*ook mond spoeltquote:Op zondag 27 juni 2004 22:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
ik denk serieus dat als Tsjechie - Nederland de finale wordt. Oranje niet gaat winnen, maar mss heb ik ongelijk. We shall see![]()
*spoelt mond*
niemandquote:Op zondag 27 juni 2004 22:20 schreef kamagurka het volgende:
Tsjechie heeft zich eerste helft gewoon verstandig gespaard... zetten even aan en pats!
Dat ik eerder "uiteraard" zei, komt dan ook omdat ik wel verstand van voetbal hebTwas bij voorbaat kansloos voor die denen. De vraag blijft (zoals ik al tig keer eerder heb verkondigd): wie stopt deze tsjechische moordmachines af?
Griekenland.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:20 schreef kamagurka het volgende:
Tsjechie heeft zich eerste helft gewoon verstandig gespaard... zetten even aan en pats!
Dat ik eerder "uiteraard" zei, komt dan ook omdat ik wel verstand van voetbal hebTwas bij voorbaat kansloos voor die denen. De vraag blijft (zoals ik al tig keer eerder heb verkondigd): wie stopt deze tsjechische moordmachines af?
De Tsjechen hebben het niet verdiendquote:Op zondag 27 juni 2004 22:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zwaar geflatteerd hoor, de tussenstand van 3-0.
Verbaasd me niets die tussenstandquote:Op zondag 27 juni 2004 22:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dat zal inderdaad wel gaaf zijnquote:Op zondag 27 juni 2004 22:26 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Griekenland.![]()
Iedereen onderschat die Grieken zeg in hun laatste 12 wedstrijden met betekenis hebben ze 1x verloren tegen Rusland en verder hebben ze gewonnen van Portugal,Spanje(kwalificatie),Frankrijk,... en werden groepswinnaar in hun kwalificatiepoule. Mocht een land als Nederland,Italie,.. zo'n parcours afleggen waren ze meteen DE topfavouriet. Ik beweer hier nu niet da Griekenland op gelijkwaardig niveau staat maar toch geef ik ze een kans.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:18 schreef RuudGullit het volgende:
Ow wat gaat Griekenland er volgende week aan zeg..
Het verbaast me ook niet, maar gezien het spelbeeld is het niet verdiend, die marge.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verbaasd me niets die tussenstand![]()
Ingecalculeerd... stom verdedigd van die denen ook.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
Denemarken heeft iets van 60% balbezitquote:Op zondag 27 juni 2004 22:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het verbaast me ook niet, maar gezien het spelbeeld is het niet verdiend, die marge.
Oh well, Tsjechie is het enige land dat alle wedstrijden op het EK heeft gewonnen, en is gewoon een sterk team ! Ik zie ze dan ook zéker in de finale staanquote:Op zondag 27 juni 2004 22:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het verbaast me ook niet, maar gezien het spelbeeld is het niet verdiend, die marge.
Yup maar omdat de officiele stand 0-0 is geeindigd en omdat NL de shootout heeft gewonnen krijg NL een puntquote:Op zondag 27 juni 2004 22:30 schreef Markster het volgende:
Hey BMW, je signature klopt niet.
ZWE - NED 0 - 1 ?
Was toch echt 4 - 5
Nee inderdaad, het zijn twee counterploegen, dus dat wordt 0-0. Heeft Griekenland nog kans ook met penalties.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
Griekenland speelt verdedigend, de Tsjechen krijgen niet veel ruimte zolang het 0-0 blijft.
Vandaag spelen ze ook duidelijk beter sinds de 1-0.
Tsjechië is wel favoriet maar ik verwacht geen inmaakpartij.
Nederland - Tsjechie was idd een heel spannende en leuke wedstrijd. Een gelijkspel had naar mijn idee een eerlijke uitslag geweestquote:Op zondag 27 juni 2004 22:31 schreef speknek het volgende:
Hebben jullie ook ineens weer zo'n respect voor het Nederlands Elftal dat we eigenlijk hadden moeten winnen van dit Tsjechische elftal?
Ik wel! De eerste helft had ik gedacht dat NL dit Tsjechie gewoon van had kunnen winnen.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:31 schreef speknek het volgende:
Hebben jullie ook ineens weer zo'n respect voor het Nederlands Elftal dat we eigenlijk hadden moeten winnen van dit Tsjechische elftal?
Nederland had moeten winnen.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nederland - Tsjechie was idd een heel spannende en leuke wedstrijd. Een gelijkspel had naar mijn idee een eerlijke uitslag geweest![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |