Sterker nog, wij stonden voor de TV te roepen dat 'ie over ging. En ja hoorquote:Op zondag 27 juni 2004 01:33 schreef jpzegthallo het volgende:
De vorige penalty schoot Zlatan ook al slecht in.
Ik wist dattie ging missen
Die 3e regel hoeft nog niet per sé.quote:Op zondag 27 juni 2004 09:02 schreef twi het volgende:
Je bedoelt, verliezen van Tsjechie, in de halve finale het gastland tegenkomen, en in de finale de Tsjechen wel verslaan?
Klopt, sinds 1980, m.u.v. 1984, gaat een van de/het gastland er in de halve finales uit.quote:Op zondag 27 juni 2004 09:10 schreef twi het volgende:
Offeh, ook iets van, het gastland van het EK gaat er sinds 1984 bijna altijd in de halve finales uit
Ik zie hier een verkapte anti-Mandy post?quote:Op zondag 27 juni 2004 09:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het was niet geweldig, maar Advocaat moet er nu toch wel van overtuigd zijn dat je met vleugelspel twee presterende buitenspelers nodig hebt
Het cynisme druipt er van af.quote:Op zondag 27 juni 2004 09:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Van mij?
Nee hoor, die jongen speelde fantastisch. Neen nou de geniale balletjes terug terwijl hij de ruimte had, de danspasjes om zijn man voorbij te komen om daarna de bal afgepakt te zien worden of de geniale passes op de achterlijn.
Nee hoor, die jongen heeft fantastisch gepresteerd
Daarom zie ik volgend jaar ook liever Gronkjaer dan Mandy bij Ajax. Die Mandy kan er écht geen drol van. Seedorf was gister ook dramatisch, als meneer de bal niet in z;n voeten kreeg liep ie niet eens. En Heitinga was verschrikkelijk, op een prima benutte pingel na dan. Heitinga was zeer onrustig , oogde erg onzeker en dat terwijl hij op z'n favo positie speelde.quote:Op zondag 27 juni 2004 09:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Van mij?
Nee hoor, die jongen speelde fantastisch. Neen nou de geniale balletjes terug terwijl hij de ruimte had, de danspasjes om zijn man voorbij te komen om daarna de bal afgepakt te zien worden of de geniale passes op de achterlijn.
Nee hoor, die jongen heeft fantastisch gepresteerd
Door Heitinga naast Stam en Bouma te zetten, kon je Reiziger en van Bronkhorst doorschuiven naar het middenveld, waardoor Robben en Mandy ook verder naar voren konden schuiven. In theorie ziet dat er wel interessant uit, maar jammer genoeg werkte het in de praktijk niet echt.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:28 schreef ErikT het volgende:
Kan iemand mij btw de wissel Davids-Heitinga uitleggen? Ik snapte m niet zo goed, breng dan Sneijder in ofzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |