abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juni 2004 @ 14:40:03 #26
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_20226077
Reiziger rechtshalf sloeg nergens op, het hele middenveld was na die wissel Heitinga-Davids uit balans. Het leek nu een beetje op het befaamde 6e klasse zondag-amateur 70ste minuut 5-0-5 systeem. Ach, weten we gelijk weer op welk niveau Dick zit.

Het valt me trouwens op hoe makkelijk Seedorf voetbalt als hij niet voor zichzelf maar voor het team staat te spelen. Die assist op V. Nistelrooy....langs een middenvelder wippen en in 1 beweging zo'n pass kunnen geven, wat een geweldenaar. Als Davids nu ook weer zoals tegen de Tsjechen gaat spelen hebben we het sterkste middenveld van het toernooi nu Engeland uitgeschakeld is.

En in godsnaam Mandy eruit, 350 minuten voetbal, 4x een man gepasseerd, 1 voorzet, 0x de achterlijn zelfstandig gehaald. Wat een prutser, Makaay is als rechtsbuiten beter, en bovendien 100x gevaarlijker als hij bijsluit. Of gewoon Overmars. Maar nooit meer Mandy!
  zondag 27 juni 2004 @ 14:46:59 #27
9713 Eightball
In control.
pi_20226244
Hoor ik net op Langs de lijn dat ze ijzeren Rinus erbij hebben gepakt en die goal van Van Nistelrooy zat wel.
Glaszuiver.
  zondag 27 juni 2004 @ 14:51:35 #28
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_20226399
ik heb echt bij geen 1 nederlandse penalty durven kijken, wel bij elke panalty een kruisje geslagen , behalve bij die van cocu, besefte ik pas toen hij op de paal schoot, sorry, het had dus al binnen 5 penalties beslist kunnen zijn als ik beter had opgelet
pi_20226462
hoorde ik het trouwens verkeerd of zei advocaat gister echt na de wedstrijd dat robben niet in de wedstrijd zat?
pi_20226529
Vond jij Robben dan goed spelen? Ik ben het wel met Advocaat eens dat hij niet echt lekker speelde...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 27 juni 2004 @ 15:02:51 #32
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20226628
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:46 schreef Eightball het volgende:
Hoor ik net op Langs de lijn dat ze ijzeren Rinus erbij hebben gepakt en die goal van Van Nistelrooy zat wel.
Glaszuiver.
Dat zag ik ook nog wel gewoon met mn ogen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_20226649
quote:
Glaszuiver.
Och achteraf zeg ik het paste precies in het scenario
In Southern Sun
pi_20226759
Robben deed het minder dan de voorgaande wedstrijden, dat was wel duidelijk.

maar toch wel de gevaarlijkste vleugel van oranje, mandy
pi_20226779
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Vond jij Robben dan goed spelen? Ik ben het wel met Advocaat eens dat hij niet echt lekker speelde...
in vergelijking met de rest van het team wel en in vergelijking met mandy al helemaal, er ging dreiging vanuit als hij de bal had en hij durfde wat meer risico's te nemen ook, zeker niet de man om van te zeggen dat ie niet in de wedstrijd zat naar mijn idee
  zondag 27 juni 2004 @ 15:24:05 #36
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20227133
quote:
Op zondag 27 juni 2004 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Och achteraf zeg ik het paste precies in het scenario
In dit scenario?
We schrijven 1992. Arjen Robben is 8 jaar oud en zit net op voetbal. Tijd om het penalty scenario uit de kast te trekken. Marco van Basten is als één van de weinigen op de hoogte van het komplot. Hij mist dan ook expres zijn penalty.
Twee jaar later. Arjen is nu 10 jaar oud. De samerzweerders waren vergeten Ed de Goey in te lichten, vandaar dat hij die vrije trap doorliet. De regisseurs balen, maar zweren erbij de volgende keer beter voorbereid te zijn.
In 1996 is Arjen Robben 12 jaar oud. Dit maal loopt het volledig volgens plan. Seedorf strijkt 3 miljoen gulden op voor zijn missers, de samenzweerders betalen dit uit de winst die ze maken door weddenschappen af te sluiten op Oranje.
1998. Halve finale Brazilië. Om te voorkomen dat het mis gaat, zijn dit jaar nog meer spelers ingeschakeld. Het werkt weer als een trein, Nederland verliest wederom met penalty's. We kunnen weer naar huis. Een land in rouw. Arjen is nu 14 jaar oud, en zweert dat hij wraak zal nemen als hij groot is.
2000. Het complot komt bijna naar buiten, want 5 penalty's missen in 1 wedstrijd is verdacht. Met zwijggeld worden alle geruchten de kop in gedrukt. Arjen, 16 jaar, is getergd na dit EK. Dit mag nooit meer gebeuren, denkt hij, terwijl hij nog een half uurtje op penalty's traint.
2002. Het geld is op. Robben is nog te jong, dit WK mag niet gewonnen worden. Ze zijn in paniek, maar Oranje helpt een handje. Ze gaan niet naar het WK. De samenzweerders halen opgelucht adem...
2004. Arjen Robben zit eindelijk in de selectie van Oranje. Nadat Advocaat hem eerst niet opstelt en in de tweede wedstrijd wisselt, groeit hij uit tot nationale held. In contrast met Advocaat, die onder zware druk Robben moest wisselen om het contrast Robben - Advocaat te versterken. Kwartfinale wordt gehaald, en gewonnen, met penalties. Uiteraard, want dit was achteraf het plan. We hebben een volksheld nodig, goed voor de saamhorigheid, en een wonder, goed voor de moraal onder de bevolking. Ik kan de rest van het scenario wel verklappen, maar ik denk niet dat de samenzweerders hiermee content zouden zijn. Wel wil ik ze even bedanken voor het 12 jaar lang in de luren leggen van de bevolking. Minister President Jan-Peter Balkenende en Koningin Beatrix: BEDANKT
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_20227273
In Southern Sun
pi_20227345
verrader!

ik moet ff wat telefoontjes plegen
pi_20227963
Slecht duel met voor ons een goede afloop!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20228269
Ruud Van Nistelrooij is uitgeroepen tot Man Of The Match.

Het zou mijn keuze niet geweest zijn...
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20228518
quote:
Op zondag 27 juni 2004 16:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ruud Van Nistelrooij is uitgeroepen tot Man Of The Match.

Het zou mijn keuze niet geweest zijn...
Idd,

Ruud vond ik zelf een van de mindere, pas toen Makaay erin kwam werden we echt gevaarlijk. Zoals ik al eerder zei, Ruud is leuk tegen een ploeg als Letland niet tegen de Zweden die wel kunnen verdedigen en waar je een spits nodig hebt die WEL kansen kan creeeren. Voor mij is Van der Sar de motm.
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_20229363
quote:
Glaszuiver.
Dat schreeuwde ik toen ook, het mocht alleen niet baten .

KAMPIOEEENUUUUH
pi_20230977
Zo, eindelijk is mijn hartslag weer normaal. En penalties, man ik dacht dat ik dood ging.
Bij die bal op de paal en op de lat ook al trouwens.
Zlatan houdt volgens mij wel van Nederland, die penalty was mooi hoor!
Respect voor Robben, Heitinga en Reiziger, die het wel aandurfden. En Sar, je bent nog steeds de slechtste penaltystopper van de wereld, maar die ene had je wel mooi.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Trouwste user 2022 zondag 27 juni 2004 @ 19:45:19 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_20233290
Ondanks een falende Advocaat zijn we door. Matige wedstrijd maar de spanning vergoedt veel.

Ik riep ook dat Ruud geen buitenspel stond, als het Engelsen overkomt staat het met grote koppen in de krant.

Hier geloven we de scheidsrechter.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 27 juni 2004 @ 20:02:31 #45
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_20233660
quote:
Op zondag 27 juni 2004 19:45 schreef tong80 het volgende:
Ondanks een falende Advocaat zijn we door. Matige wedstrijd maar de spanning vergoedt veel.

Ik riep ook dat Ruud geen buitenspel stond, als het Engelsen overkomt staat het met grote koppen in de krant.

Hier geloven we de scheidsrechter.

Wij zijn door. Dat maakt veel goed .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_20233807
Mooie compilatie net bij de nos. 'The best has yet to come'.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Trouwste user 2022 zondag 27 juni 2004 @ 20:13:12 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_20233922
quote:
Op zondag 27 juni 2004 20:08 schreef Suijk het volgende:
Mooie compilatie net bij de nos. 'The best has yet to come'.
Heb gelijk m'n Sig gewijzigd.

|
|
|
|
V
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20233939
quote:
Op zondag 27 juni 2004 20:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heb gelijk m'n Sig gewijzigd.

|
|
|
|
V
HAS
  Trouwste user 2022 zondag 27 juni 2004 @ 20:16:49 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_20233989
Zo goed ?

|
|
|
|
V
  zondag 27 juni 2004 @ 20:23:23 #50
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_20234137
Erhmm hallo?

The best is yet to come.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')