en de Europese titel.

Geluk speelt op zo'n toernooi een veel grote rol, en de scheids ook.
Was Duitsland in 1996 de beste? ik denk absoluut van niet, maar ze mazzelen wel met de pingels tegen Engeland en een golden goal...

Als je ziet wat Nederland feitelijk gepresteerd heeft tot nu toe: Tegen Duitsland afschuwelijk gespeeld, slechts 10 minuten redelijk gevochten omdat de Duitsers weigerden het af te maken.
Tegen de Tsjechen goed gespeeld tussen de 20e en 60e minuut, daarbuiten redelijk, maar wel veel verdedigende missers.
Tegen Letland matig gespeeld, pingel cadeau, uiteindelijk wel een goed resultaat.
Dankzij Tsjechie B mazzel je door.
Vervolgens speel je weer zeer slecht tegen Zweden, Manday was dramatisch, de wissel de Boer - Bouma ook (je had geen voetballer met pass/opbouw meer achterin), van Nistelrooij stond alleen, zat in de tang, en toch ga je door.

Staat Nederland daardoor waar het hoort? Ik denk niet op basis van het zelf vertoonde spel, maar puur op basis van het geluk en de sportieve plicht van de Tsjechen.
Couldnt agree more.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')