Briljante wissel van Dickquote:Op zondag 27 juni 2004 22:33 schreef Markster het volgende:
[..]
Nederland had moeten winnen.
Ja, ik zit me nog te verbazen dat ik wel blij, maar niet euforisch werd tijdens Tjechië - Nederland na de 19e minuut eerste helft.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:31 schreef speknek het volgende:
Hebben jullie ook ineens weer zo'n respect voor het Nederlands Elftal dat we eigenlijk hadden moeten winnen van dit Tsjechische elftal?
Czech Matequote:Op zondag 27 juni 2004 22:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Je bedoelt Czech.
Maar dat deed het niet, omdat de verdediging te wensen overliet, en daarom blijf ik erbij, dat een gelijkspel verdiend was voor NL, maar een overwinning nietquote:Op zondag 27 juni 2004 22:33 schreef Markster het volgende:
[..]
Nederland had moeten winnen.
Dat was het hele EK al zoquote:Op zondag 27 juni 2004 22:36 schreef Toad het volgende:
wat een saai commentaar
Nou, zo spannend vond ik het niet.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:36 schreef Praag het volgende:
Whoohoo!
Plus penalty die we niet kregenquote:Op zondag 27 juni 2004 22:33 schreef BMWM3 het volgende:
Briljante wissel van Dick![]()
![]()
v.d.Vaart had hem er in moeten prikken in de laatste minuten.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:34 schreef Stuart het volgende:
Maar dat deed het niet, omdat de verdediging te wensen overliet, en daarom blijf ik erbij, dat een gelijkspel verdiend was voor NL, maar een overwinning niet![]()
nee, maar ik ben wel blij dat CZ door is.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nou, zo spannend vond ik het niet.![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:41 schreef Praag het volgende:
[..]
nee, maar ik ben wel blij dat CZ door is.
Naieve Hollandersquote:Op zondag 27 juni 2004 22:43 schreef supercreep het volgende:
mijn briljante voetbalinzicht.
dit was wel erg droevig, net of er iemand overleden was...quote:Op zondag 27 juni 2004 22:37 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dat was het hele EK al zo![]()
Idd, die gasten hebben nu 4 wedstrijden achter elkaar gewonnen. Die Baros scoort ook gewoon ff 2 x in 3 minuten! Dat team is zo retesterk gewoon, ik zie hun ook eigenlijk al als winnaar van dit EK, hoewel ik uiteraard hoop dat Nederland zich de gelukkige winnaar mag noemen!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:41 schreef BB-King het volgende:
Tsjechië... wat een team.
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Plus penalty die we niet kregen
Plus onterechte rode kaart Heitinga op een cruciaal moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |