Jazeker, we kunnen wel wat voetballende spelers gebruiken (teveel werkers op het moment).quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:35 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
KLUIVERT!?
Waarom staat er geen Nutella in de topictitel ?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
game on.
Waarom moet je nou weer discrimineren, alleen maar omdat het negers zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:42 schreef knep het volgende:
tis wat
seedorf en davids waren het erg oneens
die is op.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom staat er geen Nutella in de topictitel ?
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom moet je nou weer discrimineren, alleen maar omdat het negers zijn
Inderdaad, je moet nog iemand achter de hand houden om Seedorf te kunnen wisselen als het op penalties aan gaat komenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Eerst maar eens Sneijder erin, meteen twee keer wisselen is ook niet verstandig.......kunnen we niet meer wisselen in de loop van de wedstrijd.
Die vads schiet geen deuk in een pakkie boterquote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:40 schreef Eglaerinion het volgende:
[..]
Jazeker, we kunnen wel wat voetballende spelers gebruiken (teveel werkers op het moment).
Ik mis de link met Kluivert in je betoogquote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:40 schreef Eglaerinion het volgende:
[..]
Jazeker, we kunnen wel wat voetballende spelers gebruiken (teveel werkers op het moment).
Gaarne topictitel aanpassen en het daarin zettenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:44 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zocht ook op Nutella.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis de link met Kluivert in je betoog
Hij heeft een heel elftal van dat pakquote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:45 schreef convinced het volgende:
De hooggeachte Johan Cruijff heeft overigens altijd hetzelfde colbert en overhemd aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |