abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_20239798
quote:
Op zondag 27 juni 2004 23:08 schreef Grimm het volgende:
2-1 en als figo speelt 5-0
Figo moet juist spelen.
pi_20239875
Best een vervelende kwestie als je half Portugees en half Nederlands bent (zoals ik dus)
ik ben dus naar het spel gaan kijken ipv "mijn land" en vind Portugal mooier, beter en met
veel meer passie spelen dan Nederland, dus 3-2 voor Portugal.
(en toch zou ik dus ook juichen en blij zijn als Nederland wint, nogal vreemde situatie dus!)
pi_20239915
We zullen moeten winnen van de portugezen want ik weet zeker dat we dit keer wel verliezen als het aankomt op penaltys.
Hoogstwaarschijnlijk zal NL winnen met 1-0
Nothing to see here, carry on
pi_20239949
quote:
Op zondag 27 juni 2004 23:48 schreef Logician het volgende:
Best een vervelende kwestie als je half Portugees en half Nederlands bent (zoals ik dus)
ik ben dus naar het spel gaan kijken ipv "mijn land" en vind Portugal mooier, beter en met
veel meer passie spelen dan Nederland, dus 3-2 voor Portugal.
(en toch zou ik dus ook juichen en blij zijn als Nederland wint, nogal vreemde situatie dus!)
Lijkt me juist heerlijk, geen spanning tijdens de wedstrijd altijd blij met de uitkomst.

Overigens heeft Portugal de geschiedenis tegen zich, meestal strand het organiserende land in de halve finale.
pi_20240098
quote:
Op zondag 27 juni 2004 23:51 schreef Steijn het volgende:
Lijkt me juist heerlijk, geen spanning tijdens de wedstrijd altijd blij met de uitkomst.

Overigens heeft Portugal de geschiedenis tegen zich, meestal strand het organiserende land in de halve finale.
Ik vind het eigenlijk helemaal niet fijn, je kunt het ook andersom bekijken;
omdat ik wil dat ze allebei winnen verlies ik dus ook altijd..
Maarja gaat vast allemaal goed komen, ofzo.
pi_20249992
Woon je in Nederland? Dan ben je gewoon voor Holland.
Woon je in Portugal? Dan ben je gewoon voor Holland.
momenteel geen wijze leuze of motto aanwezig....... refreshing in 10 seconds.
pi_20292286
Morgen, om deze tijd: totale vernedering voor eigen publiek van Portugal door Nederland

Wat er morgen MOET gebeuren:

-Van de Sar die Ronaldo moet dollen om de bal voor het doel weg te krijgen
-Stam die vanaf de achterste linie een vette solo doet en de bal keihard in het net pegelt, onder de benen van mr. "ik-stop-penalties-met-mijn-blote-handen" door wel te verstaan.
-Figo die Deco een klap op zijn smoel geeft. En dan komt er een vette bitchfight van het hele team tegen Figo.
- Seedorf scoort met een omhaal, aangespeeld door Overmars.
momenteel geen wijze leuze of motto aanwezig....... refreshing in 10 seconds.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 23:22:36 #58
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_20294446
Portugal word overschat...
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_20294510
Portugal speelt echt niet zo denderend, maar toch ben ik er niet gerust op. Het kan raar lopen in zo'n heksenketel.
All good things must come to an end...
pi_20295552
Hoe vaak ik ook optimistisch ben, Portugal zal wel winnen. Ik hoop natuurlijk anders, maar ik zie niet zo snel een overwinning in. Helaas.

Maar goed, toch mooi 4e geworden dan.

en als we doorgaan worden we wel gewoon kampioen natuurlijk.
  woensdag 30 juni 2004 @ 02:45:24 #61
8346 Asmo
Maare...
pi_20297789
Ik denk dat nederland voorkomt, en daarna portugal komt. Op de een of andere manier kan nederland gewoon niet verdedigend voetballen, dan maken ze foutjes... Daar scheit ik m voor.

Whuaha maar dat gebeurt natuurlijk niet want we komen gewoon in de finale tegen tjechie, als we dan verliezen heb ik daar 100% vrede mee. Als hun dan winnen zijn ze serieus de allerbeste ploeg. (logisch natuurlijk )
Opzich...
  woensdag 30 juni 2004 @ 03:08:56 #62
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_20297950
nederland wint morgen anders kunnen we de beker niet naar huis halen. dus logisch ook dat we winnen
  woensdag 30 juni 2004 @ 03:13:43 #63
13330 RAILGUNNER
Més que un club
pi_20297990
1-0 bij rust voor Portugal
En dan worden we na rust wakker en maken we twee doelpunten, waarvan 1 in de 86e minuut.

Dus 2-1 voor Nederland, en dan tegen Tsjechie.

Als we van Portugal verliezen, hoop ik dat Portugal van Tsjechie verliest.
Ik gun het de Tsjechen meer dan de Portugezen.
pi_20298793
Ik heb er geen vrede mee als NL weer van Tsjechie verliest. Het moet nou maar eens afgelopen zijn met dat verliezen van Tsjechie.

Voor het eerst dat ik trouwens zo vroeg al stijf van de wedstrijdspanning sta.
All good things must come to an end...
pi_20300363
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 00:02 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe vaak ik ook optimistisch ben, Portugal zal wel winnen. Ik hoop natuurlijk anders, maar ik zie niet zo snel een overwinning in. Helaas.

Maar goed, toch mooi 4e geworden dan.

en als we doorgaan worden we wel gewoon kampioen natuurlijk.
't zal me ook niet verbazen als de scheids op de hand is van Portugal....
it's better than yours
  woensdag 30 juni 2004 @ 10:37:16 #66
83052 Monnik
Vervelend politiek correct
pi_20300623
Portugal - Nederland 0 -1

zou ik een hele mooie uitslag vinden
pi_20300661
Nederland wint!!!!!!!!

wat is het vertrouwen in Nederland op eens groot
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  woensdag 30 juni 2004 @ 10:46:13 #68
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_20300823
Mits de opstelling juist is, en met Overmard en Makaay in de oranje hesjes ziet het er al beter uit, kan Nederland wel van Portugal winnen. Maar er is verder natuurlijk nog niet zoveel van te zeggen nu. Portugal heeft nog niet zo heel veel laten zien en Nederland op de wedstrijd tegen Tsjechie na ook nog niet.

Het zal iig een hele zware pot worden vanavond. Laten we idd maar niet hopen dat het op penalties uitdraait, die mazzel hebben we vast niet nog een keer.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_20301171
quote:
Scolari: We maken sinaasappelsap van Oranje
ALCOCHETE - De Portugese bondscoach Luiz Felipe Scolari heeft laten weten dat zijn voetbalteam vanavond sinaasappelsap maakt van het Oranje-elftal. Scolari blijkt duidelijk moeite te hebben met de kleur Oranje. Zo maakt hij zich bijvoorbeeld zorgen over het grote aantal Oranje-supporters in het stadion vanavond.

Tijdens een persconferentie gisteren bleek dat Scolari meer bezig is met Oranje dan met voetbal. Hij is zo bang voor de kleur oranje dat hij zelfs de Spaanse journalisten opriep morgen een groen-rood-shirt te dragen. "We moeten een overwicht vormen tegen al het oranje in het stadion en ook jullie kunnen daarbij helpen", sprak hij tegen de Portugese journalisten.

Dat Scolari allerminst gerust is op een overwinning van zijn elftal bleek ook toen hij de scheidsrechters opriep vanavond de Nederlandse spelers goed in de gaten te houden. "Reiziger gooit vaak verkeerd in", wist de Braziliaan. "Als hij werpt, tilt hij een been van de grond, waardoor de bal verder komt. Dat mag niet. Ook Van Nistelrooij is een slimme speler. Hij start vaak vanuit buitenspelpositie en haalt daaruit later zijn voordeel. Maar wij zijn erop voorbereid en ik hoop dat de scheidsrechter en de grensrechters goed op deze dingen zullen letten."

Wat Scolari echter niet weet is dat het in Nederland woensdag gehaktdag is. Dus Oranje maakt vanavond gehakt van Portugal.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_20301314
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:23 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
Morgen, om deze tijd: totale vernedering voor eigen publiek van Portugal door Nederland

Wat er morgen MOET gebeuren:

-Van de Sar die Ronaldo moet dollen om de bal voor het doel weg te krijgen
-Stam die vanaf de achterste linie een vette solo doet en de bal keihard in het net pegelt, onder de benen van mr. "ik-stop-penalties-met-mijn-blote-handen" door wel te verstaan.
- Seedorf scoort met een omhaal, aangespeeld door Overmars.
Hahahahaha ik ben het helemaal met je eenns
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_20301518
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 10:24 schreef MyMilkshake het volgende:

[..]

't zal me ook niet verbazen als de scheids op de hand is van Portugal....
En de grensrechters... en wat al niet meer idd...

We zullen zien. Scolari is bang geworden zie ik... heh heh.
pi_20301629

pi_20301737
2-1 Portugal
pi_20302668
Scolari houdt zich wel erg met randzaken bezig. Laat ie nou maar gewoon z'n mond houden en z'n ploeg laten voetballen in plaats van al die onzin.
All good things must come to an end...
  woensdag 30 juni 2004 @ 11:59:36 #75
73209 dnzl
Minimalist.
pi_20302763
Ik hoop niet zozeer dat we vanavond winnen, maar op een finale tegen Tsjechie, die we dan wel winnen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')